Raskaaksi 2019

Oliko sulla tindell mikä kp, kun sait plussan? Et teitkö herkällä
etukäteen vai oliko menkat myöhässä?

Eiku hups, tossahan sä kirjoitit Tindell, että menkat kaks päivää myöhässä :rolleyes:
Multa niitä aivosoluja taitaa puuttua :laughing021

Eli voin soittaa huomenna :happy: sopivasti vapaata töistä, ku ei ne vastaa siellä vaan soittavat aina perään. Toivon, että ei tarvi perua!

Kiitos kaikki :Heartred. Saako sinne neuvolaan varata heti aikaa, vai pitääkö ne ihan idioottina? Täällä on yleensä tosi pitkät jonot terveyspalveluihin, niin sillä ajattelin :scratch. Hitto, että mä oon ihan pihalla ja sekasin :laughing002 niinku ois aivosoluja vähentynyt testin myötä.

Onnea :Heartred

Joo kannattaa soittaa heti, mä ootin viikon ennen soittoa ja neuvola tosiaan vasta vkl 9+ nyt. Ja se on pitkä aika odottaa tässä vaiheessa:grin

Ultraako ne sillon? Ei uskalla kertoa kellekään ennen ku tietää että siellä on oikeasti jotain :smiley-angelic006, paitsi miehelle sanoin tietenkin heti. Ei kuulemma uskalla innostua, ennen ku näkee vahvemman viivan. Aiko ostaa uuden testin mulle :laughing002

Jos mulla on mahatauti, niin onpa kummallinen. Yhtäkkiä olo
taas parani :wideyed: Joskus mä vihaan mun kehoa, kun se ei tunnu
yhtään tietävän, mitä tapahtuu :sour:

Ultraako ne sillon? Ei uskalla kertoa kellekään ennen ku tietää että siellä on oikeasti jotain :smiley-angelic006, paitsi miehelle sanoin tietenkin heti. Ei kuulemma uskalla innostua, ennen ku näkee vahvemman viivan. Aiko ostaa uuden testin mulle :laughing002

Ymmärtääkseni riippuu neuvolasta, millaisia väineitä niillä on. Meidän neuvolassa ei ultrattu, vaan eka ultra eli nt
oli teekoossa ja rakenneultra Tampereen keskusneuvolassa.

Ja yliaikaiskontrolliultrat taas sitten TAYS:ssa.

Jos mulla nyt tärppäis, olis la 20.12. Mun tuurilla tosin ei tarvisi viettää joulua synnärillä
vaan synnytys menis tammikuulle :grin

Täällä pitäisi huomenna tädin kurvata kylään ja mieli jo tänään valmiiksi maassa.. en halunnut tänään päivää pilalle negatiivisella testillä :banghead: pessimisti ei pety vai miten se oli
Ja onnea plussanneille :happy7

Takaisin