Raskaaksi 2019

Tein uuden testin ja nyt oli nega! Mä en kyllä usko et uudesta olis kyse ja hcg:n nousu saattais merkitä et KU ei ookkaan ohi. Joten oon kyllä onnellinen et tää oli nega!
Väärät haamut on joissakin testeissä mahdollisia. Mutta voihan se silti olla myös uuden alku joka ei näy jos näyte on liian laihaa. Ehkä tekisin jonkun ajan päästä uuden (siis pari päivää tai viikko väliä). Itellä meni aika kauan ennenkö kaikki hormonit laskeutui normaaleiks, ovulaatiotestissä kummitteli jatkuvasti hailura vielä helmikuussa ja poistui vasta nyt maaliskuussa, vaikka hcg oli alle 9 jo tammikuussa. Mene ja tiedä. Ajattelin että hormoneilla on kumulatiivinen ominaisuus - jos on vanhaa jäljellä niin ehkä uusi näkyy aiemmin. Raskaustestit tosin toimii erilailla kuinovulaatiotestit jotka näyttää molemmat hormonit...

Muokattu viimeksi:
Tää meni jännäks... Apteekin ultra (10-herkkyys) näytti hyvin hailakkaa joka näkyi vasta lukuajan ~loppusekunneilla. Voihan se olla viivanpaikka, kemiallinen tms mutta testailenpa jonkun päivän päästä sitten uudestaan... Lämpötila nousi laskemisputken jälkeen tänään, mutta mittaus ei mennyt ihan putkeen kun oli kynä kuumemittarin sijaan päätynyt käden ulottuville :D ja oikeaa mittaria sai vähän hakea :D. Dpo9-10 ja kp22. Kierto oletettavasti vähän lyhyempi kuin 28.

Yleensä syön aamiaisen heti, nyt se siirtyi hieman myöhempään ja kas: yökötti yllättäen...

Hieman sekalaiset ajatukset. Raskaus vaikuttaa niin moneen asiaan, vaikka se on toivottu ja odotettu kovasti.

Laita jesbe kuvaa tänään testistä :happy:

Oijoi Hankikanto, jännää!

Tän päivän pc :rolleyes: ylihuomenna ois kp1, toivotaan että ei :troll:

Liitteet

• IMG_20190404_055414__01__01.jpg
    IMG_20190404_055414__01__01.jpg
    32.3 KB · Katsottu: 339
Koirankorvalla kyllä näkyy jo hyvin:) hankikannon ja jesben ja deedeen testejä odotellaan:)

Tänään testattu blancoa. Muuta nyt ei ollut oletuksissakaan, kyllä vähän suuremmallakin mutulla voisi veikata, että hormonitoiminnassa on jotakin, kun dpo3-> alkaa tiputtamaan:(

Tsemppiä muille kierron eri vaiheisiin:)

Peukut pystyssä, Jesbe. Mietinkin illalla että miten sulla menee :happy:.

Peukut myös hankikannolle ja koirankorvalle :smiley-angelic001.

Mullakin oli aamulla vähän huono olo, mutta uskon sen nyt johtuvan, kun vedin hiilarit aika alas, että saan vähän pöhötystä ennen lomaa pois :shy:.

Nyt dpo 13, en uskalla testailla vielä. Menkkoja odottelen, jos ei sunnuntaina näy niin testiä.

Ainiin ja Deedeelle kans plussan vahvistumisia toivottelen :).

Ja ihan kaikille niitä pikaisia plussia! :smiley-angelic001

Tarrasukkia Koirankorva! Toivon kovin, että pysyy kyydissä :Heartred

Hankikannolla, jesbellä ja tindellä jännät paikat. Ehkä viikonloppuna päästään tiirailemaan teidän testejä?

Tänään kp 2, vaikka tällä kertaa ei ookkaa ollu heti hanat auki vaan ärsyttävää tuhruttelua.

