Raskaaksi 2019

Nuo lämmöthän on yksilöllisiä, riippuen ihan omasta normaalista ruumiinlämmöstäkin..

Toki, mutta on siis vain 0,15 c koholla ovista edeltävään, mutta saattaakin nousta siis vasta myöhemmin (kiinnittymisen jälkeen?) :)

On ensimmäinen , ja aluksi hermoilin todella paljon kun kierukka oli 5vuotta ja en ovuloinnut 3kk (!) kun lopulta ovis lähti käyntiin, lyhyellä kierrolla kylläkin.. tai lute vaihe oli vain 8-11 päivää , kävin yksityisellä ja sain terolut ja toisesta terolut kierrosta tuli plussa.

Ennen tätä myös join greippimehua ja sen jälkeen kierto lyheni, en tiedä johtuiko greipistä vai ei..

Hirmuisesti onnea matkalle :love7

Mulla lämmöt dippasi oletetusti dpo6 jolloin tuli tuhru. Sit ne on pari kertaa dipannu mut aluks oli se 36,2 eli tasan 0.4 astetta korkeampi ja sit ne nous 37 lämmöt.

Suusta mitannut.

Mulla oli nippailut ja sit ekat oli ovis ko sanoin et ovis tää varmaan on, sillo rfsu näytti haamua mut se on ollu ovulaation ajankohta. Ja susierä ja susi koko rfsu. Sit ku tuli ne oudot nippailut mitä en tunnistanut niin mietin et noni tältä se raskauden alkaminen sitte tuntuu

Joo ja mitenkään ei voinu tietää viel sillo

Mutta, se oli tyystin erilaista mut sit ku alko taas olla ovismaista limaa niin epäilin koko ajan ja sitte ku rupes tulee sellanen maitomainen valkkari aina wc käynnin yhteydes niin tiesin että nyt kävi tärppi.kun mulla se on sillon paksumpaa ja tahmeampi. Kivat limapuheet...

Mut vasta lääkäri ja ku mul tuli verta nii todisti ne haamut todeksi

Tänään ostin pari pc-pakettia. Nyt tuli pelko että entä jos ei oo raskaus, tuntuu rankalta kärsiä näin vahvoja oireita "turhaan". Tai sitten on taas kemiallinen vaan

Tänään ostin pari pc-pakettia. Nyt tuli pelko että entä jos ei oo raskaus, tuntuu rankalta kärsiä näin vahvoja oireita "turhaan". Tai sitten on taas kemiallinen vaan

Toivotaan parasta! :Heartred Mikäs kp/dpo sulla nyt?

Jannn, kyllä sä melko varmasti tulet lapsen saamaan<3 mutta ynmärrän mistä puhut ja tuo tunne tulee luonnostaan varsinkin kun eka raskaus päättyi ikävästi.

Mun eka raskaus todettiin nt-ultrassa tuulimunaksi, olin myös sen jälkeen ihan varma, että se oli mun ainut mahdollisuus raskautua:( just kun oli kestänyt vielä se raskautuminen niin kauan. Mutta lopulta se kaikki odottaminen palkittiin<3 uskon vahvasti, että sulle käy samoi!

Iski ahdistus, jos en saakaan koskaan lasta..:oops:

Pelko ja epävarmuus on varmasti suuri, mutta todennäköisyys on sun puolella :Heartred

Mulla nännit on kipeytyneet tänään kunnolla. Rinnat siis ihan normaalin tuntuiset, mutta nännit ja nännipihat "turpeat" ja kosketuksesta kipeät. Nippaillut tosin loppuneet... Vatsallaan olo on epämukavaa, mutta voi johtua ihan vain viikonlopun hyvistä ruoista :hilarious:

Sammie hyvältä kuulostava oire! :woot:Onko sulla aiemmin ollu tota nännien kipeytymistä?

Ehkä joskus silloin vuosia, vuosia sitten, kun aloitin pillerit :scratch Rinnat on olleet joskus hellänä , mut ei tälleen spesifisti nännit. Tuossa kun kävin maate katsomaan telkkua, niin kertaalleen vihlaisikin, samasta kohdasta kuin aiemmin nippaili.

