Raskaaksi 2019

Ultraako ne sillon? Ei uskalla kertoa kellekään ennen ku tietää että siellä on oikeasti jotain :smiley-angelic006, paitsi miehelle sanoin tietenkin heti. Ei kuulemma uskalla innostua, ennen ku näkee vahvemman viivan. Aiko ostaa uuden testin mulle :laughing002

Yleensä ei ultrata vaan käydään läpi asioita ja täytetään papereita. Sä voit mennä varhaisultraan yksityiselle jos haluat nähdä :) Joskus ultraa myös neuvolan kautta mutta siihen pitää olla jotkut perusteet tms en oo ihan perillä niistä.

Kuinka pitkä kierto sulla on?

Mulla alko äsken kunnon vuoto. Eihän tällä luteliaalilla ehdi mikään kiinnittyäkään. Edellinenkin kierto jäi lyhyeksi.

Ootko käyny lääkärissä tai jo saanu jotain lääkkeitä? Jos ehdot ei täyty vielä kunnalliseen menoon mutta haluat apuja niin suosittelen yks. gyneä. Tai vetää edes gelee royalea :grin

Tindell onnea jee!!! Hyvä gelee! Kauanko kerkesitte yrittää?

Kiitos vastauksista! :Heartred

Ja tindell, upeaa, mahtavaa, onnea!
Ei parempa joulua vois ollakkaan. :hello2
Mun silmään ei edes ainakaan tarvinnut tihrustaa onko vaiko eikö, ihan selkeän plussan anto!

Pari vuotta sitten ainakin kun olin ystävän tukena ensimmäisessä neuvolakäynnissä, se ultrattiin. Käytiin just läpi että raskaus siellä missä pitääkin ja tarkemmat viikot sekä kuinka monta. Toki eri paikkakunnilla eri tavat ja voinut muuttuakin, tämä tapahtui Helsingissä.

Kuinka pitkä kierto sulla on?

Mulla alko äsken kunnon vuoto. Eihän tällä luteliaalilla ehdi mikään kiinnittyäkään. Edellinenkin kierto jäi lyhyeksi.

Mulla on mielestäni ollut 28-31 pv, mutta nyt kun oon alkanu tarkemmin kattoon, niin 29-32 on lähempänä totuutta.

Voiko mulla olla nyt ovulatio tuloillaan vai pitääkö tom toisen viivan olla vieläkin tummempi? Mä en onneton osaa lukea tota testiä:grin:grin

Liitteet

• 14736DC8-5510-4BC5-B2EB-E3752357BCE4.jpeg
    14736DC8-5510-4BC5-B2EB-E3752357BCE4.jpeg
    27 KB · Katsottu: 160
Tindell onnea! Täältä on nyt paljon päässyt joulukuisiin :Heartred

Meillä neuvolassa ultrataan semmosella miniversiolla rv 9 eli ennen nt-ultraan. Ite kyllä meen seuraavaksi yksityiselle aikaisemmin ihan oman mielenrauhan takia.

Ootko käyny lääkärissä tai jo saanu jotain lääkkeitä? Jos ehdot ei täyty vielä kunnalliseen menoon mutta haluat apuja niin suosittelen yks. gyneä. Tai vetää edes gelee royalea :grin

Tindell onnea jee!!! Hyvä gelee! Kauanko kerkesitte yrittää?

Marraskuussa oli eka yrityskierto :happy:

Maggie, lupaavalta näyttää. Tässä mun ovistestit, alin tosiaan plus ja siitä seuraavana päivänä selkeä ovis. Tuon jälkeen testit haalistui taas hyvin hailakaksi. Kuten ehkä huomaat ni miulla oli ovisplussaa edeltävänä päivänä about samanvahvunen testi kun sulla nyt, kuvassa miulla taitaa kyllä näyttää vähän tummemmalta kuin oli oikeasti. :) Nuo viivat saattaa elää vahvistuen ja haalistuen kunnes sitten plussa pärähtää.

IMG_20190404_142420.jpg

Maggie, varmaan aika lähellä, eiköhän se plussa pärähdä näinä päivinä:)

Ja siihen ultrahommaan, niin riippuu niin kunnasta ja neuvolan varustetasosta. Itse kävin yksityisellä ar-ultrassa.

Pahoittelut Hillis, kyllähän tää vetää kerta toisensa jälkeen maton alta. Mut uutta yritystä kohden.

Täällä kp2, kauhee niagara, ihme et voi tullako näin, vaik vuoti puoltoista viikkoa etukäteenkin. Johan tässä pian rautavarastotki on varmaan mitä sattuu kun kohta kolme kuukautta melkeen vuotanut enemmän kun ollut vuotamatta:(

Tsemppiä kaikille. Helenan tilannetta täällä jännitetään. Mikä dpo?:)

Tähän väliin pahoittelut, kun törkin nakkisormilla millon mitäkin arvioita viesteihin ennen kun saan osumaan oikeaan. En tiedä miten näkyy ilmoituksissa. :hilarious:

Maggie, varmaan aika lähellä, eiköhän se plussa pärähdä näinä päivinä:)

Ja siihen ultrahommaan, niin riippuu niin kunnasta ja neuvolan varustetasosta. Itse kävin yksityisellä ar-ultrassa.

Pahoittelut Hillis, kyllähän tää vetää kerta toisensa jälkeen maton alta. Mut uutta yritystä kohden.

Täällä kp2, kauhee niagara, ihme et voi tullako näin, vaik vuoti puoltoista viikkoa etukäteenkin. Johan tässä pian rautavarastotki on varmaan mitä sattuu kun kohta kolme kuukautta melkeen vuotanut enemmän kun ollut vuotamatta:sad001

Tsemppiä kaikille. Helenan tilannetta täällä jännitetään. Mikä dpo?:)

Dpo11 ilmeisesti. Vielä täytyy odotella, puuh.

Marraskuussa oli eka yrityskierto :happy:

Lopetitko geleet jo? Niitä "ei sais" raskaana vetää. Siis tuskin haittaakaan mut koska luontaistuotteita ei tutkita niin siksi kai. o_O mä sain tietää ton vasta ku olin jo pari viikkoa ainaki vetäny niitä raskaana.

Takaisin