Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuinka pitkä luteaalivaihe voi olla?
Voi ei! Teillä on ollut pitkä ja kivinen tie. Hienoa että nyt esiaste on nyt saatu pois! Toivottavasti se ei ikänä uusi. Toivottavasti hoidot tuottaa tulosta mahdollisimman pian!!!Vuosi sitten oli papakoe ja siinä löytyi pahinta kohdunkaulansyövän esiastetta. Sitä sitten on yritetty 4x hoitaa sähkösilmukkahoidolla ja nyt neljäs oli se millä saatiin kaikki pois. Nyt me ollaan 8v ja risat yritetty vauvaa että nyt päästään siirtymään lapsettomuushoitoihin.
Riippuu miten dpo:t laskee :P olisko dpo7-8.Pidän kovasti peukkuja sulle Hankikanto! Mikä dpo on meneillään?
Nyt onkin paljon jännäiltävää, toivottavasti tulee kunnon plussa-aalto :)
Eikö 16-18 päivää ala olemaan aika maksimi tai sitten on jotain vialla?
Anteeks mä nyt vaan törkeesti omanapailen, avaan koneen myöhemmin ja luen mitä ootte kirjotellut. Oon vaan niin...shokissa? Nyt se on kuiva Tietysti menkat voi hyvin alkaa vielä.
Varovaiset onnittelut! Kyllä se on kovin selkeä! :) Paljon tarrasukkia joka raajaan ja kaikkea muutakin tahmeaa pikkuiselle! Mikä dpo sulla on tänään?Anteeks mä nyt vaan törkeesti omanapailen, avaan koneen myöhemmin ja luen mitä ootte kirjotellut. Oon vaan niin...shokissa? Nyt se on kuiva Tietysti menkat voi hyvin alkaa vielä.
Moikka! Taidan mäkin liittyä tänne juttelemaan!
Meillä toiveissa iltatähti, ennestään meidän perheessä on 5 lasta joista nuorin on 7 ja vanhin 15.
Aktiivine yrittäminen aloitettiin suurin piirtein 12/18. Tänään sain ”puhtaat paperit” kohdunulkoisesta joka todettiin kk sittenaikaisempi kohdunulkoinen oli 05/17, silloin oli kylläkin kierukka käytössä vielä ja epäilivät ku:n johtuvan siitä.
Nyt pitäs selvitellä miten kierto menee ja milloin ois ovulaation mahdollisuus ni päästäis jatkamaan yritystä