Raskaaksi 2019

Varmaan ovistestiäkin varten kandee pidättää ainaki pari tuntia? Kauheet ku unohtaa kaiken x)

Tänään ostin pari pc-pakettia. Nyt tuli pelko että entä jos ei oo raskaus, tuntuu rankalta kärsiä näin vahvoja oireita "turhaan". Tai sitten on taas kemiallinen vaan

Mä mietin just vähän samaa, ja nyt kun piti mennä taas aikaisen testaa ja saamaan toi haamu niin ois ekstra inhottavaa jos menkat alkais. Jotenkin olin nyt asennoitunut siihen et pari kiertoa menis ilman plussaa nii nyt sit menin toiveita herättää :hilarious: Heti tulee ihan oksettava nälkä jos ei tasasee syö ja muutenki ihan outo olo. Toivotaan, että sulla parin pv päästä plussa!

Iski ahdistus, jos en saakaan koskaan lasta..:oops:
Kyllä me varmasti kaikki saadaan :Heartred

StellaMom, millon teet testin? :dance008

2vkoa nyt mennyt ja eilen tuli verta, ilmeisesti rupi ja sit se verenvuoto laimeni. Tänään tullut vaan rusehtavaa. Kunpa se olisi nyt tässä!

Dpo 7, eli menkat alkaa torstaina.

Vitsti mä toivoisin että teillä käviskin tässä välissä luomuihme :Heartred Vähintääkin nopeasti hoitojen avulla, ootte odottanu niin pitkään :sad010

Mä mietin just vähän samaa, ja nyt kun piti mennä taas aikaisen testaa ja saamaan toi haamu niin ois ekstra inhottavaa jos menkat alkais. Jotenkin olin nyt asennoitunut siihen et pari kiertoa menis ilman plussaa nii nyt sit menin toiveita herättää :hilarious: Heti tulee ihan oksettava nälkä jos ei tasasee syö ja muutenki ihan outo olo. Toivotaan, että sulla parin pv päästä plussa!

Kyllä me varmasti kaikki saadaan :Heartred

StellaMom, millon teet testin? :dance008
Oli pakko kokeilla jo tänään, pc puikolla ei tullut kyllä mitään, mutta ei ollutkaan muuta testii kuin se ja digit. Kävelin apteekissa niitten ohi ja ajattelin että ostaisin pari mut sitten ei. Jos menkat eivät ala viikonloppuun mennessä niin sitten kai uutta kehiin!

Oli pakko kokeilla jo tänään, pc puikolla ei tullut kyllä mitään, mutta ei ollutkaan muuta testii kuin se ja digit. Kävelin apteekissa niitten ohi ja ajattelin että ostaisin pari mut sitten ei. Jos menkat eivät ala viikonloppuun mennessä niin sitten kai uutta kehiin!

Pidetään peukut pystyssä että muuttuu plussaksi..

Onneksi itsellä huomenna, keskiviikkona ja torstaina kiireiset päivät niin ei varmaa kerkeä miettiä testaamista.

Hööh, no jospa se plussaksi vielä muuttuis, kumminkin varhain liikkeellä.

Ja koirankorvallakin haamu pilkottaa, nyt toivotaan vahvistumisia sille[emoji4]

Toisaalta toiveet edelleen korkealla, mutta... Selkeä yhden kohdan nippailu on vähentynyt selvästi. Vatsa erikoisen tuntuinen kyllä, ja kipeä. Muutaman kerran vihlaissut myös rintaa. Kuitenkin paljon "normaalimpi" olo nyt :confused005

Plussille vahvistumista, ja koko porukalle tsemppiä ja jaksamista :Heartred

Tänään kipu kyllä muuttui jomottavaksi ja enemmän keskellä, joten kyllä mullakin tulee menkat varmasti! Eilinen nippailu oli niin selkeästi vasemmalla eli silloin oli kyllä keltarauhanen siellä surkastumassa tms. Hyvä tietää miltä se tuntuu ainakin!
Tosiaan, testaan perjantaina tai lauantaina jos menkat eivät ala ennen sitä. Lauantaina olisi kiva juoda viiniä ja syödä juustoja (homejuustoja) kun katsoo viisuja telkusta :) muuten ei ole mitään oireita ollut. Nenä tukossa flunssan takia, ällöttää ruoka kun yskän mukana tulee limaklimppejä. Väsymys ja lihasheikkous on flunssan takia myös. Eli näin mulla :)

