Raskaaksi 2019

Helena80: Älä vielä kiitä - voi olla että Pirkanmaan kaikki muutkin fyssavaraston hoitajat on liikekannalla ;).

Tänään dbo15/kp28 pari päivää on pyyhittäessä tullu tuhrua paperiin. Tänään on sit vessassa käydessä tullu pönttöön ihan muutamii veripisaroita ja pyyhityäessä kanssa. Vielä ei oo kuitenkaan menkat alkanu. Testi näytti viel alkuviikosta negaa enkä oo nyt uutta tehny ku tullu tuhrua kuitenkin. Jos ei viikonlopun aikana menkat ala nii sit teen maanantaina testin

Tuun jo epätoivoissani tänne huutelee et varmaan palaan tänne palstalle kun jaksan.. Tai pääsen uudelleen yrittää..

Oon aika varma et mul nyt km... :( Menkkakivut jo aika pahat krampit ja vuotoa tulee, myös hyytymiä.. Huomenna onneks varhaisultra niin saa varmistuksen.
Jospa kesällä ois uudelleen sit raskaana..:Heartred

Luin pari sivua taasksepäin, tsemppiä Jesbe toiv saatte sovittua! Eikai hän itse ole hölmöillyt kun noin äkkipäätöksen teki?

Hmm kaverini teki tuon lanka-sormustestin mulle joskus :scratch:hilarious:
En muista kumpi oli tyttö ja kumpi poika. Mutta kolmea näytti. Olikohan ne ekat vähän heikompia ja kolmas vahva.. Toiv ei tuu toista keskenmenoa :sad001

Tsemppiä nyt kaikille omiin tilanteisiin :Heartred

Ei kettu, mikä viikko. Olisi joskus kiva keskittyä oppilaisiin
ja perustyöhön..eli opettamiseen. Mutta kun pitää hoitaa
monia asioita. Rehtori ehkä huomasi, että olin tänään jo
pimahtamisen rajamailla :wacky:

Mulla siis fysiikka-kemiavaraston hoitamiseen liittyviä asioita
hoidettavana. Yritin tilata kemikaalijätteiden kuljetusta siinä
onnistumatta (en jaksa selittää..), etsiä sitä labrajätelaatikkoa,
jonka nyt vihdoin löysin tilattavaksi, etsiä fysiikan töihin
polttimoita, jotka silleen erikoisia, että oikeesti saa hakea
ostopaikkaa. Että ens viikolla projekti jatkuu. Voi aargh.

Sori omanapa ja avautuminen.

Ai niin eikä olla puuhailtu sen jälkeen, kun mies kotiutui.
Ei tee kyllä mielikään, kun parhaat päivät meni jo. Mieluusti
harrastelisin vain silloin, kun ovis, ku on tää arki muutenkin rankkaa.

Tän viikonlopun siivoan ja löhöän. Ja ai niin, mietin, miten hitossa
selviän noista keskeneräisistä projekteista.

Mut olipa hauskaa viihdykettä tuo toiselta keskustelupalstalta
bongattu neula-lankatesti, jolla voi tsekata, montako lasta ja
mitä sukupuolta tulis. Se ennusti mulle vielä yhtä tyttöä. Ootteko
ikinä tehnyt kyseistä testiä?
Mä niin tiedän tunteen Helena. Välillä tulee huono omatunto, kun tuntuu, että pitää tehdä kaikkea muuta kuin opettaa. Onneks meillä opiskelijat osaa ainakin joskus olla itseohjautuvia, joten ehtii niitä muitakin töitä tehdä.

Voi Jannn, täällä peukut ja varpaat pystyssä, että kaikki olisi hyvin<3 onhan niitäkin tarinoita. Jos ei, niin paljon voimia, täällä palstallakin monta (itseni mukaan lukien) asian kokenutta ja mielestäni foorumillakin ihan palsta asian tiimoilta jos tulee vertaistuen tarve<3

Hyvä Jesbe että saitte asiat sovittua! Ja viivalle vahvistumista!

Omaa, Dpo5/kp21, verta kolmatta päivää, en vieläkään laskis kp1, koska ei niin runsasta kun mulla yleensä, eli kp1 odotellessa, pöh:(

Tsemppiä, monella alkoikin jo jännät päivät olla lähellä:)

Miten sen Jesbe alapäästä huomaa???

Mulla ilmeiseti dpo 12 nyt... Ehkä. En oo varma miten sen laskisin. Täydellistä negaa näyttäny herkät testit.

Sain kaverilta paljon sillä ylimääräiseksi jääneitä digi ovistestejä, mulla on nyt useampi avattu pakkaus. Saako niitä tikkuja käyttää siis missä laitteessa vaan, kunhan käyttää samaa laitetta koko kierron?

Hyvä et pääsitte sopuun. Kommunikaatiota on joskus liian vähän, siis puhetta puolisoiden kesken, en tarkoita sometusta.
Ymmärrän suuttumisen, etenkin jos oot hairahtunut ja sitten vielä raskaana salaa - on niillä miehilläkin tunteet. Kannattaa pitää hyvää huolta omasta miehestä, se on sen arvoinen kuitenkin :Heartred.
Tsemppiä!

On, puhuttiin asiat halki ja syy miksen kertonut oli se et halusin saada lääkärin varmistuksen et oon raskaana Mut kyl mun keho on ihan raskaana . Mies huomas tietyt merkit ja olin kuulemma ollut vaisu ja mietteliäänä niin ja tosiaan ku se pistää merkille kaiken mussa niin jo noi verisuonet pisti sen miettii ja sit ku alko ummetus ja seksihommissa "kiihotuslimat" muuttunut hyvin paljon niin kai se tajusi ja sano et nyt on pullat uunissa nainen.

Se mun syrjähyppy tapahtui tauon aikana ku molemmat mietti tahoillaan mitä halutaan mut oli se väärin maata toisen kanssa ja häpeän puhua siitä ees... Onneksi oon saanut noin ihanan miehen joka tukee ja vaikka se harkitsi eroo niin ei harkitse enää ja mun ei kuulemma tarvitse pelätä vaikken olisikaan raskaana .. Ihan asiaa puhut <3

Earl: kuulemma on tummunut ja sitte "kiihotuslimat" muuttanut koostumusta voi nolous... Ja huomioi myös rinnat eli noi verisuonet ja tissien yllättävän muodonmuutoksen

Jannn voi ei, mun kaveri on rv 9 ja sillä vuoti tooosi paljon ja kyytiläinen on viel mukana Tiedän tunteen voimia ja tsemppiä sinne ja tarrasukkia paaaljon <3 <3

Oma: ummetus vaivaa ja línea negra alkaa näkyä. (mulla on siis tullut se aiemmin ja siitä lähtien ollut mut haalea ja nyt se pikku hiljaa tummunut, ei paljon mut vähän) Teen pian uuden testin ja lataan kuvan tänne .. Täti on pois pysynyt ja olo on hyvä ei ellota ei mitään ku jano vain.

Tsemppiä kaikille, me ollaan ihan supernaisii!

Huh, kun tää foorumi on yks tunteiden vuoristorata :smiley-ashamed004. Tsemppiä teille ja toivon että kyytiläiset ja siipat pysyy matkassa :Heartpink ja kyytiläisiä niille, joilla ei vielä sellaista ole!

Mulla pitäis olla kiinnittymisiä nyt tapahtumassa, jos on tapahtuakseen o_O .. Taas muka kiinnitän huomiota joka ikiseen nippailuun ja kipuiluun vatsassa, vaikka niitä olenkin useammassa kierrossa luullut raskaus oireiksi, eikä sitten ollutkaan :banghead:. Muutenki herkkä vatsa, joka ruplattaa, turpoaa ja kipuilee vähän väliä:disgust. Oon kuvitellut varmaan kaikki mahdolliset oireet itselleni, kai ne on ollu vaan normaalia voimakkaampaa pms:ää :smiley-ashamed005. Koittas vaan nyt olla ajattelematta koko asiaa. Menkat alkaa viikon päästä jos alkaa. Täts it.

Takaisin