Raskaaksi 2019

Onnea, dadapls :happy093

Huh, ku väsyttää. Tuo keskimmäinen napero herää ennen kukonlaulua, laittaa
telkkarin lujalle ja alkaa mölistä. Kunnes saa aamulääkkeen.

Kp24, dpo10 ja työstressi. On tuo teinien maailma kans yks, osaavat
kehittää vaikka minkälaista draamaa :argue Ei aina jaksaisi olla kaikkea
selvittelemässä.

Tsemppiä Jesbe ja kaikki muutkin :Heartpink

Apua, kolmoset?! Onnea :happy093:Heartpink:Heartpink:Heartpink!!

Jesbe, mun mielestä toi "omanapailu" -sana pitäis kieltää lailla. Tää on varmaan ainoa foorumi, missä ihmiset potee huonoa omaatuntoa, kun kertoilee, että miten itsellä menee :scratch. Ja voin kertoa että ei tartte potea :biggrin! Mukava lukea kuulumisia.

Tänään ja eilen ollu vähän menkkakipuja, että ne menkat sieltä alkais, mutta ei oo vielä ainakaan näkynyt (tänään tai huomenna pitäis alkaa) :smiley-angelic001. Jännittää et pääseekö sunnuntaina testaamaan.

Vau kolmoset dadapls, paljon onnea!! :)
Itse oon kaksonen ja aina haaveillut kaksosista, saa nähdä miten käy. No tulisi edes se yksi:)

Kp16 ja ovistesti vahvistunut vähäsen. Eilen sain ensimmäisen edes jonkinmoisen viivan ovistestiin tässä kierrossa, aiemmin ihan valkonen. Aiemmissa kierroissa ovis on ollut kp 12-15 useimmiten. Parissa kp16-17. Vielä ei kuitenkaan ovisplussa ollut, eikä selkeitä ovisoireita. Vasta munasolujen kasvukipuja, pistosmaista tuikkimista molemmissa munasarjoissa.

No mun tuurilla testi oli susi eli koko testi alue oli sininen. Ostan punatestin ja teen sen mut testi ajan jälkeen tuli hailakka viiva. Soitan suosiolla neuvolaan ja pyydän verikokeet koska jo kp40 eikä näy menkkoja eikä mitään muuta kun nännit laajentunut ja sitte ne suonet on ihan pinnassa Varmaan se prolaktiini koholla

Täällä edelleen raskaana kunnes toisin todetaan :rolleyes: katson viikonlopun yli, hiljalleen siirryn plussanneisiin viikonlopun aikana.

Liitteet

• IMG_20190404_163420__01.jpg
    IMG_20190404_163420__01.jpg
    14.9 KB · Katsottu: 281
Apua, kolmoset?! Onnea :happy093:Heartpink:Heartpink:Heartpink!!

Jesbe, mun mielestä toi "omanapailu" -sana pitäis kieltää lailla. Tää on varmaan ainoa foorumi, missä ihmiset potee huonoa omaatuntoa, kun kertoilee, että miten itsellä menee :scratch. Ja voin kertoa että ei tartte potea :biggrin! Mukava lukea kuulumisia.

Tänään ja eilen ollu vähän menkkakipuja, että ne menkat sieltä alkais, mutta ei oo vielä ainakaan näkynyt (tänään tai huomenna pitäis alkaa) :smiley-angelic001. Jännittää et pääseekö sunnuntaina testaamaan.

Voi aamen!!
Mua ei yhtään haittaa kun ihmiset kertoo omiaan vaikka ei muiden juttuja kommentois, mua on ruvennu ahistaa ku en aina ehkä osaa kommentoida jonkun asiaa, kommentoin niihin mihin mulla omakohtaista tuntemusta tai mielenkiintoa, ja kerron jos itsellä jotain uutta tapahtunut. Ei jaksais potea huonoa omaatuntoa jos ei aina kommentoi muidenkin tapahtumia... Toki tsempit ja plussaonnet on ihania toivotella :Heartred

Vertaistukeen tämä on paras paikka!!:Heartbigred ja monilla infoa mitä itse ei tiennytkään

Moi.
Paljon onnea Dadapls! :Heartred
Olen taustaillut ja lukenut ahkerasti foorumia. Kolmosesta haaveillaan ja toinen luomukierto menossa. Tarvitsen apua ja mielipiteitä... Voiko ovis olla ollut jo kp9 jolloin aloitin testailut, tai jo ennen sitä? Viiva tuli testiajalla. Viime kierrossa en testaillut, kierto oli 35pv. Ovis oireita ei ole ollut.
Ihmetyttää viivojen häviäminen kun flo ennustaa ovista ylihuomiselle. Antaako nuo vääriä viivoja? Kyseessä siis one stepin liuskat.

Liitteet

• 20190405_111103.jpg
    20190405_111103.jpg
    37 KB · Katsottu: 297
Pipana, aika haalealta kyllä mun silmään näyttää toi kp9. Mulla ollu one stepejä, välilllä on sahaillut, että aika vahvakin viiva on voinu olla vaik ei oo ollu ovis ja sit taas negaa ja lopulta ovis saatu tikulle ihan odotetusti. Mut paha mennä sanoo, et johtuuko mistä. Mun luomukierto on tällä hetkellä muutoinkin sellaista kuraa, että ei varmaan voi mistään normaalista puhua...

Juu haalea on, mutta aattelin oisko se jo ehtiny muka meneen ohi o_O
Jatkan testailua ni katsotaan mitä tulee :happy:

Mun mielestä on tosi kiva lukea kaikkien kuulumisia ja itsekin usein
kirjoittelen sen hetkisistä fiiliksistä. Olen huono antamaan neuvoja
ja mielipiteitä, mutta kannustan ja sympatisoin parhaani mukaan :smug:

Taas vaivaa muuten joku pöpö. Aamu alkoi päänsäryllä ja sitten maha meni
sekaisin. Pystyn kyllä syömään, mutta vatsassa hieman pyörii. Mies valitti
samaa äsken. Ärsyttää, kun koko ajan joku pöpö..:sour:

Taas vaivaa muuten joku pöpö. Aamu alkoi päänsäryllä ja sitten maha meni
sekaisin. Pystyn kyllä syömään, mutta vatsassa hieman pyörii. Mies valitti
samaa äsken. Ärsyttää, kun koko ajan joku pöpö..:sour:

Täällä kans koko viikon ollu pää täynnä räkää ja inhottava olo :banghead:

Jouduin lähteen duunista tänään aiemmin ku iski kuume ja huimasi kun istuin. Hain apteekista clearblue testin mut se oli se mihin piirtyy se plus.. No tein sen ja tuli tosi ohut viiva pystysuuntaan. En siis vielä voi plussaksi sanoa... Tuntuu et saan jotaki haamuja koko ajan ja välillä se oikein suututtaa kun ei tiedä onko vaiko eikö

Nyt oireina (kuumeen lisäksi näköjään) ummetus, pissa ihmeen hajuista vaik juon paljon vettä ja sitte väsyttää Vois nukkua vaan tai ainaki maata koko ajan .. Siinä se. Ei oo enää nippailuja ja olo on kaikin puolin hyvä. En raivoa asioista enkä itke tyhjää pelottavan stabiili adhd ihmiseksi

Huonoi uutisii alko hartiapistos ja neuvolasta lähetettii etee päin ne epäilee kohdunulkoista raskautta. Itse epäilen kemiallista raskautta mutta neuvola laski viikot 6+2

Takaisin