Onneks ei löytynyt KU:ta!! Sanoko ne ultratessa mitään kohdusta? Tai siitä miks sun kierto on niin pitkä?Joo verestä, nega. Sit tulehdusarvot ja hemoglobiini ja ultrattii alakaut. Mitää ei löytyny. Hyvä näin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onneks ei löytynyt KU:ta!! Sanoko ne ultratessa mitään kohdusta? Tai siitä miks sun kierto on niin pitkä?Joo verestä, nega. Sit tulehdusarvot ja hemoglobiini ja ultrattii alakaut. Mitää ei löytyny. Hyvä näin.
Mulla oli tänään eka käynti kunnallisella lääkärillä lapsettomuus tutkimuksissa. Lääkäri on ollut vasta kuukauden suomessa, tullut virosta. Ymmärsi ja puhui suht hyvin suomea, mutta en viitsinyt kaikkea kysyä mitä piti kun muutenkin tarkisti paperista miten lapsettomuus tutkimuksissa pitää tehä
verikokeisiin laitto lähetteen, mitkä pitää ottaa n.10pv ennen menkkoja. Sit varata lääkärille soitto aika. Miehen pitää varata spermanäytteeseen aika ja sen jälkeen sit tarvittaessa tulee lähete lapsettomuuspolille.
Juu toi on ihan ku mun kirjasta . Menkkajomoja oli pari päivää ja tissit on oudot. Noh, testit on myös tyhmän outoi mulla. Toivomme että sul oliski pieni tekemässä tilaa sielläWusti, ei varmaan kauhean luottavainen olo ensikertalaisena, jos tuntuu ettei lääkärikään tiedä mistään mitään .
Mulla on taas menkkamaisia kipuja, pahempia ku aiemmin, mut siedettäviä kuitenki. Ei kuitenkaan menkat oo alkanut. Tuntuu kans niinku tissit ois turvonnut tunnissa ihan hirveesti . Koitan nyt takoa itselleni että voi olla pms:ää, eikä menkat oo viel ees myöhässä . Pessimisti ei pety ja silleen..
Joo verestä, nega. Sit tulehdusarvot ja hemoglobiini ja ultrattii alakaut. Mitää ei löytyny. Hyvä näin.
Btw, jos nyt oisin raskaana, niin tää on eka kierto gelee royaleiden kanssa. Sit ainakin uskoisin niiden tehoon .