Raskaaksi 2019

Heippa kaikille, liittyisin myös seuraan :) Ikää 31v ja esikoinen toiveissa. Yritys alkanut 10/2018, nyt yk 8 menossa. Tähän mennessä ei olla saatu raskautta kertaakaan alulle. Nyt dpo 9 ja rinnat hurjan arat. Alavatsassa on myös ollut omituista polttelua, joka ei kyllä menkkakivuilta tunnu. Vähän jo alkaa toiveet nousta, voisko tää olla meidän onnenkierto...

Onko tapana että jokainen päivittää itse tietonsa tuohon listaan?

Näin on tehty. Tervetuloa joukkoon! Toivottavasti et ole täällä kauaa :wink:hilarious:

Heippa kaikille, liittyisin myös seuraan :) Ikää 31v ja esikoinen toiveissa. Yritys alkanut 10/2018, nyt yk 8 menossa. Tähän mennessä ei olla saatu raskautta kertaakaan alulle. Nyt dpo 9 ja rinnat hurjan arat. Alavatsassa on myös ollut omituista polttelua, joka ei kyllä menkkakivuilta tunnu. Vähän jo alkaa toiveet nousta, voisko tää olla meidän onnenkierto...

Tervetuloa :welcome

Joo, kopsaa lista ja lisää itsesi sinne :happy:

Näin mä ainakin tein, tervetuloa mukaan!!

Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

Jesbe //28v// ensimmäinen haaveissa // km ja tuulimuna takana yk4 (vuosia lapsettomuutta)

DeeDee // 29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 ja 4/19 // yk 9 (pitkät kierrot)

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Tepsu19// 34v// ensimmäinen haaveissa// ya 12/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 7

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1

Nannu79 // toinen haaveissa // 39v // yritystä 8/2017 // Kkm 10/2018

Mami91 / 27 / toinen toiveissa / ya 7/14

Wusti91 // 28 // eka haaveissa // tuulimuna 1/2018 // ya 6/2017

Mindie^^, 26v, ya ensimmäisen kerran 4/17, keskeytys 2/18, toinen haaveissa, ya 6/18

Phoenix // toinen haaveissa // ya 1/18

jennnao // ensimmäinen haaveissa // ya 5/14

Helena80 // 38 // neljäs haaveissa // ya 1/19

Virvatuli89 // 29 // ensimmäinen haaveissa // ya 12/18

beibie // 25 // ensimmäinen toiveissa // ya 8/18

Otus87 // 32 // ensimmäinen // ya 3/17, kkm/tuulimuna 10/17, km 12/17 ja 2/18, kkm 5/18

Miriam_88 // 30 // ensimmäinen haaveissa // ya 3/18 // kkm 2/19

Earl // toinen haaveissa // ya 2/19

Aida* //toinen haaveissa // ya 11/18

jannn // 32 // eka // ya 9/18 // km 3/19

Liirumlaarum // esikoinen toiveissa // ya 1/18 // KU 4/18-> tauko // yk9

Maggie84// 6.haaveissa// ya12/18// KU 03/19

BabyMama. // 28 // ensimmäinen haaveissa // ya 4/19

Aamutorkku// 36// toinen toiveissa// ya 8/2018

Koirankorva//25//ya 12/18// tm 1/19 //km 4/19

Sannsse // 30 // ensimmäinen haaveissa // ya 05/19

Marmani // 25 // ensimmäinen haaveissa // ya 07/18

Sammie// 31 // esikoinen haaveissa // ya 02/19

Smoothie. // 30 //ensimmäinen toiveissa // ya 03/18

vadelmakeitto // 31 // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Plussanneet:

Jeppis89 / 30v / ya 4/18, LA elokuun lopussa
tiiamariia / 27v / ya 8/18, LA elo-syyskuun vaihteessa
Laura666 25v, ya 6/18, LA syyskuussa
Hirvi, ya 12/2015, LA syyskuussa
jemuli // 21 // ya 11/18, LA lokakuussa
Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19 // LA lokakuussa
Lumileopardi // 40 // kolmas haaveissa // tjot 1/19// LA 10/19
Arri // 29// ya 6/18 //LA lokakuussa
Mimosa-18 // 33 // ya 2/19 // LA 11/19
Uutukainen // 25 // ya 12/17 // LA 11/19
dadapls // 19 // ya 1/19 // LA 11/19
Iines-19 // 35 // ya 8/18 // LA 12/2019
Mami_18//33//ya 2/19// la 12/19
Holle // 31 // yk 7 // LA 12/19
Hanni_ // 25 // ya 5/18// LA 12/19
Adiida2 // 23 // ya 12/18 // LA 12/19
Kassu93 // 25 // ya 11/18 // LA 12/19
jeilei // 29 // ya 10/18 // LA 12/19

Kommentoin tuota varmuutta. Vaik kaikki varmasti tietää ne mun testit oli mitä oli mut edelleen vahvasti itse olin sitä mieltä että raskaana. Vaikkei oireita niin ollutkaan.kuin nyt on mut mietin sillon et tältä se sit tuntuu raskautua yms ja tosi rauhallinen olo. Ja sit ku se meni värkkäämiseksi testien kanssa ja lekuri kuitenkin kertoi siel olevan ja la perustuu siihen niin sit se vasta helpotti se huoli mut itse koko ajan "tiesin"

Kommentoin tuota varmuutta. Vaik kaikki varmasti tietää ne mun testit oli mitä oli mut edelleen vahvasti itse olin sitä mieltä että raskaana. Vaikkei oireita niin ollutkaan.kuin nyt on mut mietin sillon et tältä se sit tuntuu raskautua yms ja tosi rauhallinen olo. Ja sit ku se meni värkkäämiseksi testien kanssa ja lekuri kuitenkin kertoi siel olevan ja la perustuu siihen niin sit se vasta helpotti se huoli mut itse koko ajan "tiesin"
Toiveita rohkaisevaa kuulla tämä :love7 Saas nähdä, kuinka omalla kohdalla käy. Tänään alkanut /jatkunut samanlainen nippailua, kuin oviksen aikaan. Tuntuu vasemmalla puolella ja ikään kun heijastuu ajoittain myös oikealle :scratch

Kuitenkin jotain ilmavaivoja :dontknow

Totta. Mut sulla vähän vaikutti se perimä juttu et haaleet testit vaik kuin raskaana. Ite olisin ja olinkin paniikissa ku ei tullu ns. leffaviivoja millään. Mut oli koko ajan fiilis et ei hyvin mee.. Nyt parempaa onnea meille kaikille :Heartred

Toiveita rohkaisevaa kuulla tämä :love7 Saas nähdä, kuinka omalla kohdalla käy. Tänään alkanut /jatkunut samanlainen nippailua, kuin oviksen aikaan. Tuntuu vasemmalla puolella ja ikään kun heijastuu ajoittain myös oikealle :scratch

Toivotaan parasta! Itse en usko et nippailee ilman raskautta. Vaikka kyl viime kierros nippaili, mut se oliki varmaan jotenkin liittyen keskenmenoon.. Se raskausnippailu oli erikoista :Heartred

Toivotaan parasta! Itse en usko et nippailee ilman raskautta. Vaikka kyl viime kierros nippaili, mut se oliki varmaan jotenkin liittyen keskenmenoon.. Se raskausnippailu oli erikoista :Heartred

Mutta nippailisiko rakkauteen liittyen näin aikaisin?

Itselläni on nippaillut, jomotellut, pistellyt eri kierroissa (ei kuitenkaan joka kierrossa) enkä ole ollut raskaana. Itse en pysty niistä siis lukemaan mitään. Toki voi olla et raskausnippailu olis sit vielä erilaista :dontknow
Sammie mikä dpo sulla? Vois ajatella et oireita voisi tulla dpo 5-6 alkaen:)

Itselläni on nippaillut, jomotellut, pistellyt eri kierroissa (ei kuitenkaan joka kierrossa) enkä ole ollut raskaana. Itse en pysty niistä siis lukemaan mitään. Toki voi olla et raskausnippailu olis sit vielä erilaista :dontknow

Dpo4/5 nyt :nailbiting:

Itsellä ensimmäinen yrityskierto oli ensimmäinen pillereiden jälkeen, enkä siitä tunnistanut oikein mitään tuntemuksia. Toinen kierto ilmeisesti ovuloimaton ja tämä nyt kolmas. Selkeästi erilainen, mutta syy on epäselvä...

Joo totta, voi olla et voi olla nippailuita muutenkin.. Mulla se raskausnippailu oli erilaista kuin muuten muistaakseni..

Dpo4/5 nyt :nailbiting:

Itsellä ensimmäinen yrityskierto oli ensimmäinen pillereiden jälkeen, enkä siitä tunnistanut oikein mitään tuntemuksia. Toinen kierto ilmeisesti ovuloimaton ja tämä nyt kolmas. Selkeästi erilainen, mutta syy on epäselvä...

Ai siis 4 tai 5? Kuinka pitkä luteaalivaihe eli milloin mahd menkat alkais jos ei raskaana?

Ai siis 4 tai 5? Kuinka pitkä luteaalivaihe eli milloin mahd menkat alkais jos ei raskaana?

Joo, jompi kumpi. Luteaalivaiheesta ei em. syystä varmaa tietoa, vahva veikkaus on 12 pvää.

Mä tiesin ennen kuin plusassin että olin raskaana, olin satavarma. Ja sitten dpo 11 tein plussan. Se mikä nosti vielä omaa varmuutta oli että heräsin dpo6 yöllä siihen et pisti kunnolla oikealle puolelle, sanotaan että kiinnitymistä ei voi tuntea mutta luulen et se tapahtui juuri silloin! :)

Ja yksi suurin oli myös se että lämmöt tosiaan oli koholla! vasta dpo 13 alkoi turvotus ja repeilyt :) Huomenna alkaa rv 12 <3

Mulla ollut sitä samaa, täällä dpo7..
Mulla on kierto on yleensä 32-35 päivää, joten vielä on piinapäiviä edessä..

Mulla kuului tuo nippailu varhaisiin raskausoireisiin silloin kun olen lapset saanut nuorempana. Sitä ei muulloin kuin plussakierroissa tuntunut. Se oli sellaista ns. terävää tuikkimista kohdun alueella. Terävällä en kuitenkaan tarkoita kivuliasta.

Nyt vanhana mulla on sitä joka kierrossa ja pitkin kiertoa. Wtf. Olen lukenut, että johtuisi siitä verimäärästä mikä pingottaa kohtua.

Mä tiesin ennen kuin plusassin että olin raskaana, olin satavarma. Ja sitten dpo 11 tein plussan. Se mikä nosti vielä omaa varmuutta oli että heräsin dpo6 yöllä siihen et pisti kunnolla oikealle puolelle, sanotaan että kiinnitymistä ei voi tuntea mutta luulen et se tapahtui juuri silloin! :)

Ja yksi suurin oli myös se että lämmöt tosiaan oli koholla! vasta dpo 13 alkoi turvotus ja repeilyt :) Huomenna alkaa rv 12 :Heartred

Nää "tietämiset", jotka paljastuu oikeiksi, on kyllä ihmeellisiä :Heartred

Nousiko sulla lämmöt paljon ja välittömästi ovulaation jälkeen?

Takaisin