Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos vielä kaikille tsempeistä!
Olin noin varma että tää siirtyy taas! Onneksi ei.
Arvioitu punktio kesäkuun ensimmäisellä täydellä viikolla. Toivon että kaikki menee hyvin.
Kovin omanapaista on kirjoitteluni ollut parina päivänä ja on nytkin. Yritän kohta ehtiä lukemaan tarkemmin muidenkin juttuja.
Niin ja hyvää vappua! Se olis sit Toukokuu!
Pöh se mitään itsekästä ole! Jokainen toiveilee niin monetta kuin toiveilee! Ei se muilta ole pois!
Tuliko teillä silloin luomuna plussa kuitenkin?
Tää toisenpuolesta onnellisena oleminen tuottaa varmaan jokaiselle jossain vaiheessa vaikeutta jos sen vauvankaipuu on suuri ja mun mielestä ymmärrettävää, että vaikka kaikille pieniä ihmeitä toivoo niin joskus myös onnistumisien näkeminen myös sattuukin :)Töissä, kun noita raskauksia nyt satelee tasaiseen tahtiin niin ekana ajattelee, että toisilla se vaan tärppää tosta noin
vain. Mutta enhän mä oikeasti tiedä, millaisia haasteita on saattanut olla yrittämisessä eikä sellaisia asioita mennä
puolitutulta tai tutummaltakaan utelemaan, jos hän ei itse ota asiaa puheeksi. Joten täytyy olla iloinen toisten puolesta
ja siitä, että kuulee onnistumistarinoita
Onneks on jo toukokuu. Alkaa itsellä olemaan tässä vaiheessa lukukautta puhti pois.
Meillä yritystä vasta 10 kk ja mun mielestä jo se tuntuu ikuisuudelta. En tiedä jaksaisinko pysyä positiivisena ja mukavana ihmisenä, niin kuin NewMoon, jos yritystä kestäisi noin kauan Toivotaan kaikille tärppiä tälle vuodelle!
Täällä lämmöt pysyy kohtuu korkealla toistaiseksi. Lisäksi oon nähny ihan ihmeellisiä unia viimeiset 4 yötä Mitään muita oireita ei ole.
Mä kommentoin nyt kaikkea mutta oli ihan pakko meillä yritystä meni se 6kk mistä keskenmeno ja nyt sitten 10kk jälkeen tärppäsi ja vielä ainakin matkassa mukana mikäli joku siellä on. Mutta itse asiaan mähän kuvittelin että ei voinu tärpätä kun ei ollu oireita ihmettelin vaan kun heräsin yöllä siihen kun ois ollu perhosia vatsassa tai maha kurninut toisin kun negatiivisissa kierroissahan oli vaikka mitä, mitkä johti aina menkkoihin. Eli pääpointtina se oireiden vähäisyys ei välttämättä ole aina huono ja rintojen arkuus tuli tosi myöhään varmaan pari pv ennen kun menkkojen ois pitäny alkaaOnneks on jo toukokuu. Alkaa itsellä olemaan tässä vaiheessa lukukautta puhti pois.
Meillä yritystä vasta 10 kk ja mun mielestä jo se tuntuu ikuisuudelta. En tiedä jaksaisinko pysyä positiivisena ja mukavana ihmisenä, niin kuin NewMoon, jos yritystä kestäisi noin kauan Toivotaan kaikille tärppiä tälle vuodelle!
Täällä lämmöt pysyy kohtuu korkealla toistaiseksi. Lisäksi oon nähny ihan ihmeellisiä unia viimeiset 4 yötä Mitään muita oireita ei ole.
Mä kommentoin nyt kaikkea mutta oli ihan pakko meillä yritystä meni se 6kk mistä keskenmeno ja nyt sitten 10kk jälkeen tärppäsi ja vielä ainakin matkassa mukana mikäli joku siellä on. Mutta itse asiaan mähän kuvittelin että ei voinu tärpätä kun ei ollu oireita ihmettelin vaan kun heräsin yöllä siihen kun ois ollu perhosia vatsassa tai maha kurninut toisin kun negatiivisissa kierroissahan oli vaikka mitä, mitkä johti aina menkkoihin. Eli pääpointtina se oireiden vähäisyys ei välttämättä ole aina huono ja rintojen arkuus tuli tosi myöhään varmaan pari pv ennen kun menkkojen ois pitäny alkaa
Niin oletkos sä ope myös?
Eli vielä on onneks toivoa
Amisope oon. Onneks meidän alalle hakeutuu melko helppoja tyyppejä, joten sen puolesta vuosi mennyt hyvin. Kaikki hankkeet ja muut ylimääräiset on niitä väsyttäviä hommia.
Mikä sun ala siellä on? Musta olis kiva tietää amiksesta enemmän, ku tulee lukiosta puhuttua yseille, koska se on itelle tuttu. Moni kuitenkin menee amikseenkin, mikä on ihan yhtä tärkeä ku lukio.
Mulla kanssa välillä sama fiilis kun itse täällä 6.kuumeilee ja toiset haaveilee ensimmäisestä.. ja mä en oo koskaan oikeestaan yrittänyt saada lasta eikä mulla oo ollu vauvakuumetta kun vasta kuopuksesta ja nytte..tietysti mä sain esikoisen jo 19 vuotiaana ni ei sitä varmaan kerennyt edes kuumeilemaan kun olin itsekin melko ”lapsi” silloin..Mulle tuli vauvakuume 23 -vuotiaana, mut mies suostui aloittamaan yrityksen vasta, kun olin 27. Ja esikoinen syntyi 1v ja 2kk päästä yrityksen aloittamisesta. Se tuntui pitkältä ajalta, mutta eihän se oikeasti ole yhtään mitään, kun toiset joutuu
yrittämään paljon pidempään. Pidän kyllä peukut pystyssä teidän muiden puolesta ja olisitte todellakin ansainneet omat
nyyttinne. Tuntuu jotenkin itsekkäältä pyöriä täällä neljännestä haaveilemassa, kun soisin teille ensimmäistä kuumeileville
omat vauvanne ensin
Tiedän tunteen, meillä myös 10 kk yritystä takana ja on monet kerrat jo usko meinannut loppua! Etenkin kun kokoajan tulee muilta samanikäisiltä vauvauutisia niin, ettei ole todellakaan tarvinnut edes yrittää. Ja itsekin ajatteli että kyllä kai 25-vuotiaana tulee helposti raskaaksi etenkin kun mulla ei ole koskaan ollut kierron tai ovulaation kanssa ongelmia paitsi nyt yritysaikana kierto on temppuillut, varmaan johtuu stressistä...Onneks on jo toukokuu. Alkaa itsellä olemaan tässä vaiheessa lukukautta puhti pois.
Olipa oudot menkat pitkästä aikaa. Kp1 oli tosi runsasta vuotoa ja kivut, kp2 oli normaalia vuotoa ja vähän kipua, kp3 ei tullu enää ku ihan muutama tippa sillointällöin ja nyt kp4 ei tuu enää mitään. Eli periaattees menkat kesti vaan 2päivää koskaan aikasemmim ei oo ollu näin lyhyet ja helpot menkat luomuna eikä pillereiden kaa yleensä vuodan sen 3 päivää ja sit 4 päivänä saattaa olla tiputtelua