Raskaaksi 2019

Huh, kun tää foorumi on yks tunteiden vuoristorata :smiley-ashamed004. Tsemppiä teille ja toivon että kyytiläiset ja siipat pysyy matkassa :Heartpink ja kyytiläisiä niille, joilla ei vielä sellaista ole!

Mulla pitäis olla kiinnittymisiä nyt tapahtumassa, jos on tapahtuakseen o_O .. Taas muka kiinnitän huomiota joka ikiseen nippailuun ja kipuiluun vatsassa, vaikka niitä olenkin useammassa kierrossa luullut raskaus oireiksi, eikä sitten ollutkaan :banghead:. Muutenki herkkä vatsa, joka ruplattaa, turpoaa ja kipuilee vähän väliä:disgust. Oon kuvitellut varmaan kaikki mahdolliset oireet itselleni, kai ne on ollu vaan normaalia voimakkaampaa pms:ää :smiley-ashamed005. Koittas vaan nyt olla ajattelematta koko asiaa. Menkat alkaa viikon päästä jos alkaa. Täts it.
Mullaki herkkä vatsa ja joka kuukausi muka ollut oireita ja on ollutkin ovulaatiosta johtuvaa ja sitte pari pv sen jälkeen ja sit pms. Nyt on oireetonta tai ne on poikkeavat. Tosin niin ne on joskus muutenkin. Nyt vain se et ollu vuoristorataa eli reagoin ovikseen todella voimakkaasti ja sitte ku se ohi niin tyyntä ja aiemmin ku puhuin et treenikipui niin nyt ku yskin niin auts ja kun käännyn niin auts. Kun teen äkkiseltään liikkeen niin ai saakutti. Voihan se olla että ei oo pullat uunissa mut voi olla että on. Nyt kp33 täti on pois mut lasken pidemmän kierron mukaan niin vielä kp40 asti ootan ja seuraan tilannetta

Tuun jo epätoivoissani tänne huutelee et varmaan palaan tänne palstalle kun jaksan.. Tai pääsen uudelleen yrittää..

Oon aika varma et mul nyt km... :sad001 Menkkakivut jo aika pahat krampit ja vuotoa tulee, myös hyytymiä.. Huomenna onneks varhaisultra niin saa varmistuksen.
Jospa kesällä ois uudelleen sit raskaana..:Heartred

Luin pari sivua taasksepäin, tsemppiä Jesbe toiv saatte sovittua! Eikai hän itse ole hölmöillyt kun noin äkkipäätöksen teki?

Hmm kaverini teki tuon lanka-sormustestin mulle joskus :scratch:hilarious:
En muista kumpi oli tyttö ja kumpi poika. Mutta kolmea näytti. Olikohan ne ekat vähän heikompia ja kolmas vahva.. Toiv ei tuu toista keskenmenoa :sad001

Voi ei Millä viikolla olet? Tiedän kanssa muutaman jolla on tullut verta raskauden aikana. tsemppiä sinulle:arghh::Heartred

Vessapaperissa pari tippaa. Optimisti voisi ajatella että kiinnittymisvuotoa, mutta mä oon pessimisti ja niinpä oletan näiden olevan menkkojen alkua. Normaalisti ei ala parilla tipalla, mutta nää ekat luomumenkat vuosiin, joten en edes muista millaista tää on.

Kauheasti tsemppiä jannn! Moneltako sulla varhaisultra on?

Jesbe, joko teit uuden?

Apua :laughing021 mies tuli töistä kotia ja kysy että mites sun tissit näyttää noin isoilta? Sanoin että varmaan siks ku menkat alkaa viikon päästä. Se katto mua vakavana ja sano vaan "höh." :laughing001. Jotenkin niin Sulonen:Heartpink!! Mun piti sitten korjata että "niin siis jos alkaa.." :biggrin

Vessapaperissa pari tippaa. Optimisti voisi ajatella että kiinnittymisvuotoa, mutta mä oon pessimisti ja niinpä oletan näiden olevan menkkojen alkua. Normaalisti ei ala parilla tipalla, mutta nää ekat luomumenkat vuosiin, joten en edes muista millaista tää on.

Kauheasti tsemppiä jannn! Moneltako sulla varhaisultra on?

Jesbe, joko teit uuden?

Kiitos! Päivällä, ilmottelen tänne kun jaksan tuomion..

Mä kai tein sen väärin. Näytti tyttö ja tyttö miehellä tyttö ja poika....

