Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nii oon kuullu mutta ite en oo saanu väärii plussia niilläSit oon kuullut että niihin clearblue plustesteihin tulee monesti haamuja
Päivystyksessä istun
Hassua ku oli km viime vuon en päässy päivystyksee ku soitin sinne paniikis ku vuosin mut nyt pääsin ..
Kuuluu joo hartiapistos oireisiinKohdunulkonen on hengenvaarallinen ni varmaan siks.. Kuuluuko sen oireisiin hartiapistos Tsemppiä toiv kaikki hyvin! Olitko siis plussannu? Muistelen et joku testi plus ja joku nega? Ellen sekota johoki toiseen..
Joo oli toissapäivänä pc haalee plussa mutta sen jälkee vaa negaa (roskishaamu). Ja oon oksentanu sillo keskiviikkona ja voin pahoinKohdunulkonen on hengenvaarallinen ni varmaan siks.. Kuuluuko sen oireisiin hartiapistos Tsemppiä toiv kaikki hyvin! Olitko siis plussannu? Muistelen et joku testi plus ja joku nega? Ellen sekota johoki toiseen..
Joo oli toissapäivänä pc haalee plussa mutta sen jälkee vaa negaa (roskishaamu). Ja oon oksentanu sillo keskiviikkona ja voin pahoin
En huomen ois töitäki..Ootko päässyt jo tutkimuksiin??
En huomen ois töitäki..
Huonoi uutisii alko hartiapistos ja neuvolasta lähetettii etee päin ne epäilee kohdunulkoista raskautta. Itse epäilen kemiallista raskautta mutta neuvola laski viikot 6+2
Sit oon kuullut että niihin clearblue plustesteihin tulee monesti haamuja
Mitään ei löytynyt
Joo verestä, nega. Sit tulehdusarvot ja hemoglobiini ja ultrattii alakaut. Mitää ei löytyny. Hyvä näin.Otettiin hcg verikoe?