Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun sisko täytti tänään 35, laskettu aika kolmoselle 24.7. Jännän äärellä
Ens viikolla tulee tutustumaan ens syksyn seiskat ja kohtaan uuden valvontaluokkani
(ajatuksella, että kauankohan ehdin heidän kanssaan olla ensi lukuvuonna)
Nyt ei muuta kun peitto heilumaan :)Kp20 ja kauan odotettu ovisplussa!
Nyt ei muuta kun peitto heilumaan :)
Mekin päädyttiin vielä pienestä flunssasta huolimatta touhuilemaan.
Kovasti toivoo että tärppäisi tästä kierrosta niin la menisi tammikuun loppuun.
Odotan miehen kotiin tuloa valmiudessa  Sopivasti oli seksiä myös eilen ja lauantaina
Hyvä loppuniitti teilläkin Onko jokin syy toivoa tärppiä nimenomaan tästä kierrosta? Vai siksikö "vain" , että pian tulisi?
No ei siis mitää tarkempaa syytä, toivotaan totta kai pikaista tärppiä, ensimmäinen toiveissa..
Näin minä vähän muistelinkin :) Samoissa kiertopäivissä on nyt menty. Toivotaan plussia!
Nyt olis kyl kiva, jos tulis tärppejä tänne. Saatais tammivauvoja. Mä äsken testasin pc:llä negan. Täytyy odotella vielä..
No ei siis mitää tarkempaa syytä, toivotaan totta kai pikaista tärppiä, ensimmäinen toiveissa..
Taas uusi vaiva. Mitä ihmettä tämä nyt sitten tarkoittaa, että kp9 tulee verta. Tai yritinhän mä niitä jo googlata, mutten kauheasti viisastunut. Pääsisipä helpommin sinne gynen polille, niin ei aina tarvitsisi yksin murehtia.
Niitä toivotaan!
Odotele ihmeessä! Eikös sulla oo vielä melko aikainen päivä testata, vai muistanko väärin?
No toisessa ketjussa moni sanoi pc:n olevan herkempi kuin muut testit ja joku oli saanut plussan dpo8/9. Mulla nyt dpo 11/12, niin testasin, jos näkyisikin jotain. Turvonnut pallomaha edelleen, näyttää kuin olisin raskaana