Raskaaksi 2019

Mulle iski mahaan turvotus. Kiree ja kova pallo. Kiva oli zumbata sellaisen
mahan kanssa :grin Mies elättelee toivoa, että turvonnut maha olisi merkki raskaudesta.

Muokattu viimeksi:
Mun sisko täytti tänään 35, laskettu aika kolmoselle 24.7. Jännän äärellä <3

Ens viikolla tulee tutustumaan ens syksyn seiskat ja kohtaan uuden valvontaluokkani
(ajatuksella, että kauankohan ehdin heidän kanssaan olla ensi lukuvuonna) :rolleyes::wideyed:

Mun sisko täytti tänään 35, laskettu aika kolmoselle 24.7. Jännän äärellä :Heartred

Ens viikolla tulee tutustumaan ens syksyn seiskat ja kohtaan uuden valvontaluokkani
(ajatuksella, että kauankohan ehdin heidän kanssaan olla ensi lukuvuonna) :rolleyes::wideyed:

Mä mietin (ja toivon et vähän aikaa) kans et kauankohan kerkee seuraavan porukan kanssa olemaan...:angelic::angelic:

Täällä alkaa piina päivät, veikkaan että munasolu irtosi viime yönä, sen verta jäätävät ovis kivut oli.. mulla pieni flunssa päällä niin toivottavasti ei vaikuttaisi hedelmöittymiseen..

Ja toki toivotaan että kaksi peiton heiluttelu kertaa (sunnuntaina ja maanantaina) riittää ja tärppäisi..

Mulla oli myös tänää se työhaastattelu, pitäisi saada vielä tämän viikon aikana tietää saanko paikan..

Mulla alkaa ensi vuonna uudet ykköset ja kolmoset valmistuu ensi keväänä. Ne on mun eka oma valmistuva ryhmä ja toivon, että pääsen ainakin heidän valmistujaisjuhlaan osallistumaan. Sais siis tärpätä pian, että olis tuleva nyytti ens toukokuuhun mennessä syntynyt :joyful:

Nyt ei muuta kun peitto heilumaan :)

Mekin päädyttiin vielä pienestä flunssasta huolimatta touhuilemaan.

Kovasti toivoo että tärppäisi tästä kierrosta niin la menisi tammikuun loppuun. :dummy:

Odotan miehen kotiin tuloa valmiudessa :wink:grin Sopivasti oli seksiä myös eilen ja lauantaina :sign19

Hyvä loppuniitti teilläkin :thumright Onko jokin syy toivoa tärppiä nimenomaan tästä kierrosta? Vai siksikö "vain" , että pian tulisi? :woot:

Odotan miehen kotiin tuloa valmiudessa :wink:grin Sopivasti oli seksiä myös eilen ja lauantaina :sign19

Hyvä loppuniitti teilläkin :thumright Onko jokin syy toivoa tärppiä nimenomaan tästä kierrosta? Vai siksikö "vain" , että pian tulisi? :woot:

No ei siis mitää tarkempaa syytä, toivotaan totta kai pikaista tärppiä, ensimmäinen toiveissa..

No ei siis mitää tarkempaa syytä, toivotaan totta kai pikaista tärppiä, ensimmäinen toiveissa..

Näin minä vähän muistelinkin :) Samoissa kiertopäivissä on nyt menty. Toivotaan plussia! :Heartred:dummy:

Nyt olis kyl kiva, jos tulis tärppejä tänne. Saatais tammivauvoja. Mä äsken testasin pc:llä negan. Täytyy odotella vielä..

Nyt olis kyl kiva, jos tulis tärppejä tänne. Saatais tammivauvoja. Mä äsken testasin pc:llä negan. Täytyy odotella vielä..

Niitä toivotaan! :dummy:

Odotele ihmeessä! Eikös sulla oo vielä melko aikainen päivä testata, vai muistanko väärin?

Plussat kaikille!! <3

Tilaan täällä niitä nyt urakalla.. Itselläni pelottaa ku maha on niin selkee ettei voi kauheasti "turvotuksen" piikkiin pistää ja ei haluta kertoa vielä .. On silmiin selkeä ja mun selkä kaareutuu just sillee et maha näkyy ja kaveri nauro et ihan ku rv20 mulla.. Huhuh..

Seksi sattuu nykyään ja vasta nyt on tullu selkeä ns stoppi eli se kohta mahassa joka sanoo ei enää venytetä tai maata mahallaan pitkiä aikoja ja nukun tukisukat jalassa. Helppo olla sexy ku on ne sukat ja +28 asteessa hikoilee ja hengästyy niin on ku punainen pikku possu.. Noh, kunhan kyytiläinen pysyis mukana niin otan kaikki oireet ilolla vastaan..

Taas uusi vaiva.:wtf: Mitä ihmettä tämä nyt sitten tarkoittaa, että kp9 tulee verta. Tai yritinhän mä niitä jo googlata, mutten kauheasti viisastunut. Pääsisipä helpommin sinne gynen polille, niin ei aina tarvitsisi yksin murehtia.

Taas uusi vaiva.:wtf: Mitä ihmettä tämä nyt sitten tarkoittaa, että kp9 tulee verta. Tai yritinhän mä niitä jo googlata, mutten kauheasti viisastunut. Pääsisipä helpommin sinne gynen polille, niin ei aina tarvitsisi yksin murehtia.

Tsemppiä. Nää on niin ärsyttäviä nää gynevaivat:( inhoan välivuotoja, itellä ollut niitä paljon tänävuonna. Pääasiassa aikaisilla dpoilla alkava välivuoto, mutta välillä muutenkin kesken kierron esim. Ovulaation aikaan tai seksin jälkeen.

Niitä toivotaan! :dummy:

Odotele ihmeessä! Eikös sulla oo vielä melko aikainen päivä testata, vai muistanko väärin?

No toisessa ketjussa moni sanoi pc:n olevan herkempi kuin muut testit ja joku oli saanut plussan dpo8/9. Mulla nyt dpo 11/12, niin testasin, jos näkyisikin jotain. Turvonnut pallomaha edelleen, näyttää kuin olisin raskaana :wideyed:

Huomenta! Kp 18 eikä ovisplussaa ja tikut loppui :wacky: Koko ajan kyllä tummentunut ja tänään kaikista tummin tähän asti, mutta ei kuitenkaan yhtä tumma toisen viivan kanssa. Kp 19 mulla on kahessa viime kierrossa ovisoireita ollut, mutta se huominen nyt jää testaamatta :facepalm: Kai voi kuitenkin viivojen tummumisesta päätellä, että se lähipäivinä alkaa olemaan...?

No toisessa ketjussa moni sanoi pc:n olevan herkempi kuin muut testit ja joku oli saanut plussan dpo8/9. Mulla nyt dpo 11/12, niin testasin, jos näkyisikin jotain. Turvonnut pallomaha edelleen, näyttää kuin olisin raskaana :wideyed:

Noi on niin yksilöllisiä, et ei vielä kannata kirvestä kaivoon heittää :Heartred

Takaisin