Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Earl mulla näky sillon päivää ennen kun menkkojen piti alkaa, joten ei heitetä kirvestä kaivoon ennen tätiä kaikki kyytiläiset ei halua näyttäytyä liian ajoissa
Muu kuulostaa samalta paitsi rintojen pinkeys. Ne on todella pehmeät ja yleensä nännien takana olevat kovat patit on "hävinnyt" johonkin. Lisäksi me on oudon tuntuiset. Oon melko varma että ainakin kiinnittymisen yritys on meneillään ja toivon et viiva vahvistuu ku teen uudestaan.Mulla oli tuossa keskenmenneessä nännit todella kipeät ja alkoi jo ennen kuukautisten pois jääntiä. Lisäksi rinnat kasvoi nopeasti puolella ja oli sellaiset pinkeen tuntuiset.
Häh oo ikinä kuullutkaan et pitäis olla jonku lämpöistä... OutooMillä testillä silloin teit? Mä jotenkin ajattelisin että jos Earlylla ei nyt näy niin ei koskaan
Mä muuten huomasin yöllä testatessa että Easy stepin ohjeissa luki että pissan pitäs olla 30c tai vähemmän. Jaksaako kukaan jäähdytellä
Ite oon yrittänyt ajatella niin et asia ku asia, ni mitä enemmän jonkun asian eteen joutuu tekee töitä ni se moninkertaistaa sen mielihyvän määrän, minkä onnistuminen tuottaa :) ja erilaiset vastoinkäymiset vahvistaa kun ne osaa oikein käsitellä. Elämään kuuluu myös ikäviä tunteita ja ne vain pitää hyväksyä - ei kieltää eikä torjua, ne kuuluvat elämään samanlailla kuin onnellisuuden, iloisuuden, vihan ja rakkaudenkin tunteet. Aurinkoa kaikkien viikkoon! :)
Millä testillä silloin teit? Mä jotenkin ajattelisin että jos Earlylla ei nyt näy niin ei koskaan
Mä muuten huomasin yöllä testatessa että Easy stepin ohjeissa luki että pissan pitäs olla 30c tai vähemmän. Jaksaako kukaan jäähdytellä
Kävin katsomassa pakkauksen ja oli mun mielestä tosi onnistunut! Harmittaa etten saakkaan ottaa sitä syyskuussa käyttöönÄitiyspakkaus on julkistettu
Täällä dpo 5
Mie en saa ku asun ulkomailla.. Nooh, onneks lähistöllä on suomalainen seurakunta .Kävin kurkkaamassa uuden äitiyspakkauksen kuvat ja aaw miten vauvakuume sai liekkejä alleen entistä enemmän.
Uusi pakkaus oli mun mielestä paljon kivempi, ku edellisvuoden pakkaus. Pääsispä käyttään niitä omalla pienokaisella.
Juu mun mies taisi jättää mut. Oon vähän confused nytte.. Meillä on ollut rahahuolia mutta ei kai ne nyt kaada suhdetta ja nyt ku tuli toi viiva ja kaikki niin en tiedä.. En edes tiedä onko se tosissaan vai onko toi joku sen mielenosoitus.. Suunnittelin häitä ja kaikkee ja se vaan lähti. Noin vain nukkui vieraahuoneessa ei selitystä ei mitään ja sormus pöydälle jätetty. Anteeks mut en tiedä mitä teen.
Voi ei jesbe, toivottavasti saatte viel selvitettyä välit