Raskaaksi 2019

Piti tulla katsomaan että miten täällä menee, paljon on tapahtunut!

Newmoonille onnittelut, ihanaa että pääsette nyt alottamaan rankan matkan jälkeen :Heartred

Koirankorvalla haamu onnea!! Ja tarrasukkia :Heartred

Jesbe ootko tehny uutta testiä? Toivotaan plussaa ja tsemppiä muutenkin, menisikö tää joulu- vai tammikuulle? :love017

Tsemppiä kaikille yritykseen, piinailuun ja muihin :Heartbigred

Muokattu viimeksi:
Äkkiä tilapäivitys: testi huomenna koska nukuin taas pommiin. Väsyttää aamuisin mut iltapäivästä energiaa vaik muille jakaa ..

Joo eli huomenna testaan ja kerron miten kävi.
Ja joulukuisiin se menee vielä jos menee.
Tsempit kaikille omiin tilanteisiin ja mulla kyl pelottaa et miten sitä vauvaa nyt hoidettiinkaan vaikka useampaa olen pienestä asti hoitanut. Siis vauvojen ollessa pieniä

Newmoonille onnittelut, ihanaa että pääsette nyt alottamaan rankan matkan jälkeen :Heartred

Jesbe ootko tehny uutta testiä? Toivotaan plussaa ja tsemppiä muutenkin, menisikö tää joulu- vai tammikuulle? :love017

Onko tulossa 3 vauvaa??

Dadapls, tätä samaa täällä:) onneksi aurinkoinen kevätsää piristää<3 mites mahan kasvatus on lähtenyt käyntiin?:)
Edit. Siis mikä mulla meni ohi? 3 vauvaa?

Vau:) Onnea!! itse olen kaksonen ja todella onnellinen siitä :)

Mun piti oikeen mennä vakoilemaan sitä marraskuisten ryhmää, kun jäi mietityttämään tää 3 vauvan keissi:)) ihan mieletöntä!!! Onnea!!! Mä pidän peukkuja ja varpaita pystyssä, että meni alusta loppuun hyvin<3 Tuuhan välillä kertomaan tännekin miten sujuu:)

Ihan mielettömän suuret onnittelut Dadapls kolmosista! :dummy::dummy::dummy::Heartpink:Heartpink:Heartpink

Jesbe, täällä jännätään myös sun huomista testiä! Tervetuloa joulukuisiin!!! :Heartpink:thumleft

Ja huippuja uutisia NewMoon! Kovasti onnea hoitoihin! :Heartpink

Mulla on nyt rv 5+0. Aika matelee... Jännittää ihan älyttömästi onko kaikki ok. Mulla on ultra kolmen viikon päästä. Pitkä aika vielä odotella! :rolleyes:

Ihan hirmuisesti plussatuulia tänne!!! :wav

Ihan mielettömän suuret onnittelut Dadapls kolmosista! :dummy::dummy::dummy::Heartpink:Heartpink:Heartpink

Jesbe, täällä jännätään myös sun huomista testiä! Tervetuloa joulukuisiin!!! :Heartpink:thumleft

Ja huippuja uutisia NewMoon! Kovasti onnea hoitoihin! :Heartpink

Mulla on nyt rv 5+0. Aika matelee... Jännittää ihan älyttömästi onko kaikki ok. Mulla on ultra kolmen viikon päästä. Pitkä aika vielä odotella! :rolleyes:

Ihan hirmuisesti plussatuulia tänne!!! :wav
Toivon et huominen testi olisi plussa... Kun se minkä tein toissapäivänä on niin selkeä viiva ja ei sitä tarvinnut miettiä. Mikä siis sopisi siihen kun oireilun ja lämmöt tippu Kp22 ja kp24 tuli se verituhru niin uskon et ovuloin tuolloin ja peti puuhat oli olleet hyllyllä hetken sen tulehduksen takia joten sen viikon aikana harrastimme seksiä juuri 2 kertaa... Ja sen jälkeen mulla oli pitkään niitä ns treenikipuja jotka nyt on ohi, tilalle tuli menkkajomot mutta ei menkkoja ja tissit on kipeytynyt sivuilta lähinnä .. La olis joulukuuta sitte.. Kyl toi mun ns kiihotuslimat on erilaiset kuin aiemmin joten niin toivon että se olis nyt pysyvä plussa eikä viallinen testi. On viikkokaupalla nyt pähkäilty tätä mun tilannetta, pahoittelen kun oon ollu niin keskittynyt omaan napaani...

Onnea tosiaan dapapls vauvoista ihanaa <3 ja muutkin plussanneet.

Uskon et sulla aika matelee mut hyvin kaikki menee.. Itse jotenkin pelkään plussaa kun sitä on niin toivottu ja nyt periaatteessa oireettomuus vois olla sitä itseään Mun kaveri oli onnellisen oireeton plus kierrossa kun muissa kierroissa oli jos sun mitä kaikkee oiretta.

Tosi jännittävä uutinen ja muutenkin jotenkin ihan käsittämättömän upeaa, elämä muuttuu täysin mutta ihanaa.. Suuret onnittelut on paikallaan, ihan onnenkyyneleet valuu sun puolestasi <3

Toivon et huominen testi olisi plussa... Kun se minkä tein toissapäivänä on niin selkeä viiva ja ei sitä tarvinnut miettiä. Mikä siis sopisi siihen kun oireilun ja lämmöt tippu Kp22 ja kp24 tuli se verituhru niin uskon et ovuloin tuolloin ja peti puuhat oli olleet hyllyllä hetken sen tulehduksen takia joten sen viikon aikana harrastimme seksiä juuri 2 kertaa... Ja sen jälkeen mulla oli pitkään niitä ns treenikipuja jotka nyt on ohi, tilalle tuli menkkajomot mutta ei menkkoja ja tissit on kipeytynyt sivuilta lähinnä .. La olis joulukuuta sitte.. Kyl toi mun ns kiihotuslimat on erilaiset kuin aiemmin joten niin toivon että se olis nyt pysyvä plussa eikä viallinen testi. On viikkokaupalla nyt pähkäilty tätä mun tilannetta, pahoittelen kun oon ollu niin keskittynyt omaan napaani...

Onnea tosiaan dapapls vauvoista ihanaa :Heartred ja muutkin plussanneet.

Uskon et sulla aika matelee mut hyvin kaikki menee.. Itse jotenkin pelkään plussaa kun sitä on niin toivottu ja nyt periaatteessa oireettomuus vois olla sitä itseään Mun kaveri oli onnellisen oireeton plus kierrossa kun muissa kierroissa oli jos sun mitä kaikkee oiretta.

Toivotaan parasta :Heartred Jään tänne seurailemaan miten käy :thumright

Arvon naiset, mitäs tähän aamuun jännäilijöille kuuluu?:)

Hyvää viikonloppua ja tsemppiä omiin tilanteisiin. Täällä odotetaan vielä kp1:stä. Tiedä jo kohta onko siellä enää mitään ulostulevaa, kun tätä tiputtelua on taas ollut jo sen puolitoista viikkoa

Takaisin