Raskaaksi 2019

Pahoittelut negan testanneille ja uuden kierron aloittaneille. :Heartpink

Aloitan piinailut osaltani, nyt dpo 2. Voi olla enemmänkin, kun oli niin sekavat menkat viimeksi. Keskiviikkona siis Flon mukaan ovis ja silloin tuli muutaman kerran pyyhkiessä kirkkaanpunaista verta paperiin. Mietin, voisko geleet aiheuttaa ovisvuotoa, kun ei sitä aiemmin ole ollut. Söin kyllä geleetä joskus aiemminkin kahden kierron verran, eikä silloin ollut mitään. Joka tapauksessa pidän tätä nyt vähintäänkin enteenä ja merkkinä universumilta. :hilarious:

Minä myös kärsin kivuista. Pillereiden aikaan kivut kestivät ehkä vain päivän, nyt alkaa ennen ovista ja jatkuu muutaman päivän. Eivät onneksi ole enää ihan megalomaaniset kuin teini-iässä, mutta ikävät silti ja lääkkeitä menee.

Täällä kp9 ja ovistestissä hädin tuskin silmin nähtävä viiva. Ei taida olla paineita vielä viikonlopulle :rolleyes:

Laskettu aika mulla 13.12... Joten en ollut raskaana sillo maaliskuussa. Ovis ollu sillon kun arvelin. Mulla alko verivuoto (ei klimppei) ja heti pääsi lekuriin. Kaikki hyvin apinalla <3

Yritystä ja ovulaation laskemista puolisen vuotta. Päätin oman mielenrauhan takia lopettaa stressaamisen ja laskemisen. Silloin se tärppäsi. Tavallaan unohdin koko asian. Menkat piti alkaa 6 päivän sisällä. Hirveä huimaus ollut jonkin aikaa. Ostin mielenjohteesta testin. Raskaana 2-3 viikkoa. Vähän jännittää meneekö kaikki hyvin. Olen vanha jo, 37 syksyllä.

Yritystä ja ovulaation laskemista puolisen vuotta. Päätin oman mielenrauhan takia lopettaa stressaamisen ja laskemisen. Silloin se tärppäsi. Tavallaan unohdin koko asian. Menkat piti alkaa 6 päivän sisällä. Hirveä huimaus ollut jonkin aikaa. Ostin mielenjohteesta testin. Raskaana 2-3 viikkoa. Vähän jännittää meneekö kaikki hyvin. Olen vanha jo, 37 syksyllä.
Onneksi olkoon! <3

Laskettu aika mulla 13.12... Joten en ollut raskaana sillo maaliskuussa. Ovis ollu sillon kun arvelin. Mulla alko verivuoto (ei klimppei) ja heti pääsi lekuriin. Kaikki hyvin apinalla <3

Ihanaa että hyviä uutisia. Toivottavasti vuoto on vaaratonta ja pieni pukenut oikein tiukat tarrasukat päällee:) Nyt vaan rauhakseen mahan kasvattelua:)

Meillä vähän sama. Lyhyttä luteaalivaihetta piti jatkuvasti ja olin jo päättänyt, että tämä kesä eletään ja harrastetaan (kaatumisaltis laji) ja tsädäm, niin pärähti plussa tän kuun alkuun kun ei ollu mitään käryä ajoituksesta :shy:.. Eikä me vielä vanhoja olla :joyful:

Ibuprofeeni voi ilmeisesti estää ovulaation. Mut menkkojen aikana voi hyvin käyttää.

Juu saa nähä :/ mut en usko et pieni määrä haittaa. Ja oliko niin et voi sit tulevan lapsen hedelmällisyyteen vaikuttaa o_O:bag:

Onnea, Sinitiainen :woot: Mä täytän kohta 39, et sähän oot vielä nuori :grin

Onnea plussanneille!

Toivottavasti vuoto on harmitonta! Paljonko sulla siis nyt on viikkoja jo kasassa? :)
Ihanaa odotusaikaa.
Tänään 7+0 eli rv8 ku se lasketaan niin oudosti... Mut 7+1 huomenna :) ja kiitos, vuosia odotettu ja nyt ollaan jo pidemmällä kuin keskenmenneessä mut silti ootan ennen kuin kerron muille..
Nyt mahaa kasvattaa vaik se onki nyt melko turvonnut.. Mut ei se mitään <3 on kaiken arvoista

Ihanaa Jesbe onnea ja tarrasukkia :Heartred

Meillä huomenna vuosipäivä, oispa kiva lahja miehelle aamulla antaa plussa :happy:

Ihanaa Jesbe onnea ja tarrasukkia :Heartred

Meillä huomenna vuosipäivä, oispa kiva lahja miehelle aamulla antaa plussa :happy:

Kiitos <3

Ja onnea teille, olis ihana lahja ja ihan varmasti pian teille tulee pieni. Toivon itsekin et tää pysyis.. Mulla välil vetää oudosti mahasta ja varsinkin kun housut painaa.. Mulla on aina ollu tosi silee iho kasvoissa ihan btw mut nyt semmonen röpelö eli täynnä pieniä näppyjä otsa ja posket. Leuassa pari kipeää ns ihon alla ja nenän vieres poskella kunnon punainen finni. Olo on ku murkkuikäsellä taas.. Tissit edelleen aaltoilee tolla kivulla mut on paljon intensiivisempi.

Mulla tulee loppuvuoden vauva niin eikös sullaki tulis ??

Takaisin