Raskaaksi 2019

Ilmavaivainen :hilarious: Ilmavaivojakin kyllä on, mutta erillisinä vatsan tuntemuksista. Pieni paineen tunne vasemmalla, nippailut nyt mullakin molemmin puolin. Lämmöt olivat tänään korkeammalla kuin aiemmissa kierroissa missään vaiheessa. Voisikohan tuo oireilu olla pelkkaa keltarauhasen toimintaa...? :bored:

Keltarauhanen toimii niin kyllä mut raskaudessa kai se toimii jotenki enemmän Itse piereskelin ja oli ummetus... Sit se paine tunne oli alus mut vasta nyt kunnolla ja eri kohdassa.. Toivottavasti olis nyt merkki raskaudesta

Keltarauhanen toimii niin kyllä mut raskaudessa kai se toimii jotenki enemmän Itse piereskelin ja oli ummetus... Sit se paine tunne oli alus mut vasta nyt kunnolla ja eri kohdassa.. Toivottavasti olis nyt merkki raskaudesta

Mitä muuten reumalääkkeitä syöt/söit jos saa kysyä?

Kiitos Jesbe, kun olet jaksanut vastailla :Heartred Sun kokemusten valossa toivoa tuntuu olevan... :nailbiting:

Tietty olin hätänen enkä jaksanu huomiseen oottaa. Pc täys nega. Jos nyt jäis vaan odottelee menkkoja? Jos ei ala nii kiva juttu mutta kyllä uskon että alkaa :happy: Mulla on luotto seuraavaan kiertoon, koska jos aikasemmat merkit pitää paikkansa, ei raskaaksi tulemisessa oo ollu ongelmaa... Jatkumisessa kylläkin

Tietty olin hätänen enkä jaksanu huomiseen oottaa. Pc täys nega. Jos nyt jäis vaan odottelee menkkoja? Jos ei ala nii kiva juttu mutta kyllä uskon että alkaa :happy: Mulla on luotto seuraavaan kiertoon, koska jos aikasemmat merkit pitää paikkansa, ei raskaaksi tulemisessa oo ollu ongelmaa... Jatkumisessa kylläkin

Kaverilla oli just toi, helppo tulla raskaaks mutta kaks keskenmenoa.. Ja sai luget jotka auttoi kolmannen syliin asti!

Mitä muuten reumalääkkeitä syöt/söit jos saa kysyä?

Voin kattoa nimen kotona. Täällä ne vauhti, suomessahan mul oli perus tulehduskipulääkkeet ja sit tujumpi lääke ku hermosärky niin paha ja se on nyt lopetettu.
Yks kipulääke pysyy ku ei saa lopettaa mut seki on tohon kipu kipuun eli ei reumaan.

Kiitos Jesbe, kun olet jaksanut vastailla :Heartred Sun kokemusten valossa toivoa tuntuu olevan... :nailbiting:

No mulla oli kaikenlaisia juttuja mut eniten toi oikealla puolella nukkuminen tai makoilu. Lämmöt oli 37 ja normi 35.8.

No jokainen on yksilö mulla kun toi masu on nyt jo esillä ja näkyykin selvästi. Rinnat oli hyvin vähän arat kun yleensä pms aikaan itken sitä kipuu

Jos kolmas tulee, pääsen kuitenki kunnallisen kautta tutkimuksiin, eli odotellaan sitä :hilarious:

Toivotaan ettei tuu, eikä mulle toista :Heartred tulispa iteki noin helpol raskaaks :D no eihän tiiä jos nyt tärppäis.. Täytyy pidättää nyt ainaki tunti viel.. Riittääköhä 2h ovistestiin... Eilen jo kp10 reilun 3h pidätyksellä illalla haalee viiva

Täällä kp27/32-35 dpo9..

Nippailua masussa edelleen..

Tissit ei oo kipeät, mutta tänään kun vetäisin valkoisen paidan ilman rintaliivejä näkyi nännit selvästi tummempana, yleensä itsellä ei nännit ole muuten näkynyt paidan läpi ellei ole pitkät päällä.. mitenkä nopeasti muut huomanneet nänneissä/tisseissä oireita?

Päätin että teen perjantaina aamusta ekan testin, en kestä maanantaihin asti :nailbiting:

Täällä kp27/32-35 dpo9..

Tissit ei oo kipeät, mutta tänään kun vetäisin valkoisen paidan ilman rintaliivejä näkyi nännit selvästi tummempana, yleensä itsellä ei nännit ole muuten näkynyt paidan läpi ellei ole pitkät päällä.. mitenkä nopeasti muut huomanneet nänneissä/tisseissä oireita?

Päätin että teen perjantaina aamusta ekan testin, en kestä maanantaihin asti :nailbiting:

En tarkalleen muista milloin rinnat tuli kipeeks, varmaan dpo10-15... Nännit ei ollu kipeet mutta kaikilla omanlaiset oireet :)

Täällä kp27/32-35 dpo9..

Mulla nännit näky vaaleanpunasen satiinipaidan läpi aiemmin ku ostin nii ei.. Mut nyt mun nännit on mun mielestä jotenki vaan samanlaiset ku ennenku, pitkät päällä nyt koko ajan aiemmin oli pehmeet ja ns lämpimät.. Tuntuu et nyt on kaikki oireet kadonnut..

