Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ultraako ne sillon? Ei uskalla kertoa kellekään ennen ku tietää että siellä on oikeasti jotain , paitsi miehelle sanoin tietenkin heti. Ei kuulemma uskalla innostua, ennen ku näkee vahvemman viivan. Aiko ostaa uuden testin mulle
Saako raskaana käydä hierojalla?
Mullakin kp26 ja dpo11, jos ovisplussa oli 25.3.
Saako raskaana käydä hierojalla?
Kuinka pitkä kierto sulla on?
Mulla alko äsken kunnon vuoto. Eihän tällä luteliaalilla ehdi mikään kiinnittyäkään. Edellinenkin kierto jäi lyhyeksi.
Kuinka pitkä kierto sulla on?
Mulla alko äsken kunnon vuoto. Eihän tällä luteliaalilla ehdi mikään kiinnittyäkään. Edellinenkin kierto jäi lyhyeksi.
Ootko käyny lääkärissä tai jo saanu jotain lääkkeitä? Jos ehdot ei täyty vielä kunnalliseen menoon mutta haluat apuja niin suosittelen yks. gyneä. Tai vetää edes gelee royalea
Tindell onnea jee!!! Hyvä gelee! Kauanko kerkesitte yrittää?
jee, sit mulla on täällä joku ihan tismalleen samassa tilanteessa oleva!! En uskalla vielä siirtyä plussanneisiin tai joulukuisiin.. Pitää vähän varmistella ensin (ja saada pää selväksi )@Tindell meillä ois sama LA
Voiko mulla olla nyt ovulatio tuloillaan vai pitääkö tom toisen viivan olla vieläkin tummempi? Mä en onneton osaa lukea tota testiä
Maggie, varmaan aika lähellä, eiköhän se plussa pärähdä näinä päivinä:)
Ja siihen ultrahommaan, niin riippuu niin kunnasta ja neuvolan varustetasosta. Itse kävin yksityisellä ar-ultrassa.
Pahoittelut Hillis, kyllähän tää vetää kerta toisensa jälkeen maton alta. Mut uutta yritystä kohden.
Täällä kp2, kauhee niagara, ihme et voi tullako näin, vaik vuoti puoltoista viikkoa etukäteenkin. Johan tässä pian rautavarastotki on varmaan mitä sattuu kun kohta kolme kuukautta melkeen vuotanut enemmän kun ollut vuotamatta
Tsemppiä kaikille. Helenan tilannetta täällä jännitetään. Mikä dpo?:)
Marraskuussa oli eka yrityskierto