Kyllä nää spontaanit hommailut vaan on parhaita Paljon mukavampaa, ku puhdas yrittäminen. Vaikka on sitäkin pakko harrastaa
Onhan ne. Tosin kyllä ovis kivasti halujakin lisää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä nää spontaanit hommailut vaan on parhaita Paljon mukavampaa, ku puhdas yrittäminen. Vaikka on sitäkin pakko harrastaa
Lainaten itseäni siis luulin sillon alus et oli ovis ja olin ihan sekasin mut kyl tää eroaa ovislimoista huomattavasti ..Tää valkkari päätti sit et se haluu liata housut jo. Mul oli alusta asti tota valkkari lorinaa, luulin jopa et mulla on ovis mut se oli vaan tätä...
Lainaten itseäni siis luulin sillon alus et oli ovis ja olin ihan sekasin mut kyl tää eroaa ovislimoista huomattavasti ..
Mulla ei oo mitään käryy koska mä ovuloin.. menkatkin vaan alkaa ei ne itestään ilmottele! Ens kierrolla alotan tikuttamisen reilusti ajoissa ja lopetan vasta kun saan kunnon plussan jos sitä jotenki tarkkailis kehoaan ja huomais jotain oireitaLainaten itseäni siis luulin sillon alus et oli ovis ja olin ihan sekasin mut kyl tää eroaa ovislimoista huomattavasti ..
Mulla ei oo mitään käryy koska mä ovuloin.. menkatkin vaan alkaa ei ne itestään ilmottele! Ens kierrolla alotan tikuttamisen reilusti ajoissa ja lopetan vasta kun saan kunnon plussan jos sitä jotenki tarkkailis kehoaan ja huomais jotain oireita
Näin mäkin jotenkin uskoin mutta onneks täältä kuuli muuta tietoo menkat pitäs alkaa viikonloppuna enkä oletakkaan etteikö alkais, ens kierron tikutan, mutta sit saa olla mennään fiiliksen mukaan..Mäki alotin nyt ekaa kertaa ajoissa. Ja ennen lähinnä tehny aamusta ku luulin et seki pitää aamusta tehä. Eli nyt kp10 ja 11 tehty. Jos saan tumman viivan liuskaan ni teen lisäks cb digin.
Nyt on outoa! Tein nyt taas testin ja siinä oli hitusen vahvempi viiva
Aika näyttää :)
Nyt on outoa! Tein nyt taas testin ja siinä oli hitusen vahvempi viiva