Muut täällä ovat järkeviä ja malttavat odottaa.
Minä voin hölmöillä muidenkin edestä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Muut täällä ovat järkeviä ja malttavat odottaa.
Onko sulla otus selvitetty onko jokin syy, kun eikö sulla ollut aika monta ikävästi päättynyttä yritystä
Joo vuosi sitten katsottiin kolmen keskenmenon jälkeen hormonit ja fosfolipidivasta-aineet + minun ja miehen kromosomit, mutta ne oli kaikki kunnossa. Neljännen keskenmenon jälkeen sitten päätyivät poistamaan kohdusta siellä olleen väliseinän. Väliseinän ei kuulemma pitäisi aiheuttaa alkuraskauden keskenmenoja, mutta päätyivät silti poistoon kun muutakaan syytä ei löytynyt.
Päätettiin jo miehen kanssa että jos ei kesällä viimeistään tärppää niin varataan uudelleen aikaa lääkärille, jos voisi kokeilla jotain tukevaa lääkitystä tms.
Lämpöjen mittailijoita? Millä mittaatte ja mistä? Että onko kainalosta, suusta vai käykö kenties otsasta lukeva?
Joo vuosi sitten katsottiin kolmen keskenmenon jälkeen hormonit ja fosfolipidivasta-aineet + minun ja miehen kromosomit, mutta ne oli kaikki kunnossa. Neljännen keskenmenon jälkeen sitten päätyivät poistamaan kohdusta siellä olleen väliseinän. Väliseinän ei kuulemma pitäisi aiheuttaa alkuraskauden keskenmenoja, mutta päätyivät silti poistoon kun muutakaan syytä ei löytynyt.
Päätettiin jo miehen kanssa että jos ei kesällä viimeistään tärppää niin varataan uudelleen aikaa lääkärille, jos voisi kokeilla jotain tukevaa lääkitystä tms.
No niin. Alin toissapäivältä, sen yllä eilinen ja toiseksi ylin tältä aamulta ja ylin ihan äsken. Viime kierrossa en saanut noin vahvaa viivaa Oliskohan tuo nyt ovisplussa?
Joo, pitää miehelle toi näyttää ja sanoa, että jos huomenna uudestaan. Tiedän, ettei
tänään pysty ja varmaan simppojen kannaltakin parempi, että olisi päivän tauko.
Kp 27 ja negaa edelleen... Ei kyllä yhtään ollu sellainen olo, että nyt olis tärpänny, mut silti paskaa.