Raskaaksi 2019

Tää valkkari päätti sit et se haluu liata housut jo. Mul oli alusta asti tota valkkari lorinaa, luulin jopa et mulla on ovis mut se oli vaan tätä...
 
Tää valkkari päätti sit et se haluu liata housut jo. Mul oli alusta asti tota valkkari lorinaa, luulin jopa et mulla on ovis mut se oli vaan tätä...
Lainaten itseäni siis luulin sillon alus et oli ovis ja olin ihan sekasin mut kyl tää eroaa ovislimoista huomattavasti ..
 
Lainaten itseäni siis luulin sillon alus et oli ovis ja olin ihan sekasin mut kyl tää eroaa ovislimoista huomattavasti ..
Mulla ei oo mitään käryy koska mä ovuloin.. menkatkin vaan alkaa ei ne itestään ilmottele! Ens kierrolla alotan tikuttamisen reilusti ajoissa ja lopetan vasta kun saan kunnon plussan jos sitä jotenki tarkkailis kehoaan ja huomais jotain oireita
 
Mulla ei oo mitään käryy koska mä ovuloin.. menkatkin vaan alkaa ei ne itestään ilmottele! Ens kierrolla alotan tikuttamisen reilusti ajoissa ja lopetan vasta kun saan kunnon plussan jos sitä jotenki tarkkailis kehoaan ja huomais jotain oireita

Mäki alotin nyt ekaa kertaa ajoissa. Ja ennen lähinnä tehny aamusta ku luulin et seki pitää aamusta tehä. Eli nyt kp10 ja 11 tehty. Jos saan tumman viivan liuskaan ni teen lisäks cb digin.
 
Dpo7 ja eilen aamulämpö ennätyskorkea 36,65 c, mutta tänään normaali "ennen ovista - lämpö" 36,3(5) c. Taitaa joutua odottelemaan kuukautisia tässäkin kierrossa :sad001
 
Kp29 ja dpo12, vielä ei vuotoa näy mutta tuntemuksien perusteella alkaa vähintään tiputteleen tänään. Outoa polttelua ja tuikkimista välillä tuntuu munasarjoissa. Vuoron perään vasemmalla ja oikealla, tiedä nyt taas sitten mitä on..
Rtestejä ei oo kotona ja en siihen mahdollisuuteen usko, toissapäivänä testi oli tyylipuhdas nega.
Muutama ovistesti mulla vielä on, mutta en aio ensi kierrossa tikuttaa, koska kolmessa viime kierrossa en oo saanut tikkuun mitään mainittavaa. Haalean testiviivan ovispäivänä/päivää ennen ja muuten ei mitään joten antaa olla.
Geleetä ja greippimehua mietin, mutta tulin siihen tulokseen, että en kokeile kumpaakaan. Vadelmanlehtiteetä juon jos muistan :D Muuten annan kropalle aikaa ja vaan vitamiinit syön ylimääräsenä mitä syönyt jo vuosia :)
 
Dpo10, eilen kovasti palelin, mutta mulla useasti muutenkin kylmä. Tänää pientä etovaa oloa heti aamusta. Vielä tän ja huomisen olen testaamatta, mutta perjantaina aattelin aamusta testata :nailbiting:
 
Just kun pääsin sanomasta, ettei edes tiputtele vielä, menin vessaan ja kappas pyyhkiessä tulee jo kirkasta verta joten tää päivä on todennäköisesti kp1
 
Tänään kp 10/26 ja ovistestissä viivanpaikka. Voi tätä elämää.:hilarious: Kokeilen nyt taas tikuttaa, että saa sanoa yrittäneensä, jos kesän aikana ei tärppää ja lähdetään tutkimuksiin. Cb yhden hormonin testit on näyttäneet tyhjää naamaa joka kerta. Kokeilen nyt nämä pc liuskat ja ehkä vielä cb kahden hormonin testin ensi kierrossa.

Tsemppiä kaikille. :)
 
Kp8.

Ajoi miehen äsken leikkaukseen ja haen illansuussa kotiin. Meinaa itselläkin olla vähän flunssainen olo, mut huomenna haluisin töihin, kun on juhlapäivä ja ajattelin leipoa marjapiirakkaa ja viedä muitakin herkkuja töihin :happy:

Illalla taas vyöhyketerapiaan. Eihän sitä tiedä, jos se auttaisi raskautumiseen :grin

Tsemppiä :Heartred
 
Mäki alotin nyt ekaa kertaa ajoissa. Ja ennen lähinnä tehny aamusta ku luulin et seki pitää aamusta tehä. Eli nyt kp10 ja 11 tehty. Jos saan tumman viivan liuskaan ni teen lisäks cb digin.
Näin mäkin jotenkin uskoin mutta onneks täältä kuuli muuta tietoo :happy: menkat pitäs alkaa viikonloppuna enkä oletakkaan etteikö alkais, ens kierron tikutan, mutta sit saa olla mennään fiiliksen mukaan..
 
Tänään dpo10 tein raskauskeijun 25 herkän one stepin johon tuli parin minuutin päästä haamujen haamu tai viivanpaikka, en osaa päättää oliko siinä punaista vai ei :nailbiting: tosin 10 herkkä one step oli nega, mut noista kympeistä oon lukenu suurimmaks osaks huonoa ettei oikeesti oo noin herkkä mitä lupaa. Äh, toivo heräs. Toivottavasti ei turhaan.. Mulle olis jo se kemiallinenkin voitto tuhannen negan jälkeen:hilarious:
 
Nyt on outoa! Tein nyt taas testin ja siinä oli hitusen vahvempi viiva :woot::woot::woot:
 

Liitteet

  • IMG_20190515_122038__01.jpg
    IMG_20190515_122038__01.jpg
    11.1 KB · Katsottu: 223
  • IMG_20190515_122347__01__01.jpg
    IMG_20190515_122347__01__01.jpg
    12.9 KB · Katsottu: 226
Takaisin
Top