Raskaaksi 2019

Mietin että viitsiskö huomenna masentua tyhjästä testistä kun huomenna olis menkkojen tarkoitus alkaa :shifty: Huomenna ois hammaslääkärikin ni eiks siihen oo hyvä sit lopullinen masentuminen tehä kun sattuu? :confused: Tissit on sairaan kipeet ja olo on väsyny mutta illalla en välttämättä saa unta kun mahassa on ikäänkuin nälkä mutta syöminen ei auta :confused: Hyvin mystistä mitä elimistössä tapahtuu kun oikein seurailee ja tää naisellisuus on aina vaan yhtä mukavaa:hilarious: niin mielelläni minä sen jouluvauvankin tänne ottaisin :smiley-angelic001

Hcg muutenkin alle 5, on normaalia ei raskaana olevilla.

Kuinka pitkään sä oot nyt niitä haamuja saanu testiin?

Jep tiedän et se on alle 5, mulle lääkäri sano et yleensä se on 3 tms mut mulla on matalampi kuin yleensä. En sit sen enempää tiedä kun en oo lääkäri. Mulla tuli rfsun jälkeen 1 viivanpaikka ja 2 viikkoa on tullu noita haamuja. Oikeestaan 3 melkein ja luulis et se vahvistuisi mut ei vahvistu eikä tuu menkkoja. Nyt otin yhteyttä neuvolaan ja ootan heidän yhteydenottoa. Oireita on mitä Tindell kertonu eli jomoja ja tissit oireilee. En siis tiedä mistä on kyse eikä vaiulkuta tänne lataa huonolaatusii kuvii mistä just ja just ehkä näkee sen toisen viivan. Niin voin vaan sanoo kuten neuvolaan et oon nyt useamman eri merkin testin tehnyt ja jokaiseen tullut haamu eikä kuukautiset ole alkanut. Nyt ne on pisimmän kierron mukaan päivän myöhässä. Kierto vaihtelee mulla joskus ollu näitä 40 päivän kierto mut nyt in sit kp41 jo... Ei mitään merkkiä vuodosta. Yskiessä ja äkkiliikkeis jostain syystä vihlasee ala mahaa ja sit iltasin sita on enemmän

On se ollu nyt vähän parempana, mut en oo nyt harrastanu sellaista liikuntaa, mikä aiheuttaa sitä lonksumista.

Mä en vaan jotenkin meinaa uskoa että on oikeasti plussa :grin, vaikka on selkeesti väsymys vaan lisääntynyt illalla ja ällötys, jos pidempi väli syömisen kans. Nyt ei oo niitä menkkamaisia kipuja ollu, pahimmillaan heräsin niihin.

Mulla öisin myös oli vihlomista ja varsinkin kun kääntyi niin ai saatana...nyt on rauhoittunut ja vain ajoittaista mut iltapainotteista edelleen ja hengästyn pienestäkin. Varmaan ku just lopetin sen tupakin.. Ja väsyttää. Mulla nivelreuma ja nyt on ne oireet pahentuneet..

Ihanaa ku plussasit onneksi olkoon <3

Olipa ihan käydä joogassa <3

Sen aikana alkoivat menkkamaiset kivut, yleensä ne
ilmaantuu, kun keho rentoutuu. Voi siis jälleen alkaa
ajoissa menkat.

Tossa on noi 2 jotka tein joihin tuli toi toinen viiva tosi kapea mut siin on väriä niin en tiedä. On outoa et tulee nyt yhtäkkiä taas tuollasii. Se yks minkä laitoin oli viivanpaikka eli tyystin harmaa aiemmin niiden rfsuiden jälkeen

Ton takii pakko neuvolaan oli ottaa yhteyttä. Silmiin noi on ihan selvät mut kamera tekee omiaan. Noh, eiköhän pías n selviä tämä tapaus ku tajusin ottaa suomalaisee neuvolaan yhteyt täällä . Kuvaa ei muokattu

Liitteet

• IMG_20190405_101714.jpg
    IMG_20190405_101714.jpg
    12.9 KB · Katsottu: 300
Olipa ihan käydä joogassa :Heartred

Sen aikana alkoivat menkkamaiset kivut, yleensä ne
ilmaantuu, kun keho rentoutuu. Voi siis jälleen alkaa
ajoissa menkat.

Mulla kp41 ei näin veny yleensä eli pisimmän kierron mukaan 1 pv myöhässä täti.. Ja mul on noita menkkajomoja ollut mut ei sitä kohdun kramppausta mistä tietää et menkat tulee..

Maggie, varmaan aika lähellä, eiköhän se plussa pärähdä näinä päivinä:)

Ja siihen ultrahommaan, niin riippuu niin kunnasta ja neuvolan varustetasosta. Itse kävin yksityisellä ar-ultrassa.

Pahoittelut Hillis, kyllähän tää vetää kerta toisensa jälkeen maton alta. Mut uutta yritystä kohden.

Täällä kp2, kauhee niagara, ihme et voi tullako näin, vaik vuoti puoltoista viikkoa etukäteenkin. Johan tässä pian rautavarastotki on varmaan mitä sattuu kun kohta kolme kuukautta melkeen vuotanut enemmän kun ollut vuotamatta:(

Tsemppiä kaikille. Helenan tilannetta täällä jännitetään. Mikä dpo?:)
Syötkö rautalisää miten paljon per päivä? Kyllähän vuoto varastorautaan vaikuttaa. Se on lopulta aika helppo verikoe, rauta-arvot ja pvk. Ei pitäisi olla mahottoman hintanenkaan.

