Raskaaksi 2019

Ootko käyny lääkärissä tai jo saanu jotain lääkkeitä? Jos ehdot ei täyty vielä kunnalliseen menoon mutta haluat apuja niin suosittelen yks. gyneä. Tai vetää edes gelee royalea :grin

Tindell onnea jee!!! Hyvä gelee! Kauanko kerkesitte yrittää?

Kävin yksityisellä ja gyne sanoi, että katsotaan kesä yli ja hän laittaa sitten lähetteen eteenpäin. Kaikki kierrot ei kuitenkaan ole näin lyhyitä, niin ei ole lääkkeitä käytössä. Söin aiemmin geleetä ja macaa, mutta ne on nyt jäänyt. Ehkä aloitan geleet uudestaan ja vehnänalkioöljyä vois kokeilla myös. :)

Edit. Meillä siis yritys alkanut 10/18 ja yk 8 starttasi nyt.

Vielä editoin, gelee royale näköjään sisältää vehnänalkioöljyä, joten sitä siis. :happy:

Muokattu viimeksi:
Kävin yksityisellä ja gyne sanoi, että katsotaan kesä yli ja hän laittaa sitten lähetteen eteenpäin. Kaikki kierrot ei kuitenkaan ole näin lyhyitä, niin ei ole lääkkeitä käytössä. Söin aiemmin geleetä ja macaa, mutta ne on nyt jäänyt. Ehkä aloitan geleet uudestaan ja vehnänalkioöljyä vois kokeilla myös. :)

Edit. Meillä siis yritys alkanut 10/18 ja yk 8 strattasi nyt.

Me alotettu 9/18 ja katoin flosta just ni meil yk 6 alkaa. Koska mul aika pitkät kierrot ja kerkesin hetken olee raskana. Nojuu aika samoissa mennään!

Mikä sulla se luteaalivaihe on?

Tässä kierrossa 9 tai 10 päivää. Kävin siis gynellä ja hän totesi, että ovulaatio on parin kolmen päivän päästä. Testillä en ole kertaakaan saanut kiinni, mutta oireista olen päätellyt, että suunnilleen noihin aikoihin se osuu. Nyt vain sattui lyhyt kierto, niin jäi luteliaali lyhyeksi.

Tässä kierrossa 9 tai 10 päivää. Kävin siis gynellä ja hän totesi, että ovulaatio on parin kolmen päivän päästä. Testillä en ole kertaakaan saanut kiinni, mutta oireista olen päätellyt, että suunnilleen noihin aikoihin se osuu. Nyt vain sattui lyhyt kierto, niin jäi luteliaali lyhyeksi.

Mulla on/oli sama luteaali, on se silti mahdollista raskautua :) Mutta ilmeisesti pidempi on parempi.

Onnee sinne, täällä poden jotain ihme hengästymistä ja flunssaa. Joo pitkään antanut haamui mut se eka tais olla ovulaatio on viittaava kp24. Nyt kp41. Ja 25 testi antaa haaleaa mut viiva ko viiva. Herkempi antaa hitusen selkeämmän viivan muttei kumminkaan leffaviivaa. Siks soitanko neuvolaan huomasin et Costalla Fuges on suomalainen neuvola!

Joo mut niin tsemppaan kaikkia ja olen vain, ei jaksa ottaa paineita ku joko oon tai en oo. Toivon vaan ettei oo paha hormonaalinen härö jos en oota. Oottava olo on kuitenkin mikä aika jännä Ei siis oireita vaan sellanen tunne et oottaa.. Ja nyt alko se klassinen hengästyminen mikä voi johtua flunssasta myös

Ihanaa Tindell <3 tarrasukkia matkaan ja kaikille tsemppiä omiin tilanteisiin.

NewMoon toivottavasti saat pian olla vuotamatta :)

Lopetitko geleet jo? Niitä "ei sais" raskaana vetää. Siis tuskin haittaakaan mut koska luontaistuotteita ei tutkita niin siksi kai. o_O mä sain tietää ton vasta ku olin jo pari viikkoa ainaki vetäny niitä raskaana.

Luin jostain että ne auttaa raskausajan oloihin, mutta en kyllä uskalla syödä enää, jos se ei ole yhtään varmaa että voiko niistä tulla jotain :eek:

Testasin nyt kuitenkin ja negaa näytti. En kyllä usko, että olen raskaana.
Eikun menkkoja odottelemaan.

No mulla on joku häiriö.. Puhuin mun kaverin kanssa joka on raskaana ja hän on ihan kuulemma samat oireet käyny läpi ja tosiaan plussasi vasta rv7... Mut se oli kyl sillon niin et digi oli 3+ ja kaikki testit joka pissaata plus .

Täällä ei yhtään hajua mitä on meneillään, monta haamua ja mulla luonnostaan alle 2 ja alle 1 hcg.. Siks haluun nyt verikokeisiin

Hcg muutenkin alle 5, on normaalia ei raskaana olevilla.

Kuinka pitkään sä oot nyt niitä haamuja saanu testiin?

Jesbe, onko ne sun haamut ollu haaleampia, ku toi mun? Ku ei sekään minusta mikään kauhean vahva ollu.. Tein sellasen raskauskeijulta ostetun herkän. Mies toi kaupasta pregcheckin testin, kun haluaa vahvempaa viivaa, että uskoo. Tarkotus huomenna tehä, saa nähä näkyykö siinä.

Jännä miten joillain on raskausoireita, mitkä johtuu hormoneista, mut ei sitte kuitenkaan niin paljon, että testissä näkyisi.

Tindell, sulla on hyvin selvä plussa. :) Ja meinasin kommentoida niitä sun aiemmin kuvailemia tulevia ja meneviä ” menkkakipuja”, että kuulostaa ihan kuin olis tärpännyt. Mulla aina ihan samaa. Onko se sun nivel vielä vaivannut vai menikö se ohi?

On se ollu nyt vähän parempana, mut en oo nyt harrastanu sellaista liikuntaa, mikä aiheuttaa sitä lonksumista.

Mä en vaan jotenkin meinaa uskoa että on oikeasti plussa :grin, vaikka on selkeesti väsymys vaan lisääntynyt illalla ja ällötys, jos pidempi väli syömisen kans. Nyt ei oo niitä menkkamaisia kipuja ollu, pahimmillaan heräsin niihin.

sori jos mun teksti on välillä ihan sekavaa, en oo tottunu viel puhelimen uuteen näppikseen. Muokkaan ne aina jos huomaan kirjoittaneeni mitä sattuun :shy:

Jesbe, onko ne sun haamut ollu haaleampia, ku toi mun? Ku ei sekään minusta mikään kauhean vahva ollu.. Tein sellasen raskauskeijulta ostetun herkän. Mies toi kaupasta pregcheckin testin, kun haluaa vahvempaa viivaa, että uskoo. Tarkotus huomenna tehä, saa nähä näkyykö siinä.
On haaleita ja tosi ohuita mut 10 herkkyys se sininen on tummempi kun taas se 25 on haalee. En tiedä olenko raskaana vai mikä on, mutta aion ottaa selvää siitä...

Takaisin