Pahoittelut DeeDee. :sad001

Koirankorva, toivotaan vahvistumista.

Toivotaan plussia muillekin. Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin. :)

On: tänään kp 23/27 ja eilen alko menkkakivut. Ei tainnut tulla jouluvauvaa. :sad001

Onko muuten muita esikoista yrittäviä, jotka ei oo koskaan hoitanu pientä lasta? Oon pitäny vauvaa sylissä kahdesti. Kaipa Siperia opettaa. :smiley-ashamed004

Hillis, mähän pyysin synnäriltä kaikki opit elvytysohjeista saakka, vaikka oon lapsia hoitanut työkseni:)) pitivät mua varmaan ihan sairaan rasittavana:))

Kyllä, siperia opettaa, eikä se lasten hoitaminen nyt oikeesti mitään rakettitiedettä ole:))

Niin ja siis ensisynnyttäjät viettävät joka tapauksessa useamman päivän osastolla synnytyksen jälkeen. Siellä kyllä opettavat kaikki perusjutut:)

On: tänään kp 23/27 ja eilen alko menkkakivut. Ei tainnut tulla jouluvauvaa. :sad001

Onko muuten muita esikoista yrittäviä, jotka ei oo koskaan hoitanu pientä lasta? Oon pitäny vauvaa sylissä kahdesti. Kaipa Siperia opettaa. :smiley-ashamed004

Mä oon pitänyt vauvaa sylissä kerran ja siitäkin on jo kymmenen vuotta :rolleyes: Ajattelin, että kyllä sitä sitten oppii, kun on pakko. Onneks on anoppi lähellä, jos jossain tarvitsen apua :happy:

Tai kröhöm... Pitäisi opettaa. Mullahan ei ole kokemusta kun yhdestä sairaalasta. Siellä henkilökunnalle kyllä kymmenen pistettä ja papukaijamerkki<3

Mä oon ite terveydenhoitaja, en tosin neuvolassa oo töissä mut opit on käyty. Oon myös ollu lapsivuodeosastolla harkassa, eli juuri siellä missä niitä tuoreita vanhempia synnytyksen jälkee opetetaan. Melko varma olo vauvojen hoitoon ja käsittelyyn, mutta varmasti menee tuhat kertaa sormi suuhun :hilarious:

Täällä! Vähän pelottaa, mutta oon mä sentään kissat saanu hengissä pidettyä :angelic:

Hmm mun km vuoto loppui jo... Kesti siis viikon. Sit odottelemaan menkkoja varmaankin o_O:rolleyes:

Tsemppejä ja onneja! Koirankorva plussalta näyttää:Heartred

Ite en ollu ennen opiskelujen alotusta ku pitäny vauvaa muutaman kerran sylissä niin, et se laitettiin miun syliin. Nyt näin opparia vaille valmiina terveydenhoitajana on noi vauvan pyörittelyt tulleet tutuksi, neuvolassa yks vanha konkari piti huolen et osaan vaihtaa vaipat ja pukea, riisua ja siirrellä pienimpiäkin vauvoja. :grin Nopeesti siihen tottui sinällään, mut kyllä menee sormi suuhun moneen kertaan jos/kun sen oman saan. Synnärillä/vuodeosastolla pienen pätkän kävin tutustumassa, ja kyllä siellä varmistettiin myös uudelleensynnyttäjiltä että hommat sujuu turvallisesti. Synnärille mennessä kannattaakin muistaa, että ne kätilöt on siellä töissä synnyttäjiä varten ja saa ja pitää kysyä mikä mieltä askarruttaa.

On. Kylvän tätä kuvaa nyt pitkin foorumeita, niin laitetaas se tännekin. Lupaavat 2 viivaa ovistestissä tänään päivällä, kuvassa alin testi. :) Peittoja on heilutettu sunnuntaina ja toissa- sekä viimeyönä, varmisteltava vissiin vielä tänään ja huomenna.

IMG_20190404_142420.jpg

Takaisin