Toisaalta toiveet edelleen korkealla, mutta... Selkeä yhden kohdan nippailu on vähentynyt selvästi. Vatsa erikoisen tuntuinen kyllä, ja kipeä. Muutaman kerran vihlaissut myös rintaa. Kuitenkin paljon "normaalimpi" olo nyt :confused005

Plussille vahvistumista, ja koko porukalle tsemppiä ja jaksamista :Heartred
Onko millainen tunne masulla? Mulla oli alkuun vain pömppömaha ei mikään kova, nyt on turvotus hellittänyt mutta se kova kohta on paikoillaan ja ne nippailut siirty kyl niinku molemmin puolin ja sitte välillä keskelle ..

Tänään kipu kyllä muuttui jomottavaksi ja enemmän keskellä, joten kyllä mullakin tulee menkat varmasti! Eilinen nippailu oli niin selkeästi vasemmalla eli silloin oli kyllä keltarauhanen siellä surkastumassa tms. Hyvä tietää miltä se tuntuu ainakin!
Tosiaan, testaan perjantaina tai lauantaina jos menkat eivät ala ennen sitä. Lauantaina olisi kiva juoda viiniä ja syödä juustoja (homejuustoja) kun katsoo viisuja telkusta :) muuten ei ole mitään oireita ollut. Nenä tukossa flunssan takia, ällöttää ruoka kun yskän mukana tulee limaklimppejä. Väsymys ja lihasheikkous on flunssan takia myös. Eli näin mulla :)
Se on tyly ku mulla pms oireet on pitkä oirelista ja samoin oli se alku. Sit ne lähti pois ne pms oireet ja oletin sillon sit et menkat jäi pois. Toivottavasti sulla nyt kielii muusta ku menkoista aikasin tetlstasit kuitenkin

Täällä kanssa masun nippailut jatkunut, välillä enemmän, välillä vähemmän..

Välillä tekisi ihan hirveesti mieli testata, mutta tiedän että ei kannata koska dpo9 vasta menossa, oon päättänyt että testaan aikaisintaan perjantaina, mutta yritän tsempata itseni siihen että testaisin vasta maanantaina..

Oon myös yrittänyt tsempata siihen että ei välttämättä tärppää koska vasta yk1 menossa, jotta mahdollisesti ei pudotus tulisi niin korkealta, tiedän että jos nega/menkat alkaa niin harmittaa silti älyttömästi..

Huoh...

Täällä kanssa masun nippailut jatkunut, välillä enemmän, välillä vähemmän..

Välillä tekisi ihan hirveesti mieli testata, mutta tiedän että ei kannata koska dpo9 vasta menossa, oon päättänyt että testaan aikaisintaan perjantaina, mutta yritän tsempata itseni siihen että testaisin vasta maanantaina..

Oon myös yrittänyt tsempata siihen että ei välttämättä tärppää koska vasta yk1 menossa, jotta mahdollisesti ei pudotus tulisi niin korkealta, tiedän että jos nega/menkat alkaa niin harmittaa silti älyttömästi..

Huoh...

Ei tuo lempinimi piinailu ole suotta syntynyt... :sorry:

Onko millainen tunne masulla? Mulla oli alkuun vain pömppömaha ei mikään kova, nyt on turvotus hellittänyt mutta se kova kohta on paikoillaan ja ne nippailut siirty kyl niinku molemmin puolin ja sitte välillä keskelle ..

Ilmavaivainen :hilarious: Ilmavaivojakin kyllä on, mutta erillisinä vatsan tuntemuksista. Pieni paineen tunne vasemmalla, nippailut nyt mullakin molemmin puolin. Lämmöt olivat tänään korkeammalla kuin aiemmissa kierroissa missään vaiheessa. Voisikohan tuo oireilu olla pelkkaa keltarauhasen toimintaa...? :bored:

Ei tuo lempinimi piinailu ole suotta syntynyt... :sorry:

Jep, ei ole ei, yhtä piinaa tää odottaminen..
Olin aluksi ihan varma myös siitä että ei nää päivät nyt niin piinaavia voi olla, että ei mulle varmaa tuu sellaisia himoja testata, voi kuinka väärässä olinkaan :banghead::wtf::nailbiting:

Sama kun mun sisko sanoi kun odotti ensimmäistä lastaan " nyt ymmärrän miksi tätä kutsutaan raskaus ja odotus ajaksi, tää on yhtä odottamista ja yllättävän raskasta"

Takaisin