Raskaaksi 2019

Mulla viimeksi 10 vuotta sitte pillerit ja menin tosi vihaiseksi niistä.

Sen jälkeen oon ollu ilman ehkäisyä mut kierto palautui vasta terolutin avulla.

Täällä nyt tissit kipeet ja väsyttää. Yskiessä nippailuja ollut ja menkkamaista tuntemusta. Myös tosi masentunut olo ja voi kuulostaa tyhmältä mut on semmonen olo et olisin raskaana. Kuivat päivät kestänyt nyt jo monta päivää ja eilen tuli enemmänkin vv mut sit taas ei... Pitäiskö seuraavaksi kokeilla digil ku jos toi plustesti anto ns toispuoleisen sinisen viivan ni luulisi että se sit näkyisi aamupissasta... Mulla kyl hormoni toiminta eniten iltasin.

Yritän lähettää kuvan toisesta puhelimesta ku siin se näkyy se sinine toisin ku tässä luurissa

Luulis Jesbe, että jos sulla joka testi antaa haamun, että oot raskaana, ku ei kai niitä haamuja muuten tule (?). Ite mitä oon pari kertaa testannut ja menkat sit alkanut, mulla on ollu ihan selkee nega. Ei oo tullu haamuja tai viivanpaikkoja näkyviin.

Esikoisesta lopetin pillerit toukokuussa, heti normaali kierto ja kesäkuussa menkat, heinäkuussa jo plussasin! Voi siis mennä myös helpoimman kautta...:rolleyes::wink

Luulis Jesbe, että jos sulla joka testi antaa haamun, että oot raskaana, ku ei kai niitä haamuja muuten tule (?). Ite mitä oon pari kertaa testannut ja menkat sit alkanut, mulla on ollu ihan selkee nega. Ei oo tullu haamuja tai viivanpaikkoja näkyviin.
No näin sen itsekin ajattelen koska kyseessä kuitenkin 3 eri testii. Ja jokaiseen viiva. Ehka mulla ei sit vaan tuu mitään leffaviivoja ikinä.. Joten niin kauan ku täti on pois niin voi olla raskaus... Nyt alko se flunssaki yms.. Noh, saa nähdä miten menee

Toivottavasti viivat tarkoittavat raskautta ja lähtevät vahvistumaan!

Mulla on pillereiden lopetuksesta joku 8v 5kk, ja kierto pysyi suht normaalina mutta ainoastaan tuo lyhyt luteaalivaihe on ollut koko yrityksen ajan.

Jep, kyl se kuitenki sinällään hyvä ku se aiempi oli cb early ja toinen oli se 25 vahvuinen ja molempiin samanlainen hailu viiva, eli silleen et väriä ei koko leveys vaan tosi ohut. Mutta niin. Jos ei raskautta niin hormonaalista häiriötä ja toivon et noi clomit yms oo sotkenut mun omaa kiertoa pahasti

Mä söin pillereitä joku 15 vuotta ainakin ennen kun ekaa lasta alettiin haaveilemaan. Menkat tuli ihan normisti 30 päivän välein kp1, vuotokin pysyi samana.

Esikoisen tärpissä tosin kestikin sitten useita toveja ja synnytyksen jälkeen ja etenkin nyt imeyksen loputtua tuo oma kierto on aivan järkyttävä. Jos puolet kuukaudesta ei vuoda, niin rastia seinään. Hormonaalista ehkäisyä ei oo ollut käytössä vuosiin, eikä enää koskaan tule:)

Toivotaan kuitenkin sulle ja muillekin pikaista tärppionnea<3

Teitkö Jesbe tänään testiä?

Kp 13 ja nyt sit vuotaa tosi paljon. Mut ei siis menkoista vaan Jälkivuotoa edelleen. Jospa tää olis se viimeinen tulva ennen loppua, selkeästi jotain rupea sieltä tulee myös. Nyt on nelisen viikkoa vuotanut, menkat oli myös tuossa ni saisi mulle riittää.
Kp 16 ja 17 ollut ovis aiemmissa kierroissa, onkohan nytkin...
Huh 4 vk on pitkä aika.. toivotaan että nyt alkaa loppu häämöttää ja vuoto loppuisi.. onhan sulla hb ihan ok kun oot noin kauan vuotanut?

Teitkö Jesbe uutta testiä? Hirveetä tollanne kun ei varmasti tiedä.. mä olin silloin kun mulla oli KU ni jouduin kaksi viikkoa odottamaan että sain varmistuksen siitä mitä oli meneillään ja se oli kamalaa.. mutta eihän ne testit anna viivoja ellei sun kehossa ole sitä hgc:tä ja ei sitä tule ellei ole raskaana tai ellei ole ollut joku kemiallinen.. mutta sullakin on vissiin testit antan jo aika pitkään plussaa ni luulis ettei se kemiallinen ole. Toivotaan parasta:)

Vähän omia juttuja myös.. mulla on nyt kaksi päivää ollut järkyttävää pahoinvointia, en ymmärr mistä voi johtua..viikko sitten hcg kuitenkin oli verestä mitattuna alle 5.. testiä en ole torstain jälkeen tehnyt koska en vaan usko uuteen raskauteen.. ehkä vatsatautia:yuck: harmi kun en oikeen tiedä miten kierto menee.. tyhjennysvuoto oli 14.3-18.3 ja sen jälkeen ei ole mitään ollut..mä en ymmärrä miten sitä ovista ees tikutetaan :grin oon nyt muutamana päivänä kokeillut ja mulla tulee siihen kaksi viivaa joista kontrolli viiva haaleampi, tarkottaako se sitä että se ovulaatio on jo mennyt tai tulossa?

