Raskaaksi 2019

Mulla kierto nyt 29-31 päivää. Ehkäisykapselin kanssa tais kierto olla yli 40 päivää. Ihan varmaksi en voi sanoa, kun silloin en sitä niin seurannut. Geleetä mäkin nyt koitan + greippimehua.

Olisi kiva tietää, että mitä siellä kommentoidaan noihin muuttuneisiin kuukautisiin. Tsemppiä käynnille!

Mulla on kierto ollu 28-35päivää. Nyt viimesimmät on ollu 28-29 päivää.
Kerron sit perjantaina mitä siel lääkäris sanottiin noist muuttuneist kuukautisist, jos vaan muistan kysyy sitä siel...

Mullaki yhdessä kierrossa alko ällöttää hajut, joita mies ei haistanut ja normaalisti sillä on parempi hajuaisti. Silti menkat tuli ajallaan :sorry:. Luin jostain että huono-olo ja hajuaistin herkistyminen voi olla myös pms-oire :shifty:

Sepäs se kun pmssän ja raskauden oireet on niin samanlaisia. Hööh, ei tullut jouluvauvaa:( mut tulis nyt edes täti kunnolla! Kiva kun vuotaa puolet kuukaudesta, pms veetutuksestakin mies saa osansa.

Mulla on kierto ollu 28-35päivää. Nyt viimesimmät on ollu 28-29 päivää.
Kerron sit perjantaina mitä siel lääkäris sanottiin noist muuttuneist kuukautisist, jos vaan muistan kysyy sitä siel...

Kirjoita paperille kaikki mieleen tulevat kysymykset, varmistus et muistaa sit kaikki:)

Täällä yksi ikäkriiseilijä keskiviikkona taas vuosi lisää ja vauvakuumetta 100astetta lisää :rolleyes: nyt koittanu vaan miettiä muuta ja ensiviikolla sitten testiä mikäli täti ei ensi viikolla tule :smiley-angry003'oireita' vaikka mitä jollei perus menkkaoireita..
Hyvää syntymäpäivää sit kun se tulee (vai menikö se jo) !

Voi tyhmä. :hilarious: Rupesin eilen funtsimaan, kun alaselässä tuntui ihme jomotusta, että kyllä tämä nyt on raskausoire.. Mulla ku oli se voimakkaasti taakse kallistunut kohtukin, niin tuntuu selän puolella.. Mut ettei nyt kuitenkin johtunu siitä, ku menin miehen kuorsausta evakkoon sohvalle :laughing002. Itteäkin jo naurattaa tämä kyttäily.

Sepäs se kun pmssän ja raskauden oireet on niin samanlaisia. Hööh, ei tullut jouluvauvaa:sad001 mut tulis nyt edes täti kunnolla! Kiva kun vuotaa puolet kuukaudesta, pms veetutuksestakin mies saa osansa.

Mulla on kans nyt jostain syystä isommat pms veetutukset (ja masis) ku normaalisti. Luulen että oon vaan väsynyt ja loman tarpeessa. Onneksi on kohta talviloma.

Kp13 ja oviksen pitäs olla ihan lähi päivinä, mutta tikut edelleen sitkeesti aivan valkosia. Viime kierrossakaan en saanut ovista tikkuun kiinni oireista päättelin ja dpo12 alkoi menkat. Ilmeisesti siis ovuloin, koska kierto ei venynyt vaan oli 27päivää niinkuin tässäviime aikoina on ollut 24-30päivää.
Loppu viikosta labraan ja parin viikon päästä gynelle, jossa otan puheeksi tän etten saa ovista tikkuun kiinni edes lähellekkään ja luteaalivaihe on melko lyhyt. Onestepin ovistikkuja käytän siis.

Mulla on semmonen ahistuneen toivoton olo. Nyt dpo 9 ja jotenki varma siitä, että tärppiä ei oo käyny. Tiiän, että yritystä on takana onnettoman vähän, mutta keskenmenon jälkeen se raskauden tarve on vaan niiin iso :smiley-angry017

Tää on jotenki tuttu tunne itellä keskenmenosta nyt 4kk ja tuntuu että joka kk ne menkat on aina vaan kauheemmat kohdata..

