Raskaaksi 2019

Niin se vaan yöllä muuttu kp1. Onneks laitoin jo illalla nukkumaan mennessä tamponin muuten olis ollu sänky veressä sen verran runsaat menkat

Niin se vaan yöllä muuttu kp1. Onneks laitoin jo illalla nukkumaan mennessä tamponin muuten olis ollu sänky veressä sen verran runsaat menkat

Onko aina runsaat vai voiko olla km?:/ Tsemppiä!

Haluun tulla lohduttamaan sua, että mulla oli raskaudessa tosi rajua verenvuotoa 5 ja 7 viikoilla, ja tuolla hän nyt nukkuu päikkäreitään. Joten kaikki voi olla myös hyvin ja toivon kovasti että olis hyvin! Ja keskenmenon jälkeen on parempi mahdollisuus tulla uudestaan raskaaksi, kun kroppa "muistaa" raskauden.

Niin kai se on mahdollista.. Ihme jos tällasesta alkio selviäis.. Raskausoireetkin kylläkin laantunut ja paino tippunut. Oireita ei tosin hirveesti ollut alkujaankaan. No parin tunnin päästä ollaan viisaampia.

jannn: mulla kokemusta vain tuulimunaraskaudesta onnistuneiden lisäksi. Silloin
raskauduin samantien, kun vuoto oli loppunut ja petipuuhat aloitettu. Ihmettelin
kovasti ja tuolla tuo 8 -vuotias nyt touhuaa :joyful: Mutta toivotaan, ettei sinulla ole km
ja että kaikki on hyvin :Heartpink

Jannn, kyllä nää tyypit voi selvitä mistä vaan. Eka raskaus oli mullakin tuulimuna, raskaiduin uudestaan n. Puolen vuoden päästä. Oli siitäkin raskaudesta heti alkuunsa sellaiset verenvuodot ja hyytymät, että en ikipäivänä olis uskonut että plussa tulee testiin ja ar-ultrassa olisi kyytiläinen matkassa. Ihan mielettömästi tsemppiä<3

Km tai tuulimuna mulla. Nyt ootellaan et vuoto lakkaa ja sit toivotaan negatiivista rtestiä. Ellei kerkee siinä välissä uusiks raskaaks :o

Km tai tuulimuna mulla. Nyt ootellaan et vuoto lakkaa ja sit toivotaan negatiivista rtestiä. Ellei kerkee siinä välissä uusiks raskaaks :eek:
Olen pahoillani, todella :( itsellä samoilla viikolla viime kesänä. Ota aikaa toipua, yrittää saa uudestaan kun siltä tuntuu! Ovulaatio voi tulla ihan normaalisti km jälkeen <3

Metsästin tänään halogeenilamppuja. Olivat loppu Prismasta, Motonetistä ja K-raudasta :confused:
Nettitilausta kehiin :yuck:

Tultiin lasten kanssa Leon leikkimaahan purkaan energiaa :woot:

Kyllä, eli käytät sitä samaa testilaitetta jolla sait viimeks sen hymynaaman ni uudessa kierrossa. Tikuilla ei oo väliä minkä pakkauksen tikkuja käyttää! Muista tarkistaa että ne kaikki symbolit vilkkuu siinä näytöllä kun alat testaa taas nii se testilaite on tajunnu että uus kierto! Näin tapahtuu kun testaa seuraava nkerran siitä pysyvästä hymynaamasta :)

Pitääkö sen testilaitteen olla sama kuin viime kierrossa? Vai voiko olla uus? Oon ihan sekaisin kun on laitteita monta kun monta pakettia ollut

Me saadaankin sit yhdessä odotella ovista. Testailetko sä?

Kovasti voimia jannn!!!

Pitääkö sen testilaitteen olla sama kuin viime kierrossa? Vai voiko olla uus? Oon ihan sekaisin kun on laitteita monta kun monta pakettia ollut
Ei tarvii olla sama ku viime kierrossa. Kunhan vaa tulee se näyttöön että ne kaikki vilkkuu että on nollaantunu. Ajattelin vaa jos ehit viime kierrossa testata sillä uudella etkä sillä saanu sitä pysyvää hymyy. En tiedä kyl nollaantuuko laite kun on pitkään käyttämättä

Takaisin