Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tohon kaupan vähemmän herkkään, ku se edellinen, tuli kyllä niin hailakka haamu että ei mies ihan vakuuttunut . Ja itteeki rupes vähän pelottaa..
Edellinen testi oli raskaukeijun joku, mikä näyttää ennen ku menkat myöhässä ja tän pitäs näyttää ku ne on päivän myöhässä (myöhässä 3 päivää)
Toi verikoe on hankala, kun työajat menee just tk aukioloihin ja sitten lomareissu siihen perään.
Hae apteekista tai marketista Clear Bluen early
Tindell mä sanoisin että ihan perus pc on paras! Ja viiva saattaa tummentua vasta joka toinen päivä että en vielä olisi huolissaan :)
Siis tämäkö? oon ihan pihalla. Tälläsen tein aamulla ja sain sen haamun
Siis tämäkö? oon ihan pihalla. Tälläsen tein aamulla ja sain sen haamun
Toi verikoe on hankala, kun työajat menee just tk aukioloihin ja sitten lomareissu siihen perään.
Siis neuvolaan kirjoitin ja he soitti soriHankala uskon silti että ihan oot raskaana. Toki kaikki aina pelottaa varsinkin kun on kaikenlaisia juttuja alussa, mieki tein kp24 ihan vain viivanpaikan ja viime viikolla haamun ja ihan muutamia päiviä sitten vahvempaan kans haamun. Niissä on väriä minkä takia tosiaan neuvolaan soitin ja he sanoi että jos useampaan testiin peräkkäin tulee haamu niin on todennäköisemmin raskaus kyseessä kuin jos tekisi esim yhden haamun ja sitte ihan valkoisen ja taas haamun ja sitte vaan valkoisia niin he kehotti vielä kuitenkin testaamaan ja laskemaan nyt sen pidemmän kierron mukaan. Joten meen ihan heidän ohjeilla nyt.
Kyllä siinä mun mielestä on ihan viivat että hcg koholla ja hyvinkin yksilöllistä miten se lähtee nousee.. Kaikilla ei ees tuu niitä leffaviivoja et hyvin menee ha jos huolettaa niin mee verikokeissa käymään tai soita neuvolaan ja sano ihan suoraa
Mulle ko tänään soittivat ja kerroin milloin olin testit tehnyt ja aikavälin niin he sano että on hyvinkin mahdollista että olen raskaana ja että hcg ei vain kunnolla erity virtsaan ja nyt kp40 mukaan jos laskee eli 2 pv myöhässä niin ei aina näy . Toivottavasti saat mielesi rauhottuu en ymmärrä miksi se mies oottaa jotakinsuperviivaa ku noin alus viel meet
Testi tehty ja ei hirveesti jätä epäilystä onko raskaana vai ei, selkeät kaks viivaa Sormet ristiin että joulukuussa saataisiin vauva syliin