Mietin että viitsiskö huomenna masentua tyhjästä testistä kun huomenna olis menkkojen tarkoitus alkaa :shifty: Huomenna ois hammaslääkärikin ni eiks siihen oo hyvä sit lopullinen masentuminen tehä kun sattuu? :confused: Tissit on sairaan kipeet ja olo on väsyny mutta illalla en välttämättä saa unta kun mahassa on ikäänkuin nälkä mutta syöminen ei auta :confused: Hyvin mystistä mitä elimistössä tapahtuu kun oikein seurailee ja tää naisellisuus on aina vaan yhtä mukavaa:hilarious: niin mielelläni minä sen jouluvauvankin tänne ottaisin :smiley-angelic001
En tiedä kannattaisko silti sanoa raskauden mahdollisuudesta? Vaihtavat puudutteen sellaiseksi jossa ei ole adrenaliinia. Röntgeniä jotkut ei ota, jotkut vissiin ottaa (?).

Aijai kun nyt tuli holhoavia kommentteja, sori. :D. Onnea plussanneille! Pahoittelut kp1n kohdanneille! Tsemppiä piinailijoille!

Mie en enää piinaile. Noi samat testit oli ihan valkosii ku tein sen viivanpaikan. Nyt noissa on haamut ja sit yks testi oli tummempi joka järjen mukaan olis ollu seukki päivänä vahvempi mut ei ku sit tuli taas haamu niin nyt vain rauhallisin mielin neuvolaan ja sit saa tietää ootanko vai onko joku hormoni häiriö tullu niistä lääkkeistä ku nyt oon menny ilman clomei

Syötkö rautalisää miten paljon per päivä? Kyllähän vuoto varastorautaan vaikuttaa. Se on lopulta aika helppo verikoe, rauta-arvot ja pvk. Ei pitäisi olla mahottoman hintanenkaan.

En siis syö, mut kohta varmaan täytyy alkaa syömään, ku tää on nyt kolmas kuukausi peräkkäin kun näitä vuotopäiviä on sen melkeen parin viikon verran:(

Olis mulla lähete käydä verikokeissa, kun sen viimeksi lääkäriltä pyysin. Samalla jäin odottamaan lähetettä ihotauteihin, kun eivät terkkarissa lähteneet poistamaan mun luomia. Pitäis vaan saada toimeksi mennä ottamaan se koe:) arki on vaan niin pirun hektinen, että aina jotenkin unohtuu nää tällaiset jutut.

Kyllä mä jonkun haalean näin Jesbe noissa sunki testeissä :think005, jännä et se ei ota vahvistuakseen.

Livenä niissa näkyy toinen viiva Toinen noista on 25 herkkyys ja toinen 10. Mut jostain syystä mun pissa on jotaki laimeeta paskaa ei vaan näy Olo on kuin olisin ja noi testit on antanut joillekin väärää plussaa mut henk kohtaisesti mulla ei. Nyt oon ihan oman tunnon mukaan luottanut haamuihin ja sen mukaan nyt mennään. Neuvolassa ehkä voivat antaa selityksen miksei vahvistu jos käy ilmi et olen raskaana

Mä oon ymmärtänyt että kaikki sivuvaikutukset (pahaolo, turvotus jne) johtuu nimenomaan siitä että hcg määrä nousee? Silloinhan luulis että testiin tulisi jo aika vahva viivakin jos oireetkin lisäntyy :wideyed: vk 5-6 pitäsi kuitenkin hcg n määrä oöla jo todella korkea että sikiö selviää .. vai?

Mä oon ymmärtänyt että kaikki sivuvaikutukset (pahaolo, turvotus jne) johtuu nimenomaan siitä että hcg määrä nousee? Silloinhan luulis että testiin tulisi jo aika vahva viivakin jos oireetkin lisäntyy :wideyed: vk 5-6 pitäsi kuitenkin hcg n määrä oöla jo todella korkea että sikiö selviää .. vai?

Joo niin minäkin Tietysti hcg nousee veressä tietyn verran mutta eri asia virtsa. Eli kun testi on plus pissaata niin on se verikokeissa huomattavasti korkeampi määrä.

Siks meen verikokeisiin koska mulla on precis samat oireet ku aiemmin paitsi tietyt jutut on erit. Testit on vaan haamua ja se on outoo. Ellotus, hengästyminen ja rintojen arkuus tullut vasta nyt viime viikolla kuvioihin. En tiedä olenko raskaana vai en mut pidän outona sitä seikkaa et eri merkin testit kaikki haamui antaa. Toki nyt mul kp41 eli pisin kierto mul se 40pv et jos pidemmän mukaan menee niin se voi olla mahdollista.

Mut se selviää vasta lääkärissä

Kp 9, oliskos täällä joku joka alkaa mun kanssa ovista metsästään?

Kyllä mä jonkun haalean näin Jesbe noissa sunki testeissä :think005, jännä et se ei ota vahvistuakseen.

Ja vielä lisään et on outoo ja varsin hämmentynyt olo kun ei tiedä. Ei niinku mitään haisua onko vaiko eikö ja se varmaan tekee olon niin väsyneeksi ja malttamattomana ootan sitä neuvolan yhteydenottoa jotta saan sekvyyden

Tohon kaupan vähemmän herkkään, ku se edellinen, tuli kyllä niin hailakka haamu että ei mies ihan vakuuttunut :sad001. Ja itteeki rupes vähän pelottaa..

Edellinen testi oli raskaukeijun joku, mikä näyttää ennen ku menkat myöhässä ja tän pitäs näyttää ku ne on päivän myöhässä (myöhässä 3 päivää)

Liitteet

• 20190408_072816.jpg
    20190408_072816.jpg
    15.3 KB · Katsottu: 281
Takaisin