Kyllä nää oireet toiveita herättää. Toivottavasti ei turhaan :smiley-angelic001

Terveisin nimimerkki Valeraskaanako? :hilarious:

Pelko ja epävarmuus on varmasti suuri, mutta todennäköisyys on sun puolella :Heartred

Mulla nännit on kipeytyneet tänään kunnolla. Rinnat siis ihan normaalin tuntuiset, mutta nännit ja nännipihat "turpeat" ja kosketuksesta kipeät. Nippaillut tosin loppuneet... Vatsallaan olo on epämukavaa, mutta voi johtua ihan vain viikonlopun hyvistä ruoista :hilarious:
Mulla tuli toi mahallasn makoilu juttu alus sit se katosi ja nyt tuplaten. Ikävä makoilla mahallaan ja alussa mulla sattu määrä oikealla kyljel (ovis oli oikeelta puolelta) aika pitkälti heti alusta lähtien

Mulla tuli toi mahallasn makoilu juttu alus sit se katosi ja nyt tuplaten. Ikävä makoilla mahallaan ja alussa mulla sattu määrä oikealla kyljel (ovis oli oikeelta puolelta) aika pitkälti heti alusta lähtien

Eikä? :nailbiting:

Tää kierto menee todellakin piinaillessa!

Kiitos tsempeistä :Heartred

Toivon et saisin nopeesti reumakivut taas hallintaan, ehkä tää jatkuva niveltulehduskin vaikuttaa ettei tuu raskaaks tai tulee keskenmeno..:nailbiting::arghh:

Dpo 10 ja nega testattu aamulla. En jaksanut edes uskoa plussaan joten ei kolahtanut kovaa, ehkä menkkojen alku kolahtaa sitten senkin edestä.

Kauanko olette seuranneet kiertojanne, ennen kuin olette käyneet lääkärissä? Itselläni luteaalivaihe 9päivää...

Kauanko olette seuranneet kiertojanne, ennen kuin olette käyneet lääkärissä? Itselläni luteaalivaihe 9päivää...

No siis yrittämistä ainakin julkisella puolella tulee olla vuosi ennen kun lähtevät tutkimaan tms.. mutta yksityisellä pääsee varmaan nopeammin..

Itsellä menossa kp26/32-35 ja dpo8, oireita vatsan nippailut, yleensä mulla kipeytynyt nännit pari päivää ennen menkkojen alkua niin saa nähdä miten käy.. yritän olla testaamatta ennen kun menkkojen pitäisi alkaa, eli ensi maanantaina..

Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

Jesbe //28v// ensimmäinen haaveissa // km ja tuulimuna takana yk4 (vuosia lapsettomuutta)

DeeDee // 29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 ja 4/19 // yk 9 (pitkät kierrot)

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Tepsu19// 34v// ensimmäinen haaveissa// ya 12/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 7

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1

Nannu79 // toinen haaveissa // 39v // yritystä 8/2017 // Kkm 10/2018

Mami91 / 27 / toinen toiveissa / ya 7/14

Wusti91 // 28 // eka haaveissa // tuulimuna 1/2018 // ya 6/2017

Mindie^^, 26v, ya ensimmäisen kerran 4/17, keskeytys 2/18, toinen haaveissa, ya 6/18

Phoenix // toinen haaveissa // ya 1/18

jennnao // ensimmäinen haaveissa // ya 5/14

Helena80 // 38 // neljäs haaveissa // ya 1/19

Virvatuli89 // 29 // ensimmäinen haaveissa // ya 12/18

beibie // 25 // ensimmäinen toiveissa // ya 8/18

Otus87 // 32 // ensimmäinen // ya 3/17, kkm/tuulimuna 10/17, km 12/17 ja 2/18, kkm 5/18

Miriam_88 // 30 // ensimmäinen haaveissa // ya 3/18 // kkm 2/19

Earl // toinen haaveissa // ya 2/19

Aida* //toinen haaveissa // ya 11/18

jannn // 32 // eka // ya 9/18 // km 3/19

Liirumlaarum // esikoinen toiveissa // ya 1/18 // KU 4/18-> tauko // yk9

Maggie84// 6.haaveissa// ya12/18// KU 03/19

BabyMama. // 28 // ensimmäinen haaveissa // ya 4/19

Aamutorkku// 36// toinen toiveissa// ya 8/2018

Koirankorva//25//ya 12/18// tm 1/19 //km 4/19

Sannsse // 30 // ensimmäinen haaveissa // ya 05/19

Marmani // 25 // ensimmäinen haaveissa // ya 07/18

Sammie// 31 // esikoinen haaveissa // ya 02/19

Smoothie. // 30 //ensimmäinen toiveissa // ya 03/18

vadelmakeitto // 31 // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Unicorn // 27 // kolmas haaveissa // tjot 5/19

Plussanneet:

Jeppis89 / 30v / ya 4/18, LA elokuun lopussa
tiiamariia / 27v / ya 8/18, LA elo-syyskuun vaihteessa
Laura666 25v, ya 6/18, LA syyskuussa
Hirvi, ya 12/2015, LA syyskuussa
jemuli // 21 // ya 11/18, LA lokakuussa
Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19 // LA lokakuussa
Lumileopardi // 40 // kolmas haaveissa // tjot 1/19// LA 10/19
Arri // 29// ya 6/18 //LA lokakuussa
Mimosa-18 // 33 // ya 2/19 // LA 11/19
Uutukainen // 25 // ya 12/17 // LA 11/19
dadapls // 19 // ya 1/19 // LA 11/19
Iines-19 // 35 // ya 8/18 // LA 12/2019
Mami_18//33//ya 2/19// la 12/19
Holle // 31 // yk 7 // LA 12/19
Hanni_ // 25 // ya 5/18// LA 12/19
Adiida2 // 23 // ya 12/18 // LA 12/19
Kassu93 // 25 // ya 11/18 // LA 12/19
jeilei // 29 // ya 10/18 // LA 12/19

Muokattu viimeksi:
Juu kyllä julkisella on se vuosi rajana yritystä, että aletaan tutkimaan ja laittamaan lähetteitä hoitoihin jne. Ja jos on kaksi lasta jo, niin julkiselle ei enää pääse, vaan mentävä yksityiselle. :)
——

Mulla oli ja loppu ekat kk synnytyksen jälkeen viikko sitten ja nyt on muutamana päivänä tullu jotain oranssia hailakkaa vaaleaa vuotoa sillontällön vessareissulla.. ei mitään kunnon verta edes. Mutta johtuukohan tää vielä synnytyksestä ja on normaalia... vai pitääköhän olla huolissaan? Ei haise millekään, joten tuskin mikään kohtutulehdus sentään. Ei oo kuumettakaan ja kaikki muuten ok :)

No näin muistelinkin.. yksityisellä gynellä olen tähänkin asti käynyt, täytyy nyt seurailla. Ollut stressiä ja kaikkee ni voi johtua siitäkin

Hei taas! Mulla on mennyt kuukausi taas edellisestä postauksesta ja paljon on tapahtunut. Ei tosiaan raskauspuolella kai. Tänään alkoi sellainen vahva nippailu vasemmalla puolella. En ole siis varma milloin ovis on ollut mutta Flon mukaan se oli 10 päivää sitten. Jos tämä kipu olisi normaali, eli sellainen menkkamainen niin en edes ajattelis asiaa mutta se tulee ja menee noin sekunnissa, eikä ole erityisen kipeä, koska se menee pois niin nopeasti. Tämäkö on se keltarauhanen joka siellä sykkivästi ilmoittaa olemassaolostaan? Olisihan se jotain jos tässä oman synttärin aikana saisi vihdoin tärppiä, onhan tässä mennyt jo kymmenisen kuukautta siitä ku jätettiin ehkäisyt pois ja yrityskertoja on 11 (10 jos se ensimmäinen oli vain tyhjennysvuoto) ja kuukausiakin on mennyt se 10 myös... Aika varma ettei tämä ole muuta kuin jotain mitä söin tyyliin ja vatsa tekee kepposet mutta aina olisi kiva kuulla miten muut ovat ovat kokeneet tuon keltarauhasen oireilua?
:bookworm:

Takaisin