Raskaaksi 2019

Mietin että voisko vaikuttaa vielä aamusen pissan vahvuuteen, kun eilen join todella paljon enemmän vettä kuin normaalisti? Yöllä en kuitenkaan juonut vettä ollenkaan.

Mietin että voisko vaikuttaa vielä aamusen pissan vahvuuteen, kun eilen join todella paljon enemmän vettä kuin normaalisti? Yöllä en kuitenkaan juonut vettä ollenkaan.

En mä jotenkin usko, että vaikuttais. Kun yössä on kumminkin niin monta tuntia välissä. Tää on siis ihan mutua:)

Mulla tänään dpo 7 :) Vielä ei oo ollut kyllä mitään tuntemuksia, paitsi turvotusta. Joinakin kuukausina on ollut viikko ovulaatiosta ihmeellistä puristavaa tunnetta kohdussa, olenkin miettinyt onko normaalia kuukautiskiertooireilua vaiko kiinnittymisyritys? :grin

Mulla tänään dpo 7 :) Vielä ei oo ollut kyllä mitään tuntemuksia, paitsi turvotusta. Joinakin kuukausina on ollut viikko ovulaatiosta ihmeellistä puristavaa tunnetta kohdussa, olenkin miettinyt onko normaalia kuukautiskiertooireilua vaiko kiinnittymisyritys? :grin
Mulla on joka kuukausi sellaista ennen menkkoja, mutta nuorempana ei ollut. Mistä lie johtuu.

Sain aamupäivällä jonkun ihme matkapahoinvointikohtauksen auton kyydissä. Piti aika pitkään puhallella prisman pihassa ennen kuin uskalsi sisälle mennä. Tästä tein tietenkin johtopäätöksen, että pitää ostaa pregcheck paketti.:joyful: Jos nyt vielä kolmannen firman testin tekisi ennen kuin uskoo.

Tänään on dpo14 vessassa käydessä tiputteli vähän verta. Onneks oli repussa siteitä ja tamponeita mukana. Se oliskin ollu mukava lähtee kesken päivän kotiin

Onko täällä muuten muita joilla on erittäin kovat kuukautiskivut ilman, että on esim. Endometrioosia? Itselläni on aina niin kovat että lääkkeet eivät vie niitä pois parina ensimmäisenä vuotopäivänä :shifty:

Onko täällä muuten muita joilla on erittäin kovat kuukautiskivut ilman, että on esim. Endometrioosia? Itselläni on aina niin kovat että lääkkeet eivät vie niitä pois parina ensimmäisenä vuotopäivänä :shifty:
Joo.. Panacodia ha 2 pv saikkua aina

Kp13. Väsyttää Mies oli sopinut tapaamisen tänään klo 16 meille kotiin aurinkopaneeliasentajan kanssa eikä muistanut, ettei ole itse kotona :confused: Kirjoitti sitten asentajalle infolapun ja mä odotin asentajaa :grin Mä en paneeleista paljoo tiedä eikä energia riittänyt asiasta jutteleen. Sovittiin uus aika maanantaille, että paras miehen olla kotona :hilarious:

Joo on ihan hirveet kivut kahtena ekana päivänä ja silloin vuotokin on tosi runsasta. 1 panadol 1g x3 päivässä ja yleensä myös vielä otan 600mg Buranaa lisäks samaan aikaan

Joo on ihan hirveet kivut kahtena ekana päivänä ja silloin vuotokin on tosi runsasta. 1 panadol 1g x3 päivässä ja yleensä myös vielä otan 600mg Buranaa lisäks samaan aikaan
Mulla ihan sama lääkesetti, paitsi Buranaa en ole pariin kuukauteen uskaltanut syödä, kun ajattelin että ei kai se vaikeuta raskaaksi tuloa. Mutta ilmeisesti ovulaation aikaan ei saa syödä niitä. Olen siis kärvistellyt kivuissa :grin sitten jos (toivottavasti ei) menkat alkaa niin aion kyllä ottaa lisäksi myös Buranaa.

Runsaimpina vuotopäivinä eli kp 1-4 on 1g panadol 3x päivässä ja Burana 800mg 3x päivässä. Silti kivut on luokkaa "oksennus meinaa tulla" ja säteilee usein reisiin ja polviin. Töissä kyllä olen, vuodon takia joutunut joskus olla pois / lähteä kesken päivän kun vuotaa housuista läpi.
Mulla myös säteilee kivut tolleen, välillä jopa vaikea kävellä kun tuntuu että lihakset ovat ihan turta :dead: itsekään en yleensä kehtaa olla pois töistä, mutta kyllä siinä melkein itkua joutuu vääntämään kun on niin sairaan kipeä eikä voi levätä kotona lämpöpussin kanssa.

Mulla luomumenkoista on kauheet kivut. Nuva ringin kanssa aivan eri.

Tein äsken Clear Bluen Early-testin, nega sekin. Kyllä varmaan jotain siinä näkyis jo kun pari vko sitten alkoi hymynaama vilkkua. On maha ollu tänään sen tuntuinen, että menkat alkais kohta.

Iltasanomissa taas juttua syntyvyydestä Suomessa. Kyllähän meitä täällä olisi, jotka haluaisi synnyttämään, mutta kun ensin pitäis tulla paksuks :sour:

:) äläpä muuta sano! Vaik itse synnyttämistä ei ookkaan henk.koht. Yhtään ikävä:)) mutta kyllä senkin on valmis kärsimään uudestaan, kunhan vaan joku kaunis päivä tosiaan raskautuis eka

Mulla ihan sama lääkesetti, paitsi Buranaa en ole pariin kuukauteen uskaltanut syödä, kun ajattelin että ei kai se vaikeuta raskaaksi tuloa. Mutta ilmeisesti ovulaation aikaan ei saa syödä niitä. Olen siis kärvistellyt kivuissa :grin sitten jos (toivottavasti ei) menkat alkaa niin aion kyllä ottaa lisäksi myös Buranaa.

Mä vedin just mahd oviksen aikaan ainaki viitenä päivänä 1xpvä ku oli niin kipee pää :inpain::oops: eilen oli kans iha vähä ja nyt.. Ääh.. En kyl vedä buranaa enne ku varma ettei raskaana..

Takaisin