Raskaaksi 2019

Johtuuks se tosta sun virtsajutusta vai/ja raskaudesta :p voishan se näkyä jo päiväpissastakin haaleena jos muutaman tunnin saat pidätettyä. Tai ainaki su viim!

Virtsaumpi on semmonen että rakko ei tyhjene kokonaan tai ollenkaan. Päivällä sen kanssa pystyy elää, mutta nukkumaan rauhottuminen on mahotonta, jos on jäätävä vessahätä koko ajan.

Virtsaumpi on semmonen että rakko ei tyhjene kokonaan tai ollenkaan. Päivällä sen kanssa pystyy elää, mutta nukkumaan rauhottuminen on mahotonta, jos on jäätävä vessahätä koko ajan.

Ai ikävää :/ mun pitää välil pinnistää kunnol ja sit huomaa et lisää tulee. En tiiä muuten jäikö raskaudesta vai oliko ennenki sitä.. Tossa ei sit tyhjene millään? Onko ennen sul ollu?

Mulla alkuraskaudessa rv14 iski virtsaumpi, katetroitiin 1300ml virtsaa päivystyksessä ulos. Se oli kyllä niin tuskallista!
En toivo kenellekään tota vaivaa.

Ai ikävää :/ mun pitää välil pinnistää kunnol ja sit huomaa et lisää tulee. En tiiä muuten jäikö raskaudesta vai oliko ennenki sitä.. Tossa ei sit tyhjene millään? Onko ennen sul ollu?

Ei oo ollu aikasemmin. Saan pissattua vähän kerrallaan, mutta jos menee kokonaan umpeen on pakko katetroida, niinku alinah kirjotti. Luin jostain tältä foorumilta, että joku oli raskausaikana joutunut katetroimaan 3 krt päivässä.

Pissa vaivat on aina peestä, itse kärsin lapsena munuaisviasta minkä seurauksena oli aika usein virtsatietulehdus niin sekin ihan tuskaa :(

hei! täällä yksi vauva kuumeilija ilmoittautuu joukkoon.tämä on meidän eka yritys kuukausi kun kierrot tossa välissä olivat sekaisin..tämä olisi meidän viides lapsi ja iltatähti :) nuorin on kohta 5v.kp 28/28 ja negaa näytti,mutta ei ole menkat alkaneet ja kuvotusta on ollut pari päivää.neuvolasta sanoittiin että odota rauhassa vielä viikko ja testaa uudestaan jos menkat ei ala..tätä ketjua lukiessa tuntuu kyllä monet saavan plussan jo tosi aikaisin ja itsellä tunne että ei tästä nyt varmaan enää plussaa tule :( kamalaa aina tämä odottaminen,kun ei millään jaksaisi ;) lapsi olisi niiin toivottu!

Nyt on käyty kaupassa hakemassa rtesti kaappiin odottamaan huomista. Sitten ois dpo 11, joten luulisi jo jotain näkyvän, jos on näkyäkseen. Menkat toistaiseksi pysyneet poissa eli toivoa vois vielä olla.
Päästään molemmat jännän äärelle huomenna! :) toivotaan että pysyy menkat poissa seuraavat 9 kk :grin

Ahh, perjantai. Tosin ärsyttävää, kun Verisuren äijät tulivat ovelle eilen illalla eivätkä lähteneet
pois ennen kuin oli sovittu tapaaminen. Tulevat nyt kuudelta. Mies oli tosi kiitollinen, kun sovin
tapaamisen eikä hän ollut eilen paikalla. Meillä oli hirvee härdelli täällä lasten kans, kun ne
miehet tulivat tyrkyttämään palveluitaan. Ja kohteliaasti kieltäydyin (ainakin omasta mielestäni)
heidän tarjouksesta tavata, mutta olivat niin sinnikkäitä, että puoliväkisin sopivat tapaamisen.
Väsyttää, mut pakko kai ottaa heidät vastaan. Viimeksi maanantaina oli se aurinkopaneelimies
täällä ainakin tunnin ja siitäkin kieltäydyttiin, koska oli ihan järkyttävän kallis paketti. Sitten sen
myyjän esimies oli soittanu mun miehelle ja kyselly, miten myyjä pärjäs ja koittanut tehdä uutta
tarjousta.

Kp20, dpo7 kait. Ei mitään uutta.

hei! täällä yksi vauva kuumeilija ilmoittautuu joukkoon.tämä on meidän eka yritys kuukausi kun kierrot tossa välissä olivat sekaisin..tämä olisi meidän viides lapsi ja iltatähti :) nuorin on kohta 5v.kp 28/28 ja negaa näytti,mutta ei ole menkat alkaneet ja kuvotusta on ollut pari päivää.neuvolasta sanoittiin että odota rauhassa vielä viikko ja testaa uudestaan jos menkat ei ala..tätä ketjua lukiessa tuntuu kyllä monet saavan plussan jo tosi aikaisin ja itsellä tunne että ei tästä nyt varmaan enää plussaa tule :sad001 kamalaa aina tämä odottaminen,kun ei millään jaksaisi :wink lapsi olisi niiin toivottu!

Tervetuloa :welcome

Onpahan tullut taas viestejä :grin
Ketkäs on piinailemassa tänä viikonloppuna?

Täällä varmaan dpo - 1 tai dpo 0. Josko 11 päivän päästä ois taas haamu? :woot:

Hei miten pitkään teillä muuten ketkä ovulaatiota tikutatte, niin näkyy sellanen haalee viiva ennen plussaa? Siis kun testasin eilen niin siinä ei näkynyt edes viivan paikkaa, mutta tänään haalea viiva. Niin mietin miten lähellä ovulaatiota ollaan :joyful:
Mä mietin tätä ihan samaa tänään, kaks testiä tehty ja molemmissa haalee viiva...

Mä mietin tätä ihan samaa tänään, kaks testiä tehty ja molemmissa haalee viiva...
Mulla näkyy aina haalea viiva monta päivää, sit tulee melkein yhtä tumma kuin kontrolliviiva ja siitä seuraavana päivänä tummempi kuin kontrolliviiva :) ja oletan että tuosta seuraavana päivänä on ovis

Tais kierto mennä sekaisin, nyt kp35. Ahdistaa, harmittaa, toivoton oli. Millä saa menkat? :arghh:

Earl, lääkkeillä viimeistään.

Kp1, iso harmitus! Oltiin mammaporukalla piknikristeilyllä, ni ei onneks kauheena oo ehtiny masisteleen. Mut maanantaina on sitten se lääkäri viimein, toivon tosiaan että saisivat jotain järkeä näihin mun kiertoihin. Seuraavat mahkut sit kesäkuussa:(

Monette, vaikee tilanne, en osaa sanoo, ehkä tekisin niin kuin kirjoitit?:)

Tervetuloa uudet ja halit pettyneille ja tsempit vielä piinailijoille:)

Mulla kp16 ja ovis ei vielä mennyt.. tikutettu kyllä ahkeraa, tänää olin havaitsevani jo vähän ovis limoja ja nippailuja niin eiköhän kohta näy tikussa..

Mulla kiva tilanne kun etsin uutta työpaikkaa ja nyt olisi tiistaina työhaastattelu niin jos pääsen sinne ja jos tärppää ekasta kierrosta niin jäänkin sitte jo loppuvuodesta mammalomalle :F

Mutta plussatuulia kaikille joilla piinapäivät menossa!

Takaisin