Enpä uskois tohon testiin täysillä :D siinä on pakko olla joku juttu mikä saa sen heilumaan. Munki miehel tais olla eri tulos ku mulla..en muista. Tai sit se riippuu tekijästä ja uskooko siihen kumpikin :p Kaveri teki sen mulle kyl kymmenisen kertaa ja aina sama tulos.. Hänelle tosin näytti 0 lasta mutta sai yhden vaikka endometrioosi jne.

Just tein Itelle ja miehelle käden päältä ton sormus testin lankaa käyttäen. Molemmilla näytti tyttö:dummy1:, poika:dummy:, tyttö:dummy1:
Mä en osannu tehä.. tuli eka tyttö, tyttö, tyttö. Sit hetken pääsy uudelleen niin poika, tyttö, poika. On mul eka raskaus km, sit tyttö, sit km, sit kemiallinen. Että tuleeko nyt sit vielä 1 km ja 1 lapsi vai 2 km vai 2 lasta vielä?

Sain kaverilta paljon sillä ylimääräiseksi jääneitä digi ovistestejä, mulla on nyt useampi avattu pakkaus. Saako niitä tikkuja käyttää siis missä laitteessa vaan, kunhan käyttää samaa laitetta koko kierron?
Kyllä, eli käytät sitä samaa testilaitetta jolla sait viimeks sen hymynaaman ni uudessa kierrossa. Tikuilla ei oo väliä minkä pakkauksen tikkuja käyttää! Muista tarkistaa että ne kaikki symbolit vilkkuu siinä näytöllä kun alat testaa taas nii se testilaite on tajunnu että uus kierto! Näin tapahtuu kun testaa seuraava nkerran siitä pysyvästä hymynaamasta :)

Voimia jannn. :Heartpink

Tsemppiä muillekin omiin tilanteisiin.

Kävin kattomassa uuden äitiyspakkauksen ja itkuhan siinä tuli. Voi kun pääsis tämän vuoden pakkauksen tilaamaan.:sad010

Voimia jannn. :Heartpink

Tsemppiä muillekin omiin tilanteisiin.

Kävin kattomassa uuden äitiyspakkauksen ja itkuhan siinä tuli. Voi kun pääsis tämän vuoden pakkauksen tilaamaan.:sad010

Mäki haluisin! Onneks sitä saa viel about vuoden päästä. Tosin eiks pitäny olla jo aika pitkällä raskaana kun saa sen... No kyl me viel saadaan!

Montakohan kuukautta mul siirtyy nyt et ees mahdollista tulla taas raskaaks..
Jos esim. käytän Flota ni rupeenko käyttää sitä vasta ku seuraavat menkat ollu? Voinkohan ovuloida km ja seuraavien menkkojen välissä..?

Vasta parin tunnin päästä ultra mut oon aika satavarma et km...koko ajan menkkakivut jne..

Mäki haluisin! Onneks sitä saa viel about vuoden päästä. Tosin eiks pitäny olla jo aika pitkällä raskaana kun saa sen... No kyl me viel saadaan!

Jos esim. käytän Flota ni rupeenko käyttää sitä vasta ku seuraavat menkat ollu? Voinkohan ovuloida km ja seuraavien menkkojen välissä..?

Vasta parin tunnin päästä ultra mut oon aika satavarma et km...koko ajan menkkakivut jne..

Haluun tulla lohduttamaan sua, että mulla oli raskaudessa tosi rajua verenvuotoa 5 ja 7 viikoilla, ja tuolla hän nyt nukkuu päikkäreitään. Joten kaikki voi olla myös hyvin ja toivon kovasti että olis hyvin! Ja keskenmenon jälkeen on parempi mahdollisuus tulla uudestaan raskaaksi, kun kroppa "muistaa" raskauden.

Ensinnäkin, ihan hirveesti tsemppiä. Täällä pidetään peukut pystyssä et kaikki ois hyvin. :Heartred

Etuuksia, mukaan luettuna äippäpakkaus, voi hakea kun 22 raskausviikkoa eli 154 raskauspäivää on täynnä. Eli käytännössä, kun 22 raskausviikon jälkeisellä neuvolakäynnillä on saanut sen raskaustodistuksen kelaa varten.

Muoks, kävin itsekin tuon pakkauksen katsomassa ja se on aivan ihana. Kumpa saatais kaikki halukkaat se tilata pian.

Takaisin