Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli maca viime kesänä käytössä jauheena. Sekoitin mustikoita, jogurttia ja hunajaa sen kanssa. Tolla tavalla sain sen alas, mutta ei ollut kyllä hyvä makuelämys.Onko muilla macaa käytössä? Mulla oli sitä aluks kapseleina, mitkä oli tosi käteviä mutta kalliita. Ostin sit jauheena mut en keksi mihin sitä laittasin kun se maistuu läpi Ideoita?
Mä sekoitin sitä appelsiinimehuun. Siinä se ei maistunut läpi, mutta ei myöskään imeytynyt kunnolla mehuun niin oli aika kökkäreistä juodaOnko muilla macaa käytössä? Mulla oli sitä aluks kapseleina, mitkä oli tosi käteviä mutta kalliita. Ostin sit jauheena mut en keksi mihin sitä laittasin kun se maistuu läpi Ideoita?
Onko muilla macaa käytössä? Mulla oli sitä aluks kapseleina, mitkä oli tosi käteviä mutta kalliita. Ostin sit jauheena mut en keksi mihin sitä laittasin kun se maistuu läpi Ideoita?
Nyt ollaan jännän äärellä. Jouduin käymään tk:ssa, kun virtsaumpi paheni eilen illalla. Pikanäyte oli puhdas, toki menee vielä viljelyyn. Hoitaja kuitenkin kehotti tekemään raskaustestin, kun sopisi alkuraskauden oireeksi. Voi kunpa ei ois sanonut mitään, kun nyt tulee aika raaka pettymys jos onkin joku hyppykuppa.
Pahoittelut näistä kusijutuista.
Edit nyt kp 23/26 dpo noin 10
Testaan heti, kun tulee semmoinen yö, etten ole ravannut vessassa tunnin välein.
Hei miten pitkään teillä muuten ketkä ovulaatiota tikutatte, niin näkyy sellanen haalee viiva ennen plussaa? Siis kun testasin eilen niin siinä ei näkynyt edes viivan paikkaa, mutta tänään haalea viiva. Niin mietin miten lähellä ovulaatiota ollaan
Pitkään... Oli jo muutama päivä sitten melko vahva, ei plussa kuitenkaan, ja haaleni uudelleen. Eilen taas vähän vahvempi, saa nähdä, mitä tänään ja mulla siis kp 16. Mikä sulla? :)
Ai se voi tolleen heitellä vahvemmasta tummempaan Mulla on nyt kp 13(/27-30).