K
Kuumeilija27
Vieras
Tuli muuten mieleen, että miten nopeasti kystat kehittyy? Mulla oli perusultra n. kuukausi sitten eikä silloin näkynyt kystaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ei näy menkkoja, mutta testit negoja. Ja oviksesta 2vko joten pitäis näkyä jos olis jotain nähtävää. Ei viivanpaikkoja, haamuja tai edes haamun pieruja.
Tuli muuten mieleen, että miten nopeasti kystat kehittyy? Mulla oli perusultra n. kuukausi sitten eikä silloin näkynyt kystaa
Mulla oli km kierto muutaman päivän normaalia pidempi. Jos venyy yli viikolla, niin sit kannattaa ottaa lääkäriin yhteyttä.Pc nega. Ei tietoakaa menkoista. Alkais ny jo.. Km vuoto LOPPUI 27pvää sitten.. Jotain pientä hajanaista tuhrua oli sen jälkeen. No jospa viimeistään ens viikolla alkais. Tiedän kyl et voi olla ihan sekasin kroppa.
Edit typo. En tajuu mikä tätä puhelinta vaivaa nykyään. Jos lähen kumittaa jotain sanaa ni se rupee kopioimaan sitä
Mulla oli km kierto muutaman päivän normaalia pidempi. Jos venyy yli viikolla, niin sit kannattaa ottaa lääkäriin yhteyttä.
Jesbe, en tiedä oonko raskaana (eilen 25 vahvunen negaa, mut tosiaan dpo 9 vasta) mut epäilykset heränny noiden oireiden takia. Ja on ollut kipua tai paremminkin aristusta seksin aikana (ihmettelin sitäkin) eli vähän kun työntyy ”liian syvälle” ni tuntuu aralta. Tänään kaupassa olin ihan varma et menkat alko, mut se oliki vv mitä lorahti ihan kunnolla, muutoin lähipäivät ovat olleet melko kuivia. Tiedä tästä nyt sitten.. tosiaan ihmettelin sitä, että miten kipua tulee myös suolen puolelle, mutta luin jostain, että jos lantiopohjan lihakset kramppaa ni se tuntuu myös tuolla suolen puolella ...
Siis nyt oksensin ihan alussa mut sen jälkeen ollu vaan et noussu kurkkuunMä tein koko ajan haamui ja en vahvempaa saanutkaan kunnes sit olinko ja la 13.12.
Mulla kuivaa muutoin mut veskis käydessä holisee maitomaista sit taas tuntu ihme viiltoi yms... Ja seksin aikana ei kipui muutoin ku eilen Outoo myös et tietyt asennot jotka ennen tuntunut huonolta on nyt yhtakkii hyvii... Ja nyt tuntuu kova kohta ihan selvästi vaik jos en tietäisi et oon raskaana en varmaa olisi tajunnu sitä...
Etova olo mut oksennus noussu vaa kurkkuun, aiemmin oksentanut iha alussa
Dpo9, tänäänkään ei oo vielä tiputellut. Täähän voi mennä jännäksi. Mut yleensä kun täällä jotain sanoo, niin kyl sit alkaa tapahtuu:) Tänään taas kyl ollu vähän toiveikkaampi olo. Väsyttää ja viluttaa, vaikka nukuin ihan ok. Toki sen voi tehdä tää ilmakin. Ei nyt sopis nostaa toiveita turhaan:)
Mä odottelen vielä viikon testien kanssa. Veikkaan kyllä, että kunnon menkat vaan tekee tuloaan.
Koskas siellä jesbe on se ensimmäinen ”virallinen” ultra?
Mulle sanottiin että jos kierto km jälkeen on yli 8vk niin sitten lääkäriin. Mulla oli tasan 8vk.Mulla oli km kierto muutaman päivän normaalia pidempi. Jos venyy yli viikolla, niin sit kannattaa ottaa lääkäriin yhteyttä.
Pc on valmistajan mukaan 25mlu, mutta kai se on oikeasti herkempi kun kerran näyttää aiemmin kuin mikään muu testi. Paitsi Apteq 10mlu on antanu mulla yhtä aikasin ku pc. One stepit ei missään nimessä näytä aiemmin kuin pc, vaikka ois 10mlu.Mutku noit one steppei on enemmän mut joo jos pc näytttää jo tosi alus ni kai se ois luotettavampi, kuulemma eiks pc oo 25mlU?