Raskaaksi 2019

Hassua ku oli km viime vuon en päässy päivystyksee ku soitin sinne paniikis ku vuosin mut nyt pääsin ..

Hassua ku oli km viime vuon en päässy päivystyksee ku soitin sinne paniikis ku vuosin mut nyt pääsin ..

Kohdunulkonen on hengenvaarallinen ni varmaan siks.. Kuuluuko sen oireisiin hartiapistos :o Tsemppiä toiv kaikki hyvin! Olitko siis plussannu? Muistelen et joku testi plus ja joku nega? Ellen sekota johoki toiseen..

Kohdunulkonen on hengenvaarallinen ni varmaan siks.. Kuuluuko sen oireisiin hartiapistos :eek: Tsemppiä toiv kaikki hyvin! Olitko siis plussannu? Muistelen et joku testi plus ja joku nega? Ellen sekota johoki toiseen..
Joo oli toissapäivänä pc haalee plussa mutta sen jälkee vaa negaa (roskishaamu). Ja oon oksentanu sillo keskiviikkona ja voin pahoin

Tsemppiä, DeeDee :Heartpink

Mä jo hätäpäissäni testasin, vaikka kp24 ja dpo10. Nega oli.
Jos menkat alkais normikierron mukaan, ne tulisi jo 11.-12.4 (kp 30-31).
Viimeksi alkoivat siis 13.3. Oli vaan outoa tunnetta alavatsassa, niin
halusin testata. Täytyy odotella ensi viikon puolelle muutama päivä
nyt ainakin.

Muokattu viimeksi:
Hui deedee, toivottavasti ei olis kohdunulkoinen, tsemppiä paljon<3

Harmi ettei Jesbenkään tilanne vielä ole selvinnyt. Olisko verikoe kumminkin kaikkein luotettavin?:)

Helenalle malttia:)

Hyvät viikonloput. Ovat luvanneet keväistä vkloppua<3 koska tämäkin oli negakierto, kuopsutan kevään kunniaksi pihan kuntoon ja illalla palkinnoksi viinilasillinen<3 tsemppiä muille eri tilanteisiin, toivotaan plussa aaltoa:)

Huonoi uutisii alko hartiapistos ja neuvolasta lähetettii etee päin ne epäilee kohdunulkoista raskautta. Itse epäilen kemiallista raskautta mutta neuvola laski viikot 6+2

Kuinka voimakkaasti se pistää? Toivottavasti kaikki menee hyvin :smiley-angelic001

Deedee onneks ottavat tosissaan ja pääset tutkittavaks! Itellä oli vuosi sitten se kohdunulkoinen. Hartia pistoksia tuli joo välillä, mutta ne kesti vaan vähän aikaa ja mun kipukynnyksellä en edes ois sanonu niitä koviks. Vuosia siis kroonisesra kivusta kärsinyt. Toispuoleisia kovia alavatsakipujakaan ei otettu tosissaan ennenkun siinä vaiheessa kun en pystynyt oleen mitenkään ja soitin päivystykseen.
Tympee kokemus kaikin puolin ja neuvolan vähättely oli kamalaa.

Takaisin