Hei taas! Mulla on mennyt kuukausi taas edellisestä postauksesta ja paljon on tapahtunut. Ei tosiaan raskauspuolella kai. Tänään alkoi sellainen vahva nippailu vasemmalla puolella. En ole siis varma milloin ovis on ollut mutta Flon mukaan se oli 10 päivää sitten. Jos tämä kipu olisi normaali, eli sellainen menkkamainen niin en edes ajattelis asiaa mutta se tulee ja menee noin sekunnissa, eikä ole erityisen kipeä, koska se menee pois niin nopeasti. Tämäkö on se keltarauhanen joka siellä sykkivästi ilmoittaa olemassaolostaan? Olisihan se jotain jos tässä oman synttärin aikana saisi vihdoin tärppiä, onhan tässä mennyt jo kymmenisen kuukautta siitä ku jätettiin ehkäisyt pois ja yrityskertoja on 11 (10 jos se ensimmäinen oli vain tyhjennysvuoto) ja kuukausiakin on mennyt se 10 myös... Aika varma ettei tämä ole muuta kuin jotain mitä söin tyyliin ja vatsa tekee kepposet mutta aina olisi kiva kuulla miten muut ovat ovat kokeneet tuon keltarauhasen oireilua?
Mulla samanlaista nippalua ollut.. yk1 menossa ja kp26/32-35 dpo8, yritän olla testaamatta ennen ensi maanantaita, mutta saa nähdä pystynkö olla tekemättä, sen oon päättänyt että aikaisintaan perjantaina testaan.