Raskaaksi 2019

Aiemminkin on kysytty ja olen vastauksia lukenutkin, mutta kun en muista... Miten nuo dpo:t lasketaan? Kun sain eilen ovisplussan, niin mikä dpo tänään on? :scratch Dpo0? Dpo1?

Aiemminkin on kysytty ja olen vastauksia lukenutkin, mutta kun en muista... Miten nuo dpo:t lasketaan? Kun sain eilen ovisplussan, niin mikä dpo tänään on? :scratch Dpo0? Dpo1?

Hyvä että joku muukaan ei näitä muista :banghead:

Täällä menossa kp21 ja dpo3 (jos nyt oikein laskin, sunnuntaina cb hymynaama, myös pc ovis-testiin tuli hauskasti että ovis-viiva ilmestyi ennen kontrolliviivaa, luulin sen olevan ensin rikki, mutta sitte cb lävähti hymynaama)

Piinapäiviä elellään, menkkojen pitäisi alkaa kp32-35 kun siinä ollut vähän heittoja, ajattelin yrittää jaksaa odottaa testausta kp 35-36 asti jos menkkoja ei kuulu ennen sitä:dead:

Kierto venyi sitten 36 päiväiseksi. Nyt kp4 ja kohta on menkat kärsitty. :)

Tsemppiä. Nää on niin ärsyttäviä nää gynevaivat:sad001 inhoan välivuotoja, itellä ollut niitä paljon tänävuonna. Pääasiassa aikaisilla dpoilla alkava välivuoto, mutta välillä muutenkin kesken kierron esim. Ovulaation aikaan tai seksin jälkeen.
Niin muistelinkin, että täältä olen niistä lukenut, mutten yhtään muistanut nimimerkkejä. Onko sulla ollut niitä pitempään vai alkaneet tänä vuonna? Entä minkä ikäinen olet? Varmaan minua nuorempi ainakin:p Onko niitä tutkittu?

Tänään aamulla tuli enää ruskeaa limaa. Sori jos liikaa infoa:grin Taas tuli lisää mietittävää (lue:murehdittavaa) tästä. Kun ei ole alan ihminen niin nuo google diagnoosit eivät varmaan ihan hyväksi ole mielelle.:joyful: Mutta sitä mietin, että kun olen epäillyt tässä jo muutenkin premenopaussin oireita, niin eikös siinä ole oireena estrogeenin lasku. Joka myös näitä välivuotoja aiheuttaa. Lisäksi taidan kirjoitella ihan väärään ketjuun, mutten parempaakaan keksi. Muut täällä taitavat olla vielä ihan hedelmällisessä iässä.:)

Niin muistelinkin, että täältä olen niistä lukenut, mutten yhtään muistanut nimimerkkejä. Onko sulla ollut niitä pitempään vai alkaneet tänä vuonna? Entä minkä ikäinen olet? Varmaan minua nuorempi ainakin:p Onko niitä tutkittu?

Tänään aamulla tuli enää ruskeaa limaa. Sori jos liikaa infoa:grin Taas tuli lisää mietittävää (lue:murehdittavaa) tästä. Kun ei ole alan ihminen niin nuo google diagnoosit eivät varmaan ihan hyväksi ole mielelle.:joyful: Mutta sitä mietin, että kun olen epäillyt tässä jo muutenkin premenopaussin oireita, niin eikös siinä ole oireena estrogeenin lasku. Joka myös näitä välivuotoja aiheuttaa. Lisäksi taidan kirjoitella ihan väärään ketjuun, mutten parempaakaan keksi. Muut täällä taitavat olla vielä ihan hedelmällisessä iässä.:)
Kosmoskukka, välivuotoja voi tulla vaikka ja mistä - ovuloimaton kierto, heikosti toimiva keltarauhanen, jne. Mulla on ollut samoja viim. puoli vuotta, ja ikäkin voi vaikuttaa. On tää naisen olo ihanaa... :grin

Kirjoittelen muuten itse aktiivisesti tuolla kuumeiluklubissa
----45+++++ kuumeiset
eli "senioriryhmässä", ikähaarukka on siellä keskimäärin 37-45. Mukaan vaan!

