Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aiemminkin on kysytty ja olen vastauksia lukenutkin, mutta kun en muista... Miten nuo dpo:t lasketaan? Kun sain eilen ovisplussan, niin mikä dpo tänään on? Dpo0? Dpo1?
Niin muistelinkin, että täältä olen niistä lukenut, mutten yhtään muistanut nimimerkkejä. Onko sulla ollut niitä pitempään vai alkaneet tänä vuonna? Entä minkä ikäinen olet? Varmaan minua nuorempi ainakin Onko niitä tutkittu?Tsemppiä. Nää on niin ärsyttäviä nää gynevaivat inhoan välivuotoja, itellä ollut niitä paljon tänävuonna. Pääasiassa aikaisilla dpoilla alkava välivuoto, mutta välillä muutenkin kesken kierron esim. Ovulaation aikaan tai seksin jälkeen.
Kosmoskukka, välivuotoja voi tulla vaikka ja mistä - ovuloimaton kierto, heikosti toimiva keltarauhanen, jne. Mulla on ollut samoja viim. puoli vuotta, ja ikäkin voi vaikuttaa. On tää naisen olo ihanaa...Niin muistelinkin, että täältä olen niistä lukenut, mutten yhtään muistanut nimimerkkejä. Onko sulla ollut niitä pitempään vai alkaneet tänä vuonna? Entä minkä ikäinen olet? Varmaan minua nuorempi ainakin Onko niitä tutkittu?
Tänään aamulla tuli enää ruskeaa limaa. Sori jos liikaa infoa Taas tuli lisää mietittävää (lue:murehdittavaa) tästä. Kun ei ole alan ihminen niin nuo google diagnoosit eivät varmaan ihan hyväksi ole mielelle. Mutta sitä mietin, että kun olen epäillyt tässä jo muutenkin premenopaussin oireita, niin eikös siinä ole oireena estrogeenin lasku. Joka myös näitä välivuotoja aiheuttaa. Lisäksi taidan kirjoitella ihan väärään ketjuun, mutten parempaakaan keksi. Muut täällä taitavat olla vielä ihan hedelmällisessä iässä.:)
Noi on niin yksilöllisiä, et ei vielä kannata kirvestä kaivoon heittää
Kosmoskukka, välivuotoja voi tulla vaikka ja mistä - ovuloimaton kierto, heikosti toimiva keltarauhanen, jne. Mulla on ollut samoja viim. puoli vuotta, ja ikäkin voi vaikuttaa. On tää naisen olo ihanaa...
Kirjoittelen muuten itse aktiivisesti tuolla kuumeiluklubissa
----45+++++ kuumeiset
eli "senioriryhmässä", ikähaarukka on siellä keskimäärin 37-45. Mukaan vaan!
Kiitos kutsusta:) Olen joskus käynyt siellä lukemassa, mutten ole uskaltautunut kirjoittelemaan.Kosmoskukka, välivuotoja voi tulla vaikka ja mistä - ovuloimaton kierto, heikosti toimiva keltarauhanen, jne. Mulla on ollut samoja viim. puoli vuotta, ja ikäkin voi vaikuttaa. On tää naisen olo ihanaa...
Kirjoittelen muuten itse aktiivisesti tuolla kuumeiluklubissa
----45+++++ kuumeiset
eli "senioriryhmässä", ikähaarukka on siellä keskimäärin 37-45. Mukaan vaan!
Saako onnitella? Vai pahoitellaMinä myöskin mukana tuolla! Ens viikolla mittarissa 39
Saako onnitella? Vai pahoitella
Minullakin ihan juuri kohta 38 mittarissa:arghh:
Ja tuollaisia omituisen lyhyitä 25pv kiertoja mistä ylempänä kirjoitit, niin minulla on tänä vuonna alkanut tulemaan.
En siis yhtään tiedä koskeeko se muita, mutta mulla tosiaan jotain häikkää, kun yhtäkkiä aina säännöllisiin kiertoihin on alkanut tulla tollasia lyhyitä mukaan. Ei voi luottaa kehoonsa enää. Viimeisin tosin venyi. Sellainenkaan ei mulla normaalia. Ehkä stressi aiheutti. Vähän liikaa himotestasin niillä halpistesteillä:angelic:Kyllä saa onnitella Hmm, meinaakohan tuollaisia kiertoja enemmänkin alkaa tulemaan sitten No, yrittäminen jatkuu, ei siinä mittään
No voi kökkö. Toivottavasti paraneminen lähtee leikkauksen jälkeen hyvin käyntiin. Pahoittelut myös kp 1:stä.Mun miehen käsi ei ollutkaan lähtenyt paranemaan, vaan joutuu leikkaukseen viikon päästä.
Aika lannistunut on eikä nyt vauvanyritys niin motivoi
Tänään kp 23/26 ja apteekin herkkä testi näyttää tältä
Hyvältä vaikuttaa. Toivottavasti vahvistuu! :)Tänään kp 23/26 ja apteekin herkkä testi näyttää tältä
Kierto venyi sitten 36 päiväiseksi. Nyt kp4 ja kohta on menkat kärsitty. :)
Tänään kp 23/26 ja apteekin herkkä testi näyttää tältä