Raskaaksi 2019

Jaksamisia sinulle Newmoon:Heartred !

Jos tämä kohdun "kaltevuus" voi aiheuttaa ummetusta tai selkävaivoja, niin niitä mulla on jo ennestään :shifty:..

Kuinkahan nopeasti pahoinvointi yms oireet mahdollisesti alkaa jos sattuisi tärppäämään? Ois parin viikon päästä loma ja reissu tulossa :shy:. Toivon tärppiä, mutta samalla toivon, ettei tartte hotellissa oksentaa lomaa :angel7. Nyt siis arviolta dpo4 ja lomaan 2.5 viikkoa.

Jos nyt tärppäis, niin kyl 2.5 vois olla pahoinvointia. Mut ei kaikille tuu:) ite huutooksensin ekat 15 viikkoo, mut sen jälkeen helpotti:)

Jesbellä kyllä näkyy haamulainen siellä, toivotaan nyt että olis kyytiläinen matkassa<3

Kyytiläinen. Ihana sana :smiley-angelic003

Early-testi tänäänkin nega... Luulis että jotain jo näkyisi kun dpo about 10..

Hei tuleeko muilla ovulaation jälkeen tämmösiä vähän ku vatsakramppeja? Kun ei menkkoja pitäis olla 1,5vko odoteltavissa..
Earl mulla näky sillon päivää ennen kun menkkojen piti alkaa, joten ei heitetä kirvestä kaivoon ennen tätiä :angel1 kaikki kyytiläiset ei halua näyttäytyä liian ajoissa :grin

Hanni, en kyl tiedä. Just taas tänään pohdiskelin kun nää kierrot voi olla mitä vaan. Tänään tuli joku verijuttu taas, dpo3(?) että tuskin mitään kiinnittymiseen liittyvää ainakaan. On tää niin tätä...

Hanni, en kyl tiedä. Just taas tänään pohdiskelin kun nää kierrot voi olla mitä vaan. Tänään tuli joku verijuttu taas, dpo3(?) että tuskin mitään kiinnittymiseen liittyvää ainakaan. On tää niin tätä...
Ja sit kun sitä lasta oottaa niin paljon ni kiinnittää huomiota jokaiseen ja kyttää sitä paperia vessassa näkyykö mitään ja hullua olla nainen ja vielä hullumpaa vauvakuumeessa...

Tsemppiä Newmoon!

Jesbe, haamulainenhan se siellä! Mikä kp??

Paremminkin mikä dpo. Kp31 tänään, mulla kierrot heittää joskus melkoisen paljon varsinkin kun en oo syönyt terolutia koska se lisää keltarauhasen tuotantoa ja meen tosi vasyksi ja tunnen et mulla on nyt onneksi toimiva keltarauhanen.
No siis lääkäri oli sitä mieltä että ovulaatio tapahtunut mutta siinä ohimennen mainitsi kaksi isoa follia niin ota siitä selkoa nyt sitte. Siks viikon venaan ja teen sen digin tai jos saa ajan niin verikokeet :)
Ajattelin et ihan omiani näen ku se ei meinannut kameraan tulla miten näkyy livenä. Olispa kerrankin merkki raskaudesta

Jos nyt tärppäis, niin kyl 2.5 vois olla pahoinvointia. Mut ei kaikille tuu:) ite huutooksensin ekat 15 viikkoo, mut sen jälkeen helpotti:)

Jesbellä kyllä näkyy haamulainen siellä, toivotaan nyt että olis kyytiläinen matkassa:Heartred

Toivotaan.. Itse asiassa jätin tupakan pois ja mietin että ei se ainakaan huono ole vaikka olisikin väärä hälytys

Jesbe, hyvähyvä, tsemppiä siihen:) ehdottomasti röökin lopetus ei oo muuta kun loistopäätös. Sanon näin entisenä tupakoitsijana, en moralisoijana. Paras päätös ikinä, vaikkakin helppoa se ei ollutkaan:)

Joo, oon yrittänyt lopettaa yritysaikana mut aina sortunut. Nyt jokin ääni mun päässä huutaa et nyt loppu. Oli toi testi haamu eli jos muuttuu plussaksi tai saan ne verikokeet niin sit on jo ollut ilman tupakkaa ..

Nyt mulla toi tissien ulkonäkö on hyvin selkeä eli nännit on isot ja verisuonia tuntuu tulevan vain lisää koko ajan! Te jotka olette olleet raskaana ja saaneet lapsen : onko rinnat alussa jo muuttanut ulkonäköä noin selvästi? Kesällä ku km niin mun nännit vain laajeni, ei verisuonet tullu tollee pintaan.. Ja muuallakin kehossa on verisuonet ja reisissä mustelmat miehen lantiosta (nolo) .. Mut joo, oireita ei muita selkeitä ookaan. Toivon todella että toi nyt plussaksi muuttuu tuo haamulainen

Jesbe, hyvähyvä, tsemppiä siihen:) ehdottomasti röökin lopetus ei oo muuta kun loistopäätös. Sanon näin entisenä tupakoitsijana, en moralisoijana. Paras päätös ikinä, vaikkakin helppoa se ei ollutkