Nuo lämmöthän on yksilöllisiä, riippuen ihan omasta normaalista ruumiinlämmöstäkin..
Toki, mutta on siis vain 0,15 c koholla ovista edeltävään, mutta saattaakin nousta siis vasta myöhemmin (kiinnittymisen jälkeen?) :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nuo lämmöthän on yksilöllisiä, riippuen ihan omasta normaalista ruumiinlämmöstäkin..
On ensimmäinen , ja aluksi hermoilin todella paljon kun kierukka oli 5vuotta ja en ovuloinnut 3kk (!) kun lopulta ovis lähti käyntiin, lyhyellä kierrolla kylläkin.. tai lute vaihe oli vain 8-11 päivää , kävin yksityisellä ja sain terolut ja toisesta terolut kierrosta tuli plussa.
Ennen tätä myös join greippimehua ja sen jälkeen kierto lyheni, en tiedä johtuiko greipistä vai ei..
Tänään ostin pari pc-pakettia. Nyt tuli pelko että entä jos ei oo raskaus, tuntuu rankalta kärsiä näin vahvoja oireita "turhaan". Tai sitten on taas kemiallinen vaan
Iski ahdistus, jos en saakaan koskaan lasta..
Sammie hyvältä kuulostava oire! Onko sulla aiemmin ollu tota nännien kipeytymistä?
Mulla tuli toi mahallasn makoilu juttu alus sit se katosi ja nyt tuplaten. Ikävä makoilla mahallaan ja alussa mulla sattu määrä oikealla kyljel (ovis oli oikeelta puolelta) aika pitkälti heti alusta lähtienPelko ja epävarmuus on varmasti suuri, mutta todennäköisyys on sun puolella
Mulla nännit on kipeytyneet tänään kunnolla. Rinnat siis ihan normaalin tuntuiset, mutta nännit ja nännipihat "turpeat" ja kosketuksesta kipeät. Nippaillut tosin loppuneet... Vatsallaan olo on epämukavaa, mutta voi johtua ihan vain viikonlopun hyvistä ruoista
Mulla tuli toi mahallasn makoilu juttu alus sit se katosi ja nyt tuplaten. Ikävä makoilla mahallaan ja alussa mulla sattu määrä oikealla kyljel (ovis oli oikeelta puolelta) aika pitkälti heti alusta lähtien
Kauanko olette seuranneet kiertojanne, ennen kuin olette käyneet lääkärissä? Itselläni luteaalivaihe 9päivää...