Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lämpöjen mittailijoita? Millä mittaatte ja mistä? Että onko kainalosta, suusta vai käykö kenties otsasta lukeva?
Mä vielä vähän arvon tätä lämpöjuttua, mahtaisko mies pitää ihan hörhönä, jos sellaiseen alkais:)) toisaalta vois ehkä sen työreissun aikana kokeilla... Pitääks se ottaa heti ku herää? Vielä makuulla?
Samapa tuotuo mitä miehet ajattelee
Mä vielä vähän arvon tätä lämpöjuttua, mahtaisko mies pitää ihan hörhönä, jos sellaiseen alkais:)) toisaalta vois ehkä sen työreissun aikana kokeilla... Pitääks se ottaa heti ku herää? Vielä makuulla?
Joo, heti herättyä makuulla :) Kannattaa huomioida ettei myöskään juo mitään ennen mittausta, sekin herkästi vääristää tuloksia. Helppoa, nopeaa ja tosiaan mielenkiinnosta
Asiasta toiseen. Olenkohan mä alkanut näkemään enneunia Näin viime viikolla
reissussa unen, jossa rehtori kertoi palkanneensa erään henkilön meille lukuvuodeksi.
Itse en henkilöä tunne, mutta tiesin, että hän kävi haastattelussa ja toivoin, että meille
valittaisiin minun tuttujani. Tänään kuulin, että rehtori valitsi juuri tämän, josta näin
unta. Viime yönä näin unta, että kerroin raskaana olevilla tuttavilleni, että olen viikolla
18 ja samalla tunsin potkun vasemmassa kyljessä. Tiesin myöskin, että tyttö tulossa,
vaikka rakenneultrahan olisi myöhemmin kuin viikolla 18. Mystistä
Plääh sais jollain tulla plussa! En kyl usko itsestäni.. Eikös kp 1 aloteta ku menkat alkaa? Laskin just et mulhan ois jo vissii kp29 nyt. Tosin oli km vuoto eli en tiedä onko sama kun menkat. Ja nythän menkat voi alkaa millon vaan, vaikka vast parin vkon päästä. Ennen raskautta oli reilu 30pvää kierrot. ~32-35...?