Mut joillakin se raskaus kai rinnoista tuntuu/näkyy eka, mulla ei kauheesti ollu kipeet ja nytki aina vaan harvoin

Dpo2 nyt sitten täällä! Onpas jotenkin todella jännittävämpää kun aika varmasti se ovulaatio on vihdoin tullut.. :grin

Täällä on onneksi muita piinoilijoita myös niin menee omat päivät nopeammin kun saa jännittää muitakin:p

Tsemppiä ja plussatuulia
:smiley-bounce016

En tarkalleen muista milloin rinnat tuli kipeeks, varmaan dpo10-15... Nännit ei ollu kipeet mutta kaikilla omanlaiset oireet :)

Jep, mullahan ei siis nännit ole kipeät, vaan vähän mielestäni tummunut, mutta voi olla että mielikin tekee tepposia.. normaalisti pari päivää ennen menkkoja nännit kipeytyy kyllä, mutta saa nähdä..

Mulla nännit näky vaaleanpunasen satiinipaidan läpi aiemmin ku ostin nii ei.. Mut nyt mun nännit on mun mielestä jotenki vaan samanlaiset ku ennenku, pitkät päällä nyt koko ajan aiemmin oli pehmeet ja ns lämpimät.. Tuntuu et nyt on kaikki oireet kadonnut..

Mut joillakin se raskaus kai rinnoista tuntuu/näkyy eka, mulla ei kauheesti ollu kipeet ja nytki aina vaan harvoin

Jep, toisilla tuntuu heti ja kasvaa heti, toisilla vasta myöhemmi..

Täällä kp24/27-30 eikä minkäälaisia oireita, joten ei tainnut tärpätä. Huomenna lähdetään reissuun niin alkaa sit luultavasti siellä menkat kesken loman :yuck:

Täällä kp24/27-30 eikä minkäälaisia oireita, joten ei tainnut tärpätä. Huomenna lähdetään reissuun niin alkaa sit luultavasti siellä menkat kesken loman :yuck:
Mulla ei plussakierrossa ollut juuri mitään oireita. Ainoana nännikipu, joka alkoi n. dpo 12. Eli sun oireettomuus voi olla ihan lupaavaakin :)

Menkat lusittu ja kp 6 meneillään. Onneks monella on nyt piinapäivät, niin pääsee jännäilemään! Omassa kierrossa niin tylsä vaihe menossa :grin

Ainiin silloin ilmestyi myös pari näppyä naamaan.

Millaisia oireita Mariiella?

On mennytkin muutama päivä täältä poissa. Mutta tässä vihdoin vastaus :happy:

Ennen plussaa oireina:
- Rintojen arkuus. Tää alkoi ihmeellisesti jo heti ovulaation jälkeen. Nännit oli ja on todella arat
- Naamaan ilmestyi finnejä ja näppyjä
- Väsymys alkoi päivää ennen plussaa

Plussan jälkeen:
- Väsymys jatkuu, tänäänkin takana kolmen tunnin päiväunet
- Etova olo tänään ensimmäisen kerran
- Jatkuva pissahätä
- Itkuherkkyys. Meinasin alkaa itkemään apteekissa, kun apteekkarilla meni tietokone jumiin ja se aivan paniikissa luki jo tietokoneen ohjekirjaa. Alkoi itkettämään ja teki mieli huutaa, että tulkaa nyt joku auttamaan toista! :sorry:
- Alamahanippailut
- Mielialavaihtelut, räjähdysherkkyys :angry9:smiley-angelic006

Mietin just tänään, että ei niitä oireita vielä oo juuri mitään, mutta onhan niitä kun alkaa listaamaan :)

Kp7.

Tänään tuli tulevat 7 lk tutustumaan ja tapasin ensi lukuvuoden valvontaluokkani. Illalla oli vanhempainilta ja tapasin muutamia vanhempia. Aikamoinen päivä :nailbiting:

Kuopus kuumeessa ja mies hoiti kotona tänään. Mä jään huomenna kotiin muksun kans, kun mies menee käsileikkaukseen :eek:

Kiirus viikko..

Kyllähän siinä on oire poikineen:)

Äh, oispa raskaana... Sillon oli niin tyyni ja tasapainoinen, kaikkea muuta mitä kliseisiä raivopääjuttuja raskaanaolevista naisista kiertää:))

Noh, ei se auta, onneksi kohta on kesäkuu ja pääsee yrittämään taas. Ovis on varmaan loppuviikosta. Flo ennustaa perjantaille, joten veikkaan että ovis+ on lauantai, en kyl testaa. Miehen pitäis palata tiistaina, ärsyttävän lähellä, mut kyl se vähän niin on et harvemmin se myöhässä tärppää, ellei ovis syystä tai toisesta myöhästyis. Tuskin myöhästyy, kyllä se aika tarkalleen kp15 joka kierrossa on ollut.

Tsempit piinailijolle:) plussapuhallusta täältä. Odottelen hyviä uutisia:)

Kyllä nää spontaanit hommailut vaan on parhaita :grin Paljon mukavampaa, ku puhdas yrittäminen. Vaikka on sitäkin pakko harrastaa :confused:

Takaisin