Mulla on km:n toteemisesta jo viikon yli vuosi täynnä :( Uutta yritystä menossa yk8 ja pahaa tekee aina vaan. Menkkoihin ja negoihin ei kyllä totu, vaikka miten koittaus asennoitua, että uus mahdollisuus jne.:sad010
Vaikka kp1 sujuis hyvin, niin jossain vaiheessa menkkoja se suru tulee ja itku pääsee :(
Piinapäivät on pahimmat. Koittaa toivoo merkkejä raskaudesta ja samalla olla toivomatta ja asennoitua negaan ja menkkoihin :sad001

@Liirumlaarum oon pahoillani, että ootte saanut oottaa niin pitkään, en tiedä miten pysyisin kasassa.

Just kun avauduin ja kiukuttelin kotonakin niin... Nyt on pakko kertoa. Olin päättänyt, että en tee testiä ennen perjantaita. No hitot. Tänää muistin että viime raskaudessa sai haamun, mutta selkeän tähän aikaan. Tein sitten testin. Tärisen. Mitä jos menjat alkaakin lauantaina. Mitä jos menee kesken, mitä jos taas on tuulimuna.

Liitteet

• IMG_20190402_093415__01.jpg
    IMG_20190402_093415__01.jpg
    6.9 KB · Katsottu: 336
Kp13 ja oviksen pitäs olla ihan lähi päivinä, mutta tikut edelleen sitkeesti aivan valkosia. Viime kierrossakaan en saanut ovista tikkuun kiinni oireista päättelin ja dpo12 alkoi menkat. Ilmeisesti siis ovuloin, koska kierto ei venynyt vaan oli 27päivää niinkuin tässäviime aikoina on ollut 24-30päivää.
Loppu viikosta labraan ja parin viikon päästä gynelle, jossa otan puheeksi tän etten saa ovista tikkuun kiinni edes lähellekkään ja luteaalivaihe on melko lyhyt. Onestepin ovistikkuja käytän siis.
Tikutatko päivällä tarpeeksi vahvasta? Ja aloitatko tarpeeksi aikaisin? Sori, ehkä olin jo kysynyt. Kannattaa kyllä kysyä jos epäilee poikkeavuuksia ja yritystä on kauan.

@Liirumlaarum oon pahoillani, että ootte saanut oottaa niin pitkään, en tiedä miten pysyisin kasassa.

Just kun avauduin ja kiukuttelin kotonakin niin... Nyt on pakko kertoa. Olin päättänyt, että en tee testiä ennen perjantaita. No hitot. Tänää muistin että viime raskaudessa sai haamun, mutta selkeän tähän aikaan. Tein sitten testin. Tärisen. Mitä jos menjat alkaakin lauantaina. Mitä jos menee kesken, mitä jos taas on tuulimuna.
Hii, siellä on jännät paikat !! Voi kun ei olis viivanpaikka eikä mikään muukaan virhe!

Mulla on kans nyt jostain syystä isommat pms veetutukset (ja masis) ku normaalisti. Luulen että oon vaan väsynyt ja loman tarpeessa. Onneksi on kohta talviloma.
Tsemppiä! Toivottavasti on oikein mukava ja rentouttava loma sulla!!! <3 Loman tärkeyden huomaa joskus vasta silloin kun sitä ei ole ollut pitkiin aikoihin.

ON: Joko tuli tilastoharha huonosti nukutun yön takia tai sitten tuli kiinnittymiskuoppa lämpökäyrään... Tämä käy jännittäväksi!

Sulla onkin jännät paikat. Jonkinlainen viiva näkyy, toivottavasti vahvistuu!

Sepäs se kun pmssän ja raskauden oireet on niin samanlaisia. Hööh, ei tullut jouluvauvaa:sad001 mut tulis nyt edes täti kunnolla! Kiva kun vuotaa puolet kuukaudesta, pms veetutuksestakin mies saa osansa.
Ja ovulaation oireet ainaki mulla on pahemmat ku pms sillon ku se tapahtuu

Kiitos kaikille! Oon niin helpottunut! Vuoden piina on ohi ja päästään keskittymään vauvaprojektiin!

Saanko kysyä, minkä kohtalon oot käyny läpi? Koitin etsiä vanhemmista viesteistä mutta niitä on niin paaaljon ettei selvinnyt..

Onnea myös @Koirankorva

Nyt pitäisi olla menkat jo tullu... Jos ei tuu 3n päivän aikana niin testi ku mulla on nyt mahassa välillä menkkajomoja muttei kuulu tätiä...

Sit pms loistaa poissaolollaan

Takaisin