Raskaaksi 2019

Earl, lääkkeillä viimeistään.

Kp1, iso harmitus! Oltiin mammaporukalla piknikristeilyllä, ni ei onneks kauheena oo ehtiny masisteleen. Mut maanantaina on sitten se lääkäri viimein, toivon tosiaan että saisivat jotain järkeä näihin mun kiertoihin. Seuraavat mahkut sit kesäkuussa:sad001

Monette, vaikee tilanne, en osaa sanoo, ehkä tekisin niin kuin kirjoitit?:)

Tervetuloa uudet ja halit pettyneille ja tsempit vielä piinailijoille:)

Pahoittelut kp1, mut onneksi lääkäri on pian!

Täällä kp5 ja kohta pääsee taas harjotteleen vauvanteko puuhia. :)
En vielä päättänyt mennäänkö ilman ovis tikkuja tää kierto, mutta epäröinti on ainakin jo tiessään taas. On se kyllä ihme miten sitä aina menkkojen alettua tulee sellanen ristiriitainen fiilis joka häviää parissa päivässä. Kai se on jotain henkistä valmistautumista, jos ei enää tärppäiskään..?

Mulla kp16 ja ovis ei vielä mennyt.. tikutettu kyllä ahkeraa, tänää olin havaitsevani jo vähän ovis limoja ja nippailuja niin eiköhän kohta näy tikussa..

Mulla kiva tilanne kun etsin uutta työpaikkaa ja nyt olisi tiistaina työhaastattelu niin jos pääsen sinne ja jos tärppää ekasta kierrosta niin jäänkin sitte jo loppuvuodesta mammalomalle :F

Mutta plussatuulia kaikille joilla piinapäivät menossa!

Että voikin olla sama tilanne! Sama kp, eikä ovis vielä ole ollut, mutta pieniä merkkejä kyllä. Olen myös etsinyt uutta työpaikkaa ja vähän jännittää siinäkin mielessä, jos tärppää... Ja silti sitä toivoo niin kovin.

Tsemppiä ja malttia (helppo sanoa tässä vaiheessa kiertoa :rolleyes:) kaikille :Heartred

Meillä todella alkoi lennosta ivf, et pää ihan pyörällä, mutta tänään harmiksi tuli ultrassa toteamus, ettei follit oo tarpeeksi isoja punktioon :( Jotenka nyt sitten käytetään piikitykset hyväksi, ja ”luomusti” jos sitte kävis tuuri. Seuraava olis sitten kesätauon jälkeen, ellei tosiaan tässä välissä sitte tärppää. Eli annostukset oli mulle liian laimeat, kun eivät sitte kasvaneet tarpeeksi. Kyllä nyt silti harmittaa, odotti niin kovin et pääsee yrittämään alkionsiirtoon. Tsemiä silti paljon piinailijoille ja mukavaa viikonloppua :)

Täällä jotain hyvää, menkat alkoi! Maha kipuili siihen malliin aamuyöllä, joten näin unia että sain keskenmenon ja pönttöön tippuili isoja paloja, vähän kuin melkein nukkeja.. herätessä menin kattoo onks menkat ja oli :) tänään meen ostaa letrozolet! Kp 3 pitäis alottaa ne.

Voimia ja tsemppiä negailijoille :Heartred

Täällä innostuttiin aamulla puuhasteleen. Ovislaskurin mukaan parhaat päivät oli
välillä 27.4 - 5.5 riippuen kierron pituudesta. Jos ovis oli 26.-27.4 (olin saavinani
plussan 25.3 tikkuun, mut en varmasti voi tietää), toivon, että ajoitus tärppäsi. Ajoiteltiin
hommailut 24.4, 26.4 ja 28.4 sekä tänään, kun oli pakko pitää taukoa :grin Tosi hankalaa
tää oikean kohdan metsästys, kun noi ovistikut ei mulla oo kauheen selkeetä tulosta antanu
ja laskurista ei hirveesti oo hyötyä, kun kierron pituus aina vähän vaihtelee.:sour:

Mut täs kohtaa ei nyt enempää voi tehdä. Odotella vain. Nyt siis kp21/29-32 ja dpo8 kait.

Ihanaa, rento viikonloppu. Siivoilua ja arvosanojen alustavaa miettimistä. 8 lk:t ovat TET:ssä
ensi viikon, mutta minä ainakin pääsen sijaistamaan 7 lk ruotsia :grin ja 9 lk:n valinnaista
tietotekniikan kurssia. Ja jos ehtii/jaksaa, olisi hyvä käydä katsomassa oppilaita TET -paikoilla.

Muokattu viimeksi:
Tänne pärähti testiin plussa:Heartpink ollaan miehen kanssa ihan epäuskoisia! Jonkun aikaa varmasti menee ennen kuin oikeasti uskoo että kai tässä raskaana ollaan 10 kk yrittämisen jälkeen :rolleyes:

Hirmuiset tsempit negailijoille :Heartred

Katselin tässä oman kierron historiaa. En oo aina muistanut kirjata ylös menkkojen alkamista
ennen yrityksen aloittamista, viimeisin selkeä muistikuva marraskuulta. Mutta siitä lähtien kierto
vaihdellut niin, että lyhin 25 vrk yhden kerran, muuten 28, 31, 31 ja 32 vrk. Ei tässä järjestyksessä.
Jännä nähdä, millainen nyt tulee, jos ei tärppää. Periaattees vois piankin näkyä testissä, jos aattelee,
et nyt kp21 ja lyhin kierto ollut 25 tässä keväällä. Mut odottelen kuitenkin, varsinkin, jos ei mitään
oireita näy :shy:

Onnea Marmani! Onneks edes yksi plussa tuli :Heartred

Mulla alkaakin sitten yk 11. Viime kierrossa otin FF:n käyttöön ja täytyy kyllä sanoa, että siitä tuli nopeasti mun lemppari sovellus. Nyt kun sain yhden negakierron sinne merkattua, niin kiva päästä vertailemaan seuraavan kierron lämpöjä ja oireita.

Kiitos kaikille onnitteluista :):Heartred epäusko jatkuu edelleen :rolleyes:

Tässä kierrossa mulla oli ainoana konstina mukana vehnänalkioöljy ja se että ovulaation aikaan pupuiltiin 4 päivää putkeen sopivasti pääsiäislomalla :grin aiemmissa kierrossa mentiin joka toinen päivä-meiningillä. Ja tosiaan ainoina oireina ennen plussaa oli vihlonnat munasarjoissa sekä ummetus :)

Ja itseasiassa myös mies söi vehnänalkioöljykapseleita tässä kierrossa :) en tiedä onko sillä ollut myös vaikutusta :rolleyes:

Takaisin