Raskaaksi 2019

Wusti, ei varmaan kauhean luottavainen olo ensikertalaisena, jos tuntuu ettei lääkärikään tiedä mistään mitään :bored:.

Mulla on taas menkkamaisia kipuja, pahempia ku aiemmin, mut siedettäviä kuitenki. Ei kuitenkaan menkat oo alkanut. Tuntuu kans niinku tissit ois turvonnut tunnissa ihan hirveesti :hilarious:. Koitan nyt takoa itselleni että voi olla pms:ää, eikä menkat oo viel ees myöhässä :rolleyes:. Pessimisti ei pety ja silleen..

Joo ei kovin luottavainen fiilis tullu tuol lääkäril. Sen mielestä kaikki oli hyvin ja laitto vaan lähetteen verikokeisiin:confused:

No onpa jännä toi verikoe ajankohta kun mä just kävin niissä ja hormooni/lapsettomuus klinikka määräs mulle ne kp 2-5 ne??? :confused004

Joku estrogeeni verikoe se on mihin se laitto lähetteen ja sano et se pitää ottaa n.10pv ennen menkkoja:dontknow

Tsemppiä, Wusti91. Toivottavasti asiat selkiää!

Ääh, mulla alkaa olla toiveita raskautumisesta, vaikka
varmaan se on aika epätodennäköistä. Jos ovisplussa oli 25.3
ja harrasteltiin ainoastaan 24.pv, niin aika pienet tsäännit.

Muokattu viimeksi:
Ilmoittaudun mukaan. Toinen haaveissa. 36 tulee mittariin ihan just. Viime elokuusta on annettu toiselle mahdollisuus tulla, mutta ei ole vielä kuulunut. Mikä on kkm ja noi muut lyhenteet?

Sivusta huutelen, että progesteroni testataan loppukierrosta, keskimäärin viikko ovisplussasta. Se antaa lisätietoa siitä, onko ovulaatio tapahtunut. :)

Mulla plussas kierrossa missä oli geleet ja joku siittiöystävällinen liukkari käytössä :grin mut meni sit kesken/tuulimuna.. Nyt syön viel pienempää annosta geleetä ku tuskin viel tärppää ja en tiiä, en haluu viallisia munia enää, vaikka ei kai ne geleestä vois johtua o_O:sorry: varmaan suurennan annosta tai sit letrot saa riittää ku menkat alkaa :)

Sivusta huutelen, että progesteroni testataan loppukierrosta, keskimäärin viikko ovisplussasta. Se antaa lisätietoa siitä, onko ovulaatio tapahtunut. :)

Mä kävin mm. progesteronin mittaamas mut vissii muutaman päivän liian aikasin. Ainaki olin tikuttanu oviksen vaan joku 3pvää aiemmin. Lääkäri sano vaan et n. kp 23-25 testiin. No progetulos oli sit vähän alhanen ja sain letrot. En oo vielä niitä alottanu, kerkesin plussaa gelee royalen avulla, joka monilla vissiin auttaa ovikseen myös..

Hei taas! Ahkerasti lukenut keskusteluja, kommentointi vain jäänyt vähälle :grin

Isosti onnea kaikille plussista!! ❤️

Tässä vähän elättelen toiveita, että pääsisin myös tuonne joulukuisiin... Menkat ois pitäny alkaa keskiviikkona, koko syksyn kuitenki kierto oli niin epäsäännöllinen että en oo uskaltanu vielä testiä tehdä... :rolleyes: Oireita(?) ällö olo, kipeät tissit ja maha vähä sekasin mutta ainahan nää voi jostain muustakin johtua... Maanantaina testin hakuun jos ei ennen sitä ala menkat :angelic:

... ja en oo näköjään saanu itteeni lisättyä ees listalle, laitan maanantaina kun oon varmistus-testin tehnyt :angelic:

Nipanderi, se olisi kyllä kiva, jos olisi hyvät mahikset :) En ole ovisplussasta ihan varma,
kun viiva ei tullut yhtä vahva kuin kontrollista, mutta täällä oli mielipide se, että
kyllä se ovis olisi ollut. Ja väri lähti siitä vain haalenemaan. 25.3 oli kp13 eli periaatteessa
olisi voinut olla ovisplussa. Ovishan olis siitä 12-48 tunnin kuluttua, joten olisikohan
simpat olleet vielä voimissaan tuolloin?

Mulla ollut pari päivää ruskeaa vuotoa ja lueskelin, et se voi johtua monesta
syystä, mut mun tapauksessa ehkä seksistä tai kilpirauhasen vajaatoiminnasta.
Ruskeita vuotoja mulle tulee harvoin, et nyt on selkeetä sellaista, vaikkakin
vähäsen. Onko teillä tästä kokemusta?

Voi vitsit, ihan tosi monta plussatestiä tämän ryhmän jäsenet saaneet viime päivinä :Heartred Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Onko jollain täällä kokemusta pillereiden lopettamisella ja kierrolla sen jälkeen? Ennen kun aloin syömään, mulla oli suht säännöllinen kierto, 28-30pv. Kuukautisten pitäis tämän mukaan alkaa 11.4 eli noin viikko. Nyt on kuitenkin ollut jo menkkamaisia kipuja alavatsassa ja mietin aamullaki että hitto joko ne alko, mut oli vaan fiilis ku vihlo ja särki niinku menkkojen aikaan mutta ei verta. Joillain kuulemma saattaa vetää kierron myös ihan tuhottoman pitkäksiki? Mulla siis ekat luomumenkat nyt tulossa. Ei sais lueskella liikaa mitä netisä lukkee, sekottaa vaa omaa päätä. :dead: Kaiken lisäksi jonkunäkösen flunssan alun sain tähän, kuumeen sijaan tosin lähempänä alilämpö, mikäs täsä vapaapäivinä sairastellessa. :banghead::grin

Paljon uusia juttuja, mulla tulee joka vee itun testiin haamui nytte niin yritän soittaa lekuriin ni pääsisi kokeisiin.

Ja kun testei ollu 3 erii nyt eli CB EARLY, CB PKUS ja sit yks espanjalainen testi. No ni, nyt rohkeasti maanantaina otan yhteyttä lekuriin koska ei ole normaalia.

Aa joo, mulla oli sillon ku tuli se tuhru ennen kipuja niin ikenet herkät ja vuoti verta.. Nyt se on tullu takas mut hampaita vihloo välillä vaikkei oo reikiä

Siihen CB plussa testiin tuli siihen pystyviivaan vain ohut sininen viiva eli ei ollut paljon väriä ku loput oli sit harmaa Mut viimeks ku ton tein niin siihen ei tullu pysty viivaa lainkaan

Kyllä vaan väsyttää, vaikka nukuin lähes kolme tuntia. Edelleen
huono olokin :sour: Kahvia ja vähän oman kodin terassia, josko
tästä virkistyis.

Mulla ei koskaan ole ollut pillereitä, joten en osaa siinä asiassa auttaa.
Meillä menty aina kondomilla, joten ei kokemusta yhtään mistään
muusta ehkäisystä.

Mulla tais lyhentyä kierto, kun lopetin pillerit ja vuodon määrä vähän lisääntyi. En muista että olis muuten ollu ongelmia kierron kanssa, naama vaan meni huonompaan kuntoon.

Lopetin tosin jo jotain 3 vuotta sitten, kun ne veti jotenkin mielen matalaksi, niin en oo varma muistanko oikein..

Takaisin