Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voisko olla ovisvuotoa?Onko muilla kokemuksia kun kierron puolivälissä tulee ihme tuhruvuotoa? Mulla ei oo koskaan aiemmin tullut, mutta nyt kun kävin vessassa niin tuli. Ja nyt siis tosiaan kp 14/26-28 ja dpo 1
Niin se toivo aina nousee mutta koita olla ajattelematta asiaa pari päivää :) Vai milloin aattelit testailla? Kai sit ite joutuu taas pe testaa tai la jos ei menkkoja näy
Jaahas, mulla ei taas oi ilmotellu tää mitään. Luin viestit läpi, mutta enhän muista mitä piti sanoa
Jesbe, jos on raskaudessa vuotoa, niin suositellaan välttämään yhdyntää. Huomasin vaan, että kerroit vuodoista ja sit yhdynnästä.
Täällä keskenmeno näyttäs olevan hiljalleen ohi. Vähän vv mukana tulee rusehtavana vielä tänään. Äskön tein pc ja viiva oli aivan olematon ja näky vaan hyvällä mielikuvituksella. Eli nyt vaan uutta raskautta yrittämään! Pelottaa vaan..
Onnea kaikille plussanneille :)
Tsemppiä new moonille kurjaan tilanteeseen! Toivotaan että nyt alkais tilanne helpottamaan ja pääsette aloittamaan hoidot suunniteltunu aikana.
Mulla nyt dpo 7 ehkä.. mulla iski tässä kuussa joku ihme paniikki ja päätin etten haluakkaan yrittä ä enää vauvaa ja ovulaation aikana oli yritystä vain kerran joten epäilen että tässä kierrossa onnistuttiin.. pelko yrittämisestä meni jo ohi ja olen kyllä aivan varma että meille saisi vielä yksi pieni tulla:) hirveetä tää naisena olo kun mieli heittelee välillä miten sattuu..
Onko muilla tullut pelkoja jonka takia laittanut yritystä tauolle??
Mua ei taas synnytys itsessään pelota lainkaan, mä tykkään olla raskaana ja synnyttää, oon vähän hullu mua pelottaa ne muutokset mitä vauva tuo mukanaan, meidän nuorin on ”jo” 7 ni mietin että onko hullua lähteä tähän kaikkeen uudelleen.. mut toisaalta mietin et haluaisin kokea raskauden kun on oikeesti aikuinen,elämän tilanne vakaa ja 40kg painoa vähemmin..