Raskaaksi 2019

Kellä olikaan vielä piinaviikot? Aion testata ensi viikolla mutta en tiiä millon ehkä jaksan sinnitellä keskiviikkoon

Ajattelisin että on dpo6 edelleen, mut verta on ollu jo dpo3 saakka, tuskin testaan, koska ei mitään mieltä tai mielenkiintoa, odottelen et tulis jo kp1. Jollain muulla jännää? Mites jesbe?:)

Niin se vaan yöllä muuttu kp1. Onneks laitoin jo illalla nukkumaan mennessä tamponin muuten olis ollu sänky veressä sen verran runsaat menkat

Mä en kans muistanukaan kuinka ihanat nää luomumenkat on kun vuotaa kuin seula ja on paljon kipeempi.

Mä en kans muistanukaan kuinka ihanat nää luomumenkat on kun vuotaa kuin seula ja on paljon kipeempi.

Mulla on joka kuukaus ollu tämmöst sen jälkeen ku jätin ehkäsyn pois juhannuksena 2017. Kivut on välillä niin hirveet et itken kippurassa ku sattuu niin saatanasti.

Tänäänkin oon joutunu n.2h välein vaihtaa tampoonin ku muuten on housut jo veressä:eek:

Syöttekö jotain särkylääkkeitä kipuihin menkkojen aikaan ja onko niistä apua?
Ite syön panadol 1g ja burana 600mg ja välil tuntuu et ne ei riitä vaikka vedänkin niit sen 1x3 päivässä

Mulla oli ennen ekaa raskautta kamalat kivut, vaikken tarvinnutkaan
yhtä paljon lääkkeitä kuin jotkut ystäväni. Mutta kivut hellittivät synnytyksen
jälkeen alkaneissa kuukautisissa ja nykyään en välttämättä tarvitse
mitään lääkettä tai edes huomaa, että menkat alkavat :wideyed:

Jannn tosi paljon voimia sulle!

Earl myös sinulle ja kaikille muille .

Tänään kävin hyvinvointimessuilla, jossa lihastestin perusteella olen raskaana ja myös intuitiotyyppi eli meedio sanoi että synnytän tammikuussa. Ristiriidassa keskenään jollen nyt eilen ole yhtäkkiä raskautunut.

Ei viel uutta testiä, sen verran kiire päivä noilla messuilla

Metsästin tänään halogeenilamppuja. Olivat loppu Prismasta, Motonetistä ja K-raudasta :confused:
Nettitilausta kehiin :yuck:

Tultiin lasten kanssa Leon leikkimaahan purkaan energiaa :woot:
Mähän sanoin että kaikki muutki siellä himoitsee just niitä halogeenejä...
Ne halogeenit tais olla tos lähikaupas -30% alennuslaarissa :D tekstillä "huom.päiväys". :D

Muokattu viimeksi:
Jannn: Voi, pahoittelut! Jaksamista <3 !

DeeDee: \o täällä dpo4-5 miten se nyt lasketaankaan. Lämpötiloja seuraan ja jännään mitä seuraavana päivänä tapahtuu. Nyt on lineaarisesti noussut koko viikon (eli erilailla kuin netistä löytyvis muitten käyris...) ja jännää tuleeko kiinnittymisdippiä...

Vitsi, toi lämpöjen seuraaminen vois kyl olla kiinnostavaa myös. Meillä vaan järjestään jokainen aamu alkaa esikoisen toimesta (en oo sen syntymän jälkeen tarvinnut herätyskelloa::) ni ei kyl onnistu lämpöjen mittailu heti kun herää:))

Mulla ihan sama pulma ku Nipanderilla. Ei tuu lämpöjen mittaamisesta mitään..

Voi kellojen siirto :sour: En ole varsinkaan tämän eteenpäin siirtämisen kannattaja.
Voisko siirtää aina vaan taaksepäin :laughing5laughing7

Täällä ei mitään erikoista, nyt vaan odottelua menkkoihin saakka. Dpo 5 kait
menossa. Yritän suorittaa rästilistaani, joka on pitkä kuin nälkävuosi :smiley-ashamed004

Huomenna luvassa Väärän opettajan päivä :grin:grin Vaihdetaan yhden tunnin
ajaksi opettajat päikseen yllärinä oppilaille. Mulla luvassa 7 lk enkkua ja kollegalla
8 lk kemiaa :dance011laughing7

Täällä kans yks jolla pitäisi tädin kurvailla viikon päästä kyläilemään, ja toivon mukaan malttaisin olla testailematta. Jotenkin on sellanen että voisko olla, mutta samalla ei anna edes toivoa. Tädin kurvattua alkais soittelu neuvolaan ja kysely että mites nyt tästä eteenpäin, vielä kun ei ole mitään lääkkeitä eikä muita.. :sad001 jaksamisia kaikille kenellä on vastoinkäymisiä jälleen tullut ja plussatuulia kenellä piinaviikkoja vietellään :Heartred

Onkohan liian aikaista mennä 2vkon päästä gynelle ja samal tsekkaa kohtu km jälkeen, onko tyhjentyny? Ellei ne anna terkkarista jotain aikaa..

Onkohan liian aikaista mennä 2vkon päästä gynelle ja samal tsekkaa kohtu km jälkeen, onko tyhjentyny? Ellei ne anna terkkarista jotain aikaa..
Paljonko silloin olis vuodon alkamisesta? Sanoko ne että tarkistavat? Vieläkö vuodat? Ite pääsin vuodettuani viikon, se oli ylimääräinen tarkastus jonka onneksi sain. Vuosin vielä pari viikkoa sen jälkeen, vaikka g arvioi että vuodan vielä viikon.

Vitsi, toi lämpöjen seuraaminen vois kyl olla kiinnostavaa myös. Meillä vaan järjestään jokainen aamu alkaa esikoisen toimesta (en oo sen syntymän jälkeen tarvinnut herätyskelloa::) ni ei kyl onnistu lämpöjen mittailu heti kun herää:))
Luulis et nopealla mittarilla tulis edes jokin suuntaa-antava arvo jos sen törkkää suuhun heti herätyksestä ja ottaa pois aivan pian vaikka oliski jo hyssytelly jälkikasvua siinä välissä? Kyllähän ne sanoo että ei saa riehua ennen tulosta, mutta jos on pakko. Mittaustarkkuus kärsii mutta ainaki meikäläinen tunnistaa ilman mittaustakin lämpötilan laskun ('hikipäivä').

Takaisin