Apua :help plussasinko mä just?! Menkat 2 päivää myöhässä :confused2

Liitteet

• 15546161729015610462016967860197.jpg
    15546161729015610462016967860197.jpg
    7.4 KB · Katsottu: 288
Tindell, kyllähän tuo plussa on:) onnea ja tarrasukkia pienelle<3

Maggie, aika lyhyt tyhjennysvuoto? Toki ei oo kokemusta KU:sta, mutta sillon kun tyhjennettiin tuulimuna, niin vuosin melkeen 2 viikkoa ja sitä tuli sitten ihan pikkuisen paljon... Toivottavasti kumminkin kaikki ok:) olitko tehnyt testiä?

Ja mulla on ainakin nois one stepin ovistikuissa aina 2 viivaa, toinen just haalee (=nega). Sitten oviksen aikaan on kaks tasavahvaa viivaa:)

Apua, tuntuu ettei tajua vielä yhtään. Pitänee tehdä huomenna uus ja kattoa että vahvistuuko :grin. Pelottaa nyt hulluna et jos se onki joku huonolaatuinen ja menee kesken tai tuulimuna :confused:, ku oli gelee royalit ja kaikkee..

Tindell, kyllähän tuo plussa on:) onnea ja tarrasukkia pienelle:Heartred

Maggie, aika lyhyt tyhjennysvuoto? Toki ei oo kokemusta KU:sta, mutta sillon kun tyhjennettiin tuulimuna, niin vuosin melkeen 2 viikkoa ja sitä tuli sitten ihan pikkuisen paljon... Toivottavasti kumminkin kaikki ok:) olitko tehnyt testiä?

Ja mulla on ainakin nois one stepin ovistikuissa aina 2 viivaa, toinen just haalee (=nega). Sitten oviksen aikaan on kaks tasavahvaa viivaa:)

Joo oli tosi lyhyt ja itsekkin ihmettelin asiaa lääkärille joka sanoi että kohdunulkoisessa ei välttämätt ole kovin pitkä vuoto koska sieltä kohdusta ei valu mitään muuta ulos ku ne jotkut jutut(ehkä jotkut limakalvot) jotka tulee normaalistikkin ja se raskausmateriaali kuivuu sinne munatorveen.. kävin ultrassa 22.3 ja lääkäri kirjoitti silloin että ultrassa näkyy säännöllinen kohtu johon rakentumassa kolmikerrosrakemteinen endometrium(mitä lie ikinä tarkoittaa:grin) testin teit keskiviikkona joka näytti positiiviselta se oli pc testi ja sit to tein rfsu herkän ja se oli nega, ja ois vaikee uskoo et ma hcg ois alle 5 ja ke olis noussu niin paljon et testi positiivien.. mua pelottaa et tää on nyt jotain jälki juttuja siitä KU:sta:arghh: tulipa pitkä juttu..

Apua, tuntuu ettei tajua vielä yhtään. Pitänee tehdä huomenna uus ja kattoa että vahvistuuko :grin. Pelottaa nyt hulluna et jos se onki joku huonolaatuinen ja menee kesken tai tuulimuna :confused:, ku oli gelee royalit ja kaikkee..
Onnea plussasta:)

Kiitos kaikki :Heartred. Saako sinne neuvolaan varata heti aikaa, vai pitääkö ne ihan idioottina? Täällä on yleensä tosi pitkät jonot terveyspalveluihin, niin sillä ajattelin :scratch. Hitto, että mä oon ihan pihalla ja sekasin :laughing002 niinku ois aivosoluja vähentynyt testin myötä.

Onnea, Tindell!!! :dance011

Luulin, et mun olo meni jo paremmaksi, kun pe ja eilen oli huono vointi,
mut nyt taas meni olo huonoksi. Vatsaa vääntää, närästää ja meinasin
oksentaa, kun yritin vessaa siivota. Mahatauti vai jotain muuta.. En
viittis vielä testata, kun menkkoihin 6 päivää, jos tulevat samana päivänä
kuin maaliskuussa. Ugh.

Tindell, mä oon muistaakseni soittanut aika pian plussaamisen jälkeen. Voihan sen
sitten perua, jos tulee km. Mut mulla on jo yli 6 vuotta edellisestä plussasta, et
en ole paras neuvoja tässä :grin

Niin ja kun kertoi terkkarille rv:t, niin se ajoitti ensimmäisen ajan sen perusteella
sopivaan kohtaan :)

Takaisin