Mäkin kyl nään siinä jotain. Toivottavasti se vahvistuu! :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mäkin kyl nään siinä jotain. Toivottavasti se vahvistuu! :)
Onneksi olkoon!Yritystä ja ovulaation laskemista puolisen vuotta. Päätin oman mielenrauhan takia lopettaa stressaamisen ja laskemisen. Silloin se tärppäsi. Tavallaan unohdin koko asian. Menkat piti alkaa 6 päivän sisällä. Hirveä huimaus ollut jonkin aikaa. Ostin mielenjohteesta testin. Raskaana 2-3 viikkoa. Vähän jännittää meneekö kaikki hyvin. Olen vanha jo, 37 syksyllä.
Laskettu aika mulla 13.12... Joten en ollut raskaana sillo maaliskuussa. Ovis ollu sillon kun arvelin. Mulla alko verivuoto (ei klimppei) ja heti pääsi lekuriin. Kaikki hyvin apinalla
Yritystä ja ovulaation laskemista puolisen vuotta. Päätin oman mielenrauhan takia lopettaa stressaamisen ja laskemisen. Silloin se tärppäsi. Tavallaan unohdin koko asian. Menkat piti alkaa 6 päivän sisällä. Hirveä huimaus ollut jonkin aikaa. Ostin mielenjohteesta testin. Raskaana 2-3 viikkoa. Vähän jännittää meneekö kaikki hyvin. Olen vanha jo, 37 syksyllä.
Ibuprofeeni voi ilmeisesti estää ovulaation. Mut menkkojen aikana voi hyvin käyttää.
Yritystä ja ovulaation laskemista puolisen vuotta. Päätin oman mielenrauhan takia lopettaa stressaamisen ja laskemisen. Silloin se tärppäsi. Tavallaan unohdin koko asian. Menkat piti alkaa 6 päivän sisällä. Hirveä huimaus ollut jonkin aikaa. Ostin mielenjohteesta testin. Raskaana 2-3 viikkoa. Vähän jännittää meneekö kaikki hyvin. Olen vanha jo, 37 syksyllä.
Tänään 7+0 eli rv8 ku se lasketaan niin oudosti... Mut 7+1 huomenna :) ja kiitos, vuosia odotettu ja nyt ollaan jo pidemmällä kuin keskenmenneessä mut silti ootan ennen kuin kerron muille..Onnea plussanneille!
Toivottavasti vuoto on harmitonta! Paljonko sulla siis nyt on viikkoja jo kasassa? :)
Ihanaa odotusaikaa.
Ihanaa Jesbe onnea ja tarrasukkia
Meillä huomenna vuosipäivä, oispa kiva lahja miehelle aamulla antaa plussa