Raskaaksi 2019

Greippimehu on kyl pahaa. Upotan sen mun terveyssmoothieihin :grin Vehnänalkioöljy mul on nesteenä ja menee alas ihan hyvin :joyful:

Täysin päinvastoin mulla. Tuosta öljystä tulee vielä sen makuisia röyhtäyksiä töihin lähdön jälkeenkin :rolleyes: Greippimehu on ihan jees, mutta vaati hetken totuttelua. Tässä kierrossa ei ole käytössä, koska en huomannut selviä limoja tms. ja nuorempana sellaiset olo. Testaan siis, veikö greippi (vai ikä) ne :scratch

Mä en ole enää juonut greippimehua, kun musta tuntuu että päin vastoin vei kaikki ovislimat :hilarious: Kaikennäköistä muutakin on tullut kokeiltua, mutta nyt käytössä ainoastaan tuo vehnänalkioöljy ja muita vitamiineja :)

Onko muilla macaa käytössä? Mulla oli sitä aluks kapseleina, mitkä oli tosi käteviä mutta kalliita. Ostin sit jauheena mut en keksi mihin sitä laittasin kun se maistuu läpi o_O Ideoita?

Onko muilla macaa käytössä? Mulla oli sitä aluks kapseleina, mitkä oli tosi käteviä mutta kalliita. Ostin sit jauheena mut en keksi mihin sitä laittasin kun se maistuu läpi o_O Ideoita?
Mulla oli maca viime kesänä käytössä jauheena. Sekoitin mustikoita, jogurttia ja hunajaa sen kanssa. Tolla tavalla sain sen alas, mutta ei ollut kyllä hyvä makuelämys.

Mä sekoitin sitä appelsiinimehuun. Siinä se ei maistunut läpi, mutta ei myöskään imeytynyt kunnolla mehuun niin oli aika kökkäreistä juoda :hilarious:

Tätä en ole kokeillut. Mitä tää on ja mihin vaikuttaa? :)

Itsellä siis tässä kierrossa Multivita raskausvitamiinit ja öljykapselit, maitohappobakteeri ja gelee royale. Vehnänalkioöljy unohtui jääkaappiin ja tosiaan kokeilen nyt, tulisiko paremmat limat ilman greippimehua.

Mulla oli Puhdistamon maca-kapselit käytössä parin kierron verran, mutta jätin pois, kun olivat niin inhoja nieltäviä eikä tärppiä kuulunut.

Nyt ollaan jännän äärellä. Jouduin käymään tk:ssa, kun virtsaumpi paheni eilen illalla. Pikanäyte oli puhdas, toki menee vielä viljelyyn. Hoitaja kuitenkin kehotti tekemään raskaustestin, kun sopisi alkuraskauden oireeksi. Voi kunpa ei ois sanonut mitään, kun nyt tulee aika raaka pettymys jos onkin joku hyppykuppa.

Pahoittelut näistä kusijutuista. :hilarious:

Edit nyt kp 23/26 dpo noin 10

Nyt ollaan jännän äärellä. Jouduin käymään tk:ssa, kun virtsaumpi paheni eilen illalla. Pikanäyte oli puhdas, toki menee vielä viljelyyn. Hoitaja kuitenkin kehotti tekemään raskaustestin, kun sopisi alkuraskauden oireeksi. Voi kunpa ei ois sanonut mitään, kun nyt tulee aika raaka pettymys jos onkin joku hyppykuppa.

Pahoittelut näistä kusijutuista. :hilarious:

Edit nyt kp 23/26 dpo noin 10

Oijoi millo testaat :Heartred

Mä testasin taas aamulla ja nega oli :hilarious: nyt oottelen menkkkoja

Testaan heti, kun tulee semmoinen yö, etten ole ravannut vessassa tunnin välein.

Johtuuks se tosta sun virtsajutusta vai/ja raskaudesta :p voishan se näkyä jo päiväpissastakin haaleena jos muutaman tunnin saat pidätettyä. Tai ainaki su viim!

Kiitos maca-vinkeistä. Kokeilinpa nyt sekoittaa sitä kotitekoseen marjamehuun ja vähän kokkareiseksihan tuo jää mutta menee alas joten kuten :hilarious:

Sammie: Tällaista macasta lupaillaan: "Hedelmällisyyttä, seksuaalista vireyttä ja suorityskykyä sekä hormoonitoimintaa tukeva maca trimmaa sekä henkisen että fyysisen toimintatarmosi entistäkin ehommaksi." Se on siis luonnontuote, juures joka kasvaa Perussa. Urheilijat käyttää tota myös. Minä otin sen käyttöön sillon kun lopetin pillerit tossa oliko se nyt helmi vai maaliskuussa. Ihan sillä jos se auttaisi hormonitoiminnan tasapainottamisessa. En tiiä oliko siitä apua, mutta ainakin kierto palasi ennalleen :) Sillon mulla oli kapseleina niin oli helppo ottaa päivittäin, mut tosiaan aika kalliita verrattuna jauheeseen.

Hei miten pitkään teillä muuten ketkä ovulaatiota tikutatte, niin näkyy sellanen haalee viiva ennen plussaa? Siis kun testasin eilen niin siinä ei näkynyt edes viivan paikkaa, mutta tänään haalea viiva. Niin mietin miten lähellä ovulaatiota ollaan :joyful:

Moi taasen kaikille! :happy:
Reissusta eilen pelanneena :)
Paljon asiaa mutta toivottavasti edes joku jaksaa perehtyä tilanteeseen :joyful:

Tänään meneillään kp3 eli ensimmäinen inseminaatio ei antanut vastetta, vain Terolutit oli käytössä, seuraava hoito olisi tarkoitus tehdä lääkkeellä tehostettuun kiertoon mutta laskujemme mukaan ovulaatio+ -päivä sattuisi lauantaille ja pisto-opastukseen en myöskään ehdi (kun se sattuisi kuulema sunnuntaille), että voisin aloittaa lääkityksen, eli lääketehostettua kiertoa ei vielä saada :sad001

Nyt mietitään miehen kanssa, että otetaanko väliin pelkkä omayrityskierto, kun ajoitukset menee näin, vaikkakin varasin ultran ensiviikon perjantaille(kp10, jos testi näyttäisikin jo plussaa), jonka taidan kuitenkin perua, kun inssen kanssa tulisi kiire o_O Pitäisikö tässä odottaa parempaa ajoitusta :confused004
Sanoin miehelle että tilataan gelee royal ja preseed tähän kiertoon, niin olisi edes jotain eroa edelliseen tälläkin kertaa.

Miten työ tekisitte vastaavassa tilanteessa? Apua! Kun ei tiedä!!! :eek:

Hei miten pitkään teillä muuten ketkä ovulaatiota tikutatte, niin näkyy sellanen haalee viiva ennen plussaa? Siis kun testasin eilen niin siinä ei näkynyt edes viivan paikkaa, mutta tänään haalea viiva. Niin mietin miten lähellä ovulaatiota ollaan :joyful:

Pitkään... Oli jo muutama päivä sitten melko vahva, ei plussa kuitenkaan, ja haaleni uudelleen. Eilen taas vähän vahvempi, saa nähdä, mitä tänään :rolleyes: ja mulla siis kp 16. Mikä sulla? :)

Pitkään... Oli jo muutama päivä sitten melko vahva, ei plussa kuitenkaan, ja haaleni uudelleen. Eilen taas vähän vahvempi, saa nähdä, mitä tänään :rolleyes: ja mulla siis kp 16. Mikä sulla? :)

Ai se voi tolleen heitellä vahvemmasta tummempaan :facepalm: Mulla on nyt kp 13(/27-30).

Ai se voi tolleen heitellä vahvemmasta tummempaan :facepalm: Mulla on nyt kp 13(/27-30).

Juu, mulla ainaki. Yleensä aina, kun testaan (alkaen kp9/10), niin vähän ainakin näkyy viivaa. Toki voi sulla olla ovis tulossakin, kun on näköjään lyhyempi kierto :)

Takaisin