Raskaaksi 2019

Mulla kesti tuulimunaraskaudesta puolisen vuotta raskautua uudestaan, onko se paljon vai vähän, riippuu varmaan siitä keneltä kysyy:) toisilla kai tärppää saman tien, kun keho muka "muistaa" raskauden. Mutta mitäpä minä näistä tietäisin, aina nää hommat on tupannut itsellä kestämään.

Kyllä kai vois miettiä yrityskiertoa ilmankin jos haluat vielä miettiä lääkitystä?:) tsemppiä päätöksentekoon:)

Kiitos! Päätin vetää luomuna geleen kera tän kuun :)

Kiinnostaa oviksen tikuttelu kunnolla, ennen oon vaan parina päivänä yrittäny tikutella. Jos ovista ei saa tikutettua, on syytä olettaa, ettei ovuloi?

Kiinnostaa oviksen tikuttelu kunnolla, ennen oon vaan parina päivänä yrittäny tikutella. Jos ovista ei saa tikutettua, on syytä olettaa, ettei ovuloi?

Kyllä mulla tänään lääkärissä sanoi, että tuskin ovulaatiosta on kiinni, kun saan tikulla kiinni, mut en tiedä. Esikoista taas en ikinä saanut tikulle ja niin se vaan tärppäsi, niin tiedä näistä sitten oliko sillon joku viallinen erä vaan vai mikä...

Sanotaan, että km jälkeen "helpompi" tulla raskaaksi. Mutta kuinka pitkään?
Mulla tuli km viime heinäkuun lopussa, elokuun puolella tyhjentyi. Nyt vasta raskaana ja syksyllä aloitettiin mulla clomifen ja terolut mut ku vuoto oli niin olematon ni luulin eka et oon raskaana mut se vissiin ohentu se limis liikaa ja seukki kierrosta se tuli eli ku tuli ne olemattomat menkat niin ihan luomuna ovuloin ilman mitään hajua. Sit tunnen tapauksen jolla kierto heitti 2kk ja tuli 3kk jälkeen.. Riippuu niin paljon eri tekijöistä ja kandee ehkä ottaa letrot, mun kaveri joka ei luomusti ovuloinut nii sai ne ja 3 kierron jälkeen tärppi kävi :)
Itselleni varmaan vaikutti se ku en yrittäny enkä laskenut päiviä tai ollu muitakaan apukeinoja niin sanotusti

Kuulostaa oikein tutulta. Mulla oli pahoinvointia 24/7 vkolle 16 asti :hungover::grumpy: Ja hirvee väsy myös. Koitahan jaksella :Heartred
Täällä myös järjettömän kokoinen maha eli ilmaa varmaan ku ummettaakin, mut on tuo pikku kumpi jo nyt näkyvillä... Jos lääkäri ei olisi arvioinut kuin pitkällä olen niin olisin veikannut et pidemmällä Toki viikon voi heittää, mut oli mun kaveri jolla nyt rv17 nii täs vaiheessa tosi turvonnut vatsa joka laskeutui. Onko sulla kuin aikasten näkynyt ? Jotenkin luulin et pystyn salaan sen kesän loppuun asti mut jos tätä menoo kasvaa niin ei millään onnistu.

Täällä myös järjettömän kokoinen maha eli ilmaa varmaan ku ummettaakin, mut on tuo pikku kumpi jo nyt näkyvillä... Jos lääkäri ei olisi arvioinut kuin pitkällä olen niin olisin veikannut et pidemmällä Toki viikon voi heittää, mut oli mun kaveri jolla nyt rv17 nii täs vaiheessa tosi turvonnut vatsa joka laskeutui. Onko sulla kuin aikasten näkynyt ? Jotenkin luulin et pystyn salaan sen kesän loppuun asti mut jos tätä menoo kasvaa niin ei millään onnistu.

Mulla esikoisesta alkoi näkyä vähän ennen puoltaväliä, kun kohtu taaksepäin kallellaan. Muiden kohdalla näkyi heti, kun paikat oli jo löystyny niin paljon esikoisesta.

Mulla ei tärpännyt keskenmenon tyhjennysvuodon kierrosta, eikä myöskään seuraavasta. Joten omalla kohdalla se nopeasti uudelleen raskaaksi tuleminen ei onnistunut.

Huoh mitkä ovulaatio kivut, ei saisi valittaa, mutta heräsin yöllä 3 kertaa siihen että vatsaa nippaili, juili ja jomotti.. :banghead:

Ei heiluteltu enään eilen illalla peittoa, mutta aamulla heiluteltiin niin toivottavasto se ja sunnuntain heiluttelu riittää:angelic:

Muokattu viimeksi:
Kp 24/29-32, dpo 10/11. Ei mitään oireita mihinkään suuntaan. Nukuin katkonaisesti ja olin niin
äkäinen omalle perheelleni, että voi raukkoja <3 Univelkainen, stressaantunut äiti on kyllä pahin,
mitä perheessä voi olla, ainakin mun perhe varmasti ajattelee niin :confused::grin Jos eivät äitienpäivänä muista,
niin en taida loukkaantua. Olisin voinut asiat paremminkin hoitaa :oops:

Aargh, töihin :shifty:

Mulla esikoisesta alkoi näkyä vähän ennen puoltaväliä, kun kohtu taaksepäin kallellaan. Muiden kohdalla näkyi heti, kun paikat oli jo löystyny niin paljon esikoisesta.
Mulla on lähinnä turvotusta tms mut silti kauhean kokoinen ja ei oo jäänyt keneltäkään huomaamatta .. Ja mulla kuulemma kallellaan taakse ja nyt ihan selvä maha. Muistan erään jolla oli istukka edessä ja sillä oli oikeesti tajuton maha viikol 16 jotain ihan ku viimeisillä mut ei kai nyt vielä ihan.
Kauheesti mietityttää kaikki ja anteeksi kun kyselen tyhmii mut mun eka raskaus kumminkin ja km ei näkynyt näin vaan oli pieni.. Kaverilla oli tässä vaiheessa kans turvonnut mut sit se laskeutui ja on pienenpi kuin mulla nyt.

Mulla on lähinnä turvotusta tms mut silti kauhean kokoinen ja ei oo jäänyt keneltäkään huomaamatta .. Ja mulla kuulemma kallellaan taakse ja nyt ihan selvä maha. Muistan erään jolla oli istukka edessä ja sillä oli oikeesti tajuton maha viikol 16 jotain ihan ku viimeisillä mut ei kai nyt vielä ihan.
Kauheesti mietityttää kaikki ja anteeksi kun kyselen tyhmii mut mun eka raskaus kumminkin ja km ei näkynyt näin vaan oli pieni.. Kaverilla oli tässä vaiheessa kans turvonnut mut sit se laskeutui ja on pienenpi kuin mulla nyt.

Saat kysyä ihan mitä vaan :joyful:

Kp2 ja oon sotkenut lakanat ja kahdet housut. Mietin olisko ne mun aikaisemmat sekoilut johtuneet kuitenkin raskaudesta, joka meni heti alkuunsa kesken. No huomenna vasta nään ensimmäistä kertaa (!) lääkärin, täytyy siltä kysyä. o_O Kävin muuten aamulla tk:ssa antamassa taas virtsanäytteen, joka mun piti sitten itse viedä naapurikaupunkiin labraan. Laittoivat putken kumihanskaan ja minä sitä sitten kiikutin pitkin sairaalan käytäviä. :hilarious:

Kp2 ja oon sotkenut lakanat ja kahdet housut. Mietin olisko ne mun aikaisemmat sekoilut johtuneet kuitenkin raskaudesta, joka meni heti alkuunsa kesken. No huomenna vasta nään ensimmäistä kertaa (!) lääkärin, täytyy siltä kysyä. o_O Kävin muuten aamulla tk:ssa antamassa taas virtsanäytteen, joka mun piti sitten itse viedä naapurikaupunkiin labraan. Laittoivat putken kumihanskaan ja minä sitä sitten kiikutin pitkin sairaalan käytäviä. :hilarious:

Mitkä sekoilut? Ei täällä muista mitään ku paljon porukkaa sori :( sulla oli se virtsaumpi?

Mulla on ollut tänään rakko jotenkin outo. Sellanen paine koko päivän , että ois rakko täynnä. Voiko tämmönen olla joku ovisoire o_O Kp 17/27-30 menossa, ovista ei tosin tikkuun ole pärähtänyt.

Sepä se.

Joo siis aattelin kans et vois hyvin johtua raskaudesta. Eikai noita muuten tuu noin vaan.. Et saanu plussaan missään vaiheessa? Alkoko menkat myöhässä? Varmaan jos runsaammat menkat kuin yleensä, niin km... Oliko ennen ollut? Raskaus tai km..

Joo siis aattelin kans et vois hyvin johtua raskaudesta. Eikai noita muuten tuu noin vaan.. Et saanu plussaan missään vaiheessa? Alkoko menkat myöhässä? Varmaan jos runsaammat menkat kuin yleensä, niin km... Oliko ennen ollut? Raskaus tai km..

En saanu plussaa ja menkat alko etuajassa. Ei oo raskauksia eikä keskenmenoja. Taitaa jäädä mysteeriksi tämä.

Takaisin