Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Saako suunnitellun sektion tosiaan vain sanomalla että synnytys pelottaa? Näin kuulin parilta tutulta. Luulin että olisi vaikeampaa. Ei sillä, että itse haluaisin sen.
Perjaatteessa mutta sillon käydään keskustelemassa siitä ammattilaisten kanssa. Eli ei ihan tosta noin vaan saa. Mutta jos ei vaan kykene niin eivät voi pakottaa synnyttämään alateitse. Korjatkaa jos selitän taas omiani :D
Linjaus silti taitaa olla se, että kannustetaan/suositellaan alatiesynnytystä. Kyllä sitä varmaan pelkopolin asiakkaaksi pääsee, mikäli ei mitään suoranaista fysiologista estettä ole alatiesynnytykseen ja siellä sitten keskustellaan tilanteesta?
No sitä ihmettelinkin, kun tää tuttu (mies) sanoi, et ei tarvii kun sanoo et pelottaa. Ja yks toinenki kuulemma tehny niin. No, itse en niin tekisi, ellei oikeasti pelottaisi.
Tuliko vanha olo...? Aika rientää yllättävän nopsaa joskus. Eihän ne pikku-Villet ja -Kallet koskaan vanhene, tai naapurin Lennut...Eiku...Mun entiset oppilaat on alkanu lisääntymään Tänään yks 23 -vuotias mies, jota opetin ysiluokalla, sai muksun
Tuliko vanha olo...? Aika rientää yllättävän nopsaa joskus. Eihän ne pikku-Villet ja -Kallet koskaan vanhene, tai naapurin Lennut...Eiku...
Mulla joskus kävi vähän vastaavantapaisesti mutta toisinpäin: tapasin vuosia sitten yläasteen luokanvalvojan joka oli jääny eläkkeelle ja oli kuulemma jo seitsemänkymmentä täyttänyt.... Siitä tyypistä ei ikää kyllä koulussa nähny päällepäin, kun ei se vissiin silloinkaan mikään nuori ollut :D
Aa ja joku aika sitten näin kaupassa yläasteen yhden opettajan joka ei ollut vanhentunut yhtään mielestäni, itelle vaan on tullut reilusti vuosia...ehkä olin aika huono arvioimaan ikiä, tai sitten kyseiset henkilöt ovat säilyttäneet tyylinsä hyvin...