Mariiie
Oman äänensä löytänyt
Onnea! Monesko yrityskerta?
Varovainen kiitos kaikille
Ja kysymykseen vastaus, että varmaan lukematon? En tosiaan oo enää kerroista perillä, mutta tosiaan kolmisen vuotta tässä nyt ollaan menty.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea! Monesko yrityskerta?
Ja kysymykseen vastaus, että varmaan lukematon? En tosiaan oo enää kerroista perillä, mutta tosiaan kolmisen vuotta tässä nyt ollaan menty.
Kierto venyi sitten 36 päiväiseksi. Nyt kp4 ja kohta on menkat kärsitty. :)
Mulla on ainakin usein ollut ovulaation kohta melkein kp8 eli juuri ku menkat loppunut. Tosin kierto on useimmiten ollu sen 28 pv sillon mut muistelen et on ollu lyhyempi juuri siitä syystä ku luteaali vaihtelee vain vähän ja esim ku clomeja söin niin mulla oli oireet ennen ku olin vikan tabun ottanu eli ovis tuli heti kp6...Tästä oppii nyt sen, et ei kannata keskittää hommailuja mahdollisen oviksen aikaan, vaan
harrastella tasaisesti koko kierto.
Niinkin ohuella on onnistuttu, mulla aina limis hyvän paksuinen eli 9mm mut follikkeli ihan onneton. Sulla ehtii kasvaa limis siihen 6mm ehkä jopa 7mm...Millon alat ovista tikuttaa? Mä ehkä vasta viikon päästä eli kp12..
Kattelin joulukuun gynen kirjotuksia. Satuin olee just ennen ovista. Luki että limakalvo 5,6mm ja follikkeli 19mm. En tiedä onko hyvät? Muistelisin että gyne ois sanonut et pitäs olla ainaki 6mm limis geleetä oon taas vedelly mut vasta kp2 alkaen... Jos tärppää ja taas kesken ni en uskalla niitä enää syödä.
Mitähän Tindellille kuuluu.. Ei ole palannut lomansa jälkeen tänne. Ymmärrän kyl et täältä haluaa taukoa pitää välillä, varsinkin km jälkeen..
Niinkin ohuella on onnistuttu, mulla aina limis hyvän paksuinen eli 9mm mut follikkeli ihan onneton. Sulla ehtii kasvaa limis siihen 6mm ehkä jopa 7mm...
Millon alat ovista tikuttaa? Mä ehkä vasta viikon päästä eli kp12..
Kattelin joulukuun gynen kirjotuksia. Satuin olee just ennen ovista. Luki että limakalvo 5,6mm ja follikkeli 19mm. En tiedä onko hyvät? Muistelisin että gyne ois sanonut et pitäs olla ainaki 6mm limis geleetä oon taas vedelly mut vasta kp2 alkaen... Jos tärppää ja taas kesken ni en uskalla niitä enää syödä.
Mitähän Tindellille kuuluu.. Ei ole palannut lomansa jälkeen tänne. Ymmärrän kyl et täältä haluaa taukoa pitää välillä, varsinkin km jälkeen..
Mulle lääkäri sano kun oli just samat luvut että voi oll että limakalvo on liian ohut, mutta tärkeintä on että se on 3 kerroksinen :) jos oikein muistan. Milloin otit kierukan pois? mulla kesti 4kk ennen kuin kroppa toimi normaalisti kierukan jälkeen :)
Mulla naistenklininalla hoidoissa puhui kätilöt ja lääkärit että silloin kun mulla oli limakalvon paksuus 4-7mm luokkaa, että liian ohut. Vaikeuttaa raskaaksi tulemista, viimeisimmässä inseminaatiosta sitten oli limis 14mm ja suurin follikkeli yli 23mm.
Eli hormonihoidoilla sait paremmat? Mitähän kaikkia hormoneja siinä pistellään? Mulla ois letrot takataskussa. Jos ei auta niin ehkä siihen lisäks luget ni vois auttaa.. No kesän jälkeen lääkäriin jos ei vauvaa kuulu.
Lämmöt nousivat, joten piinailu alkoi. Ajoituksien puolesta ei voisi paremmin olla, mutta eikös se onnistumisen prosentti ole jotain 20%, vaikka kaikki menisi kohdalleen...