Noi on niin yksilöllisiä, et ei vielä kannata kirvestä kaivoon heittää :Heartred

No tänään heitän :grin Menkat alkoivat kesken työpäivän ilman varoitusta :wideyed: Nyt kp25/29-32. Tälle keväälle jo toinen
näin lyhyt kierto :confused: Olisikohan vyöhyketerapia voinut vaikuttaa o_O Mut hyvä tietää, missä mennään. Ei tartte turhaan
odotella :rolleyes:

Kosmoskukka, välivuotoja voi tulla vaikka ja mistä - ovuloimaton kierto, heikosti toimiva keltarauhanen, jne. Mulla on ollut samoja viim. puoli vuotta, ja ikäkin voi vaikuttaa. On tää naisen olo ihanaa... :grin

----45+++++ kuumeiset

Minä myöskin mukana tuolla! Ens viikolla mittarissa 39 :wideyed:

----45+++++ kuumeiset
Kiitos kutsusta:) Olen joskus käynyt siellä lukemassa, mutten ole uskaltautunut kirjoittelemaan.

Minä myöskin mukana tuolla! Ens viikolla mittarissa 39 :wideyed:
Saako onnitella? Vai pahoitella:rolleyes:
Minullakin ihan juuri kohta 38 mittarissa:arghh:
Ja tuollaisia omituisen lyhyitä 25pv kiertoja mistä ylempänä kirjoitit, niin minulla on tänä vuonna alkanut tulemaan.

Saako onnitella? Vai pahoitella:rolleyes:
Minullakin ihan juuri kohta 38 mittarissa:arghh:

Ja tuollaisia omituisen lyhyitä 25pv kiertoja mistä ylempänä kirjoitit, niin minulla on tänä vuonna alkanut tulemaan.

Kyllä saa onnitella :grin Hmm, meinaakohan tuollaisia kiertoja enemmänkin alkaa tulemaan sitten o_ONo, yrittäminen jatkuu, ei siinä mittään :hilarious:

Mun miehen käsi ei ollutkaan lähtenyt paranemaan, vaan joutuu leikkaukseen viikon päästä.
Aika lannistunut on eikä nyt vauvanyritys niin motivoi <3

Kyllä saa onnitella :grin Hmm, meinaakohan tuollaisia kiertoja enemmänkin alkaa tulemaan sitten o_ONo, yrittäminen jatkuu, ei siinä mittään :hilarious:
En siis yhtään tiedä koskeeko se muita, mutta mulla tosiaan jotain häikkää, kun yhtäkkiä aina säännöllisiin kiertoihin on alkanut tulla tollasia lyhyitä mukaan. Ei voi luottaa kehoonsa enää. Viimeisin tosin venyi. Sellainenkaan ei mulla normaalia. Ehkä stressi aiheutti. Vähän liikaa himotestasin niillä halpistesteillä:angelic:

Harmi että miehen käsi ei lähtenyt paranemaan itsellään. Mutta ainakin pääsee kohtuu nopeasti leikkaukseen? Eikä paria vuotta tarvi kärvistellä särkylääkepöhnissä.

Mun miehen käsi ei ollutkaan lähtenyt paranemaan, vaan joutuu leikkaukseen viikon päästä.
Aika lannistunut on eikä nyt vauvanyritys niin motivoi :Heartred
No voi kökkö. Toivottavasti paraneminen lähtee leikkauksen jälkeen hyvin käyntiin. Pahoittelut myös kp 1:stä. :sad001

Tänään kp 23/26 ja apteekin herkkä testi näyttää tältä

Liitteet

• IMG_20190508_121402.jpg
    IMG_20190508_121402.jpg
    14.5 KB · Katsottu: 254
Mariiie selvästi näkyy, toivotaan vahvistumista. :Heartpink

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin ja pikaista plussa-aaltoa. :Heartpink

Takaisin