Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mietin että voisko vaikuttaa vielä aamusen pissan vahvuuteen, kun eilen join todella paljon enemmän vettä kuin normaalisti? Yöllä en kuitenkaan juonut vettä ollenkaan.
Mulla on joka kuukausi sellaista ennen menkkoja, mutta nuorempana ei ollut. Mistä lie johtuu.Mulla tänään dpo 7 :) Vielä ei oo ollut kyllä mitään tuntemuksia, paitsi turvotusta. Joinakin kuukausina on ollut viikko ovulaatiosta ihmeellistä puristavaa tunnetta kohdussa, olenkin miettinyt onko normaalia kuukautiskiertooireilua vaiko kiinnittymisyritys?
Joo.. Panacodia ha 2 pv saikkua ainaOnko täällä muuten muita joilla on erittäin kovat kuukautiskivut ilman, että on esim. Endometrioosia? Itselläni on aina niin kovat että lääkkeet eivät vie niitä pois parina ensimmäisenä vuotopäivänä
Voi ei Joka kuukausi kun joutuu pettymään ettei tullut plussaa ja siihen vielä helvetilliset kivut päälle tuntuu kyllä varsin epäreilultaJoo.. Panacodia ha 2 pv saikkua aina
Onko täällä muuten muita joilla on erittäin kovat kuukautiskivut ilman, että on esim. Endometrioosia? Itselläni on aina niin kovat että lääkkeet eivät vie niitä pois parina ensimmäisenä vuotopäivänä
Mulla ihan sama lääkesetti, paitsi Buranaa en ole pariin kuukauteen uskaltanut syödä, kun ajattelin että ei kai se vaikeuta raskaaksi tuloa. Mutta ilmeisesti ovulaation aikaan ei saa syödä niitä. Olen siis kärvistellyt kivuissa sitten jos (toivottavasti ei) menkat alkaa niin aion kyllä ottaa lisäksi myös Buranaa.Joo on ihan hirveet kivut kahtena ekana päivänä ja silloin vuotokin on tosi runsasta. 1 panadol 1g x3 päivässä ja yleensä myös vielä otan 600mg Buranaa lisäks samaan aikaan
Mulla myös säteilee kivut tolleen, välillä jopa vaikea kävellä kun tuntuu että lihakset ovat ihan turta itsekään en yleensä kehtaa olla pois töistä, mutta kyllä siinä melkein itkua joutuu vääntämään kun on niin sairaan kipeä eikä voi levätä kotona lämpöpussin kanssa.Runsaimpina vuotopäivinä eli kp 1-4 on 1g panadol 3x päivässä ja Burana 800mg 3x päivässä. Silti kivut on luokkaa "oksennus meinaa tulla" ja säteilee usein reisiin ja polviin. Töissä kyllä olen, vuodon takia joutunut joskus olla pois / lähteä kesken päivän kun vuotaa housuista läpi.
Onko täällä muuten muita joilla on erittäin kovat kuukautiskivut ilman, että on esim. Endometrioosia? Itselläni on aina niin kovat että lääkkeet eivät vie niitä pois parina ensimmäisenä vuotopäivänä
Iltasanomissa taas juttua syntyvyydestä Suomessa. Kyllähän meitä täällä olisi, jotka haluaisi synnyttämään, mutta kun ensin pitäis tulla paksuks
Mulla ihan sama lääkesetti, paitsi Buranaa en ole pariin kuukauteen uskaltanut syödä, kun ajattelin että ei kai se vaikeuta raskaaksi tuloa. Mutta ilmeisesti ovulaation aikaan ei saa syödä niitä. Olen siis kärvistellyt kivuissa sitten jos (toivottavasti ei) menkat alkaa niin aion kyllä ottaa lisäksi myös Buranaa.