Raskaaksi 2019

Mä sain puhtaat paperit :smiley-bounce016

Mä en tiedä koska viimeksi olen näin helpottunut ollut! :Heartred

Kiva kuulla hyviä uutisia Newmoon! Aika kauan niitä jouduitkin odottamaan.

Tänään on kp3 ja menkat jo melkein loppu. On tää outoo ku eilen oli viel aamulla aika runsaat mut sit iltaa kohden niukkeni ja tänään ei oo tullu oikeestaan yhtään mitään:think005

Onko sulla yleensä pidemmät/runsaammat?

Mulla nyt alko noi menkka kivut .. Ihan just kohta alkaa vuoto fiilis ku aiemmin oli ihan ku olis treenannut ku hullu ja nyt sit vaan kipee koko maha ja rinnat. Eli yk5 alkakoon

Hyvin menee taas tää mun "en kyttää oireita" :meh:. Ihan tasan kyttään ja koitan takoa päähäni että "joo oli niitä repäisykipuja, tissinturvotusta ja menkkamaista tuntemusta viime kierrossakin ilman raskautta" :banghead:

Hyvin menee taas tää mun "en kyttää oireita" :meh:. Ihan tasan kyttään ja koitan takoa päähäni että "joo oli niitä repäisykipuja, tissinturvotusta ja menkkamaista tuntemusta viime kierrossakin ilman raskautta" :banghead:

Mulla ollut myös mut ei noin vahvoja ja yhteen kohtaan keskittyneitä mut nyt tuli just kuukautismainen kipu ja ihan kunnolla sattuu nyt alavatsaan ja sitte tissejä jomottaa et uskon et oli joku yritys taas ja menkat hyökkää kylään kohtapuoliin

Ihan samalla tavalla tarkkailen itteäni. Jotkut hajut tuntuu tosi voimakkaille ja normaalia menkkaturvotusta ei ole. Plussakierrossa ainoastaan tissikipu oireena, joten taitaa mieli taas kehitellä omiaan :rolleyes:

Kiitos vastaanotosta ja erityiskiitos @earl - tosta linkistä on iso apu :gen014

Jännästi kyllä muuttuu ajatusmaailma, samantien alkaa analysoimaan jokaista vihlasua ja jomotusta mitä kropassa tapahtuu.. no eipä se väärin ole tutustua omaan kehoonsa muutenkaan :happy:

Kiva kuulla hyviä uutisia Newmoon! Aika kauan niitä jouduitkin odottamaan.

Onko sulla yleensä pidemmät/runsaammat?

Silloin kun söin e-pillereit nii kesti sen 4-5 päivää joista 1-3 oli runsaat ja ennenku alotin pillerit niin kesti 5päivää ja oli tosi runsaat. Nyt pillereiden lopettamisen jälkeen ollu aika lail sen 3-4 päivää joista 1-3 päivää on runsaat.

Noista oireista: Oon kieltäny puoliskoakin olemaan tarkkailematta raskausoireita tässä vaiheessa. On liian aikaista ja viimeisissä kierroissa on ollut kyllä niin kaikenlaisia tuntemuksia että ei sieltä kuitenkaan mitään plussaa tule vaikka miten nippailis... Aikaisintaan perjantaina saan testata, mieluiten vasta keskiviikkona...

Silloin kun söin e-pillereit nii kesti sen 4-5 päivää joista 1-3 oli runsaat ja ennenku alotin pillerit niin kesti 5päivää ja oli tosi runsaat. Nyt pillereiden lopettamisen jälkeen ollu aika lail sen 3-4 päivää joista 1-3 päivää on runsaat.

Hormonaalinen ehkäisy saattaa vaikuttaa kuukautisiin, mutta ilmeisesti yleensä lopettamisen jälkeen olisi runsaammat. Mullakin on ehkäisyn lopettamisen jälkeen huomattavasti niukentunut ja lyhentynyt. En sitten tiedä, että onko se hyvä vai huono juttu :confused:

Mun mies on ihan varma et pullat on uunissa mut nyt ku alko toi menkkajomo ja rinnatkin kipeytyi niin uskon et menkat tulee ja se kyl täsmää sen kp24 tulleen veritipan kanssa et ovis olis ollu kp24. Tuskin niin vanhaan limikseen mitään vois tarttua. Tai ovis oli ja yritys kiinnittyä mut ei tapahtunut mitään ku ei oo mitään oireita. Ei pahoinvointia ei janoisuutta ei mitään...

Täällä yksi ikäkriiseilijä keskiviikkona taas vuosi lisää ja vauvakuumetta 100astetta lisää :rolleyes: nyt koittanu vaan miettiä muuta ja ensiviikolla sitten testiä mikäli täti ei ensi viikolla tule :smiley-angry003'oireita' vaikka mitä jollei perus menkkaoireita..

Hormonaalinen ehkäisy saattaa vaikuttaa kuukautisiin, mutta ilmeisesti yleensä lopettamisen jälkeen olisi runsaammat. Mullakin on ehkäisyn lopettamisen jälkeen huomattavasti niukentunut ja lyhentynyt. En sitten tiedä, että onko se hyvä vai huono juttu :confused:

Sama täällä. Luulen et huono juttu :/ ja kierrot n. 35 pvää. Ainaki labras ilmeni et progesteroni hieman matala. Tosin ois ehkä ollu ok jos oisin menny pari pvää myöh :bag: gelee royalella sain viimeks plussan..

Mulla on semmonen ahistuneen toivoton olo. Nyt dpo 9 ja jotenki varma siitä, että tärppiä ei oo käyny. Tiiän, että yritystä on takana onnettoman vähän, mutta keskenmenon jälkeen se raskauden tarve on vaan niiin iso :smiley-angry017

Mulla on perjantaina eka lääkäri käynti lapsettomuustutkimuksissa. Otan siellä puheeks millaset menkat on ollu ennen ja millaset on nykyään.

Sama täällä. Luulen et huono juttu :/ ja kierrot n. 35 pvää. Ainaki labras ilmeni et progesteroni hieman matala. Tosin ois ehkä ollu ok jos oisin menny pari pvää myöh :bag: gelee royalella sain viimeks plussan..

Mulla kierto nyt 29-31 päivää. Ehkäisykapselin kanssa tais kierto olla yli 40 päivää. Ihan varmaksi en voi sanoa, kun silloin en sitä niin seurannut. Geleetä mäkin nyt koitan + greippimehua.

Mulla on perjantaina eka lääkäri käynti lapsettomuustutkimuksissa. Otan siellä puheeks millaset menkat on ollu ennen ja millaset on nykyään.

Olisi kiva tietää, että mitä siellä kommentoidaan noihin muuttuneisiin kuukautisiin. Tsemppiä käynnille!

Mulla on semmonen ahistuneen toivoton olo. Nyt dpo 9 ja jotenki varma siitä, että tärppiä ei oo käyny. Tiiän, että yritystä on takana onnettoman vähän, mutta keskenmenon jälkeen se raskauden tarve on vaan niiin iso :smiley-angry017
Tää on jotenki tuttu tunne itellä keskenmenosta nyt 4kk ja tuntuu että joka kk ne menkat on aina vaan kauheemmat kohdata..

Mullaki yhdessä kierrossa alko ällöttää hajut, joita mies ei haistanut ja normaalisti sillä on parempi hajuaisti. Silti menkat tuli ajallaan :sorry:. Luin jostain että huono-olo ja hajuaistin herkistyminen voi olla myös pms-oire :shifty:

Mulla ei tässä kierrossa oo tullu ellotusta ku sillon sen ihme ovulaatio prosessin aikana jota kaikki väitti kemialliseksi. Etova olo on mun normi pms oire.. Nyt vaa ummettaa ja olo on ihan normaali lukuunottamatta noita tissejä ja sit se outo kipuilu. Nojoo ei oireita siis.

Takaisin