Raskaaksi 2019

Täällä nyt varmaan dpo 9 tai sitten dpo 3. Ollut outo kierto km jälkeen, kun yleensä aina tiedän mitä kropassa tapahtuu. Kaikki tuntemukset hävis tuollon 3pv sitten niin ajattelen, että olisko ovia tullutkin myöhemmin. Noh, ei auta kun odottaa. Teen varmaan ensi viikon loppupuolella testiä

Kyllä mullakin on kaiken maailman nippailuja yms kierroissa, ilman plussaakin, mutta plussakierroissa se on kyllä ollut erilaista. Toivottavasti teillä nippailut osoittautuu kahdeksi viivaksi, tsempit piinailuun:)

Niin se aika lentää, hollellakin jo eka kolmannes kohta takana. Joko nt ultra oli?:)

Kp5. Sain aamupalan sänkyyn, perhe lauloi mulle ja sain lapsilta lahjat :love7 Opin itsestäni taas uutta :grin

Voimia ja plussatuulia kaikille, jaksamista piinailuun <3

Liitteet

• 20190512_093748.jpg
    20190512_093748.jpg
    32.5 KB · Katsottu: 303
Palaillaan taas tänne.. oli tossa pitkä tauko, tosin yritys päällä mutta tuntui ettei se ovis vaan tule.. Nyt kp25 ja ohessa kuva ylempänä eilinen ja tämänpäiväinen ovistesti ja kyllä se selkeesti eilen plussa vihdoin on! Että ainakin on ees jotain mahdollisuutta vihdoin.

Tsemppiä kaikille :Heartred

Liitteet

• 10C5B82B-929D-4905-8019-907D2C4A5B6F.jpeg
    10C5B82B-929D-4905-8019-907D2C4A5B6F.jpeg
    23.6 KB · Katsottu: 249
Palaillaan taas tänne.. oli tossa pitkä tauko, tosin yritys päällä mutta tuntui ettei se ovis vaan tule.. Nyt kp25 ja ohessa kuva ylempänä eilinen ja tämänpäiväinen ovistesti ja kyllä se selkeesti eilen plussa vihdoin on! Että ainakin on ees jotain mahdollisuutta vihdoin.

Hyvältä näyttää :)

Ja on tämä hyödynnetty eilen ja tänään jo :grin toivottavasti menis nopeasti seuraavat viikot että pääsisi testaamaan :rolleyes:

ei, vasta joskus dpo 7 , silloin oli yli 37 kun normaalisti mulla ollut 36,3-5 :)

Oih. Mä jo aattelin, että raskaus ei ole kuitenkaan järjellä mahdollinen, koska lämmöt nousivat oviksen jälkeen vain 36,45 c tuntumaan :confused: No, katsellaan muutaman päivän päästä uudelleen :rolleyes:

Onkos sulla ensimmäinen raskaus? :)

Niin, ja oviksen aikaan siis alle 36 c (~35,8). Ennen ovista noin 36,3 c.

Kp5. Sain aamupalan sänkyyn, perhe lauloi mulle ja sain lapsilta lahjat :love7 Opin itsestäni taas uutta :grin

Voimia ja plussatuulia kaikille, jaksamista piinailuun :Heartred
Mä oon harjottelus päiväkodissa eskariryhmässä niin me tehtiin tollai samanlain lappu äideistä siel lasten kaa. Oli kiva huomata kuinka erilaisia lapset on, jotkut keksi helposti vastaukset tohon ja toiset ei saanu ku pariin kohtaan jonkun vastauksen:grin

Dpo 9 ja vielä oon malttanu olla testaamatta :D Mullon kotona yks pc:n liuska vaan ja tänään en pysty ainakaan lisää ostaan kun meen kaverin kanssa kauppaan. Ehkä pitäydyn suunnitelmassani ja testaan vasta dpo11 eli tiistaina jos ei veristä valkovuotoa ole vielä näkyvissä :)

Mä oon harjottelus päiväkodissa eskariryhmässä niin me tehtiin tollai samanlain lappu äideistä siel lasten kaa. Oli kiva huomata kuinka erilaisia lapset on, jotkut keksi helposti vastaukset tohon ja toiset ei saanu ku pariin kohtaan jonkun vastauksen:grin

Tää mun kuopus menee eskariin syksyllä :joyful:

Wustille onnea talletteluun, kunpa nyt rakkaudensiemen sieltä juurtuisi<3

Ja puhvikselle tervetuloa takaisin, toivottavasti nyt tärppää<3

Mä en saanut kun kuvan valkovuokoista. Mutta muistutin kyllä miestä, että Ranskasta saa varmasti hyviä tuliaisia:)) tyttären kanssa askarreltiin kortit mummeille, kun eipä siinä juuri mieltä itelle alkaa askarrella:))

Harmittaa kun tää kierto menee ihan harakoille. On silleen taas vähän erilainen. Tissit on jotenki kipeet ollu kierron alusta saakka, nyt kp9. On tää niin ihmeellistä, kun joka kierrossa tää kroppa voi olla ihan erilainen! Noh, saas nähdä onko tutut tiputtelut sitten viikon päästä taas kuvioissa, puhpöh.

Tsempit piinailijoille<3

Oih. Mä jo aattelin, että raskaus ei ole kuitenkaan järjellä mahdollinen, koska lämmöt nousivat oviksen jälkeen vain 36,45 c tuntumaan :confused: No, katsellaan muutaman päivän päästä uudelleen :rolleyes:

Onkos sulla ensimmäinen raskaus? :)

On ensimmäinen , ja aluksi hermoilin todella paljon kun kierukka oli 5vuotta ja en ovuloinnut 3kk (!) kun lopulta ovis lähti käyntiin, lyhyellä kierrolla kylläkin.. tai lute vaihe oli vain 8-11 päivää , kävin yksityisellä ja sain terolut ja toisesta terolut kierrosta tuli plussa.

Ennen tätä myös join greippimehua ja sen jälkeen kierto lyheni, en tiedä johtuiko greipistä vai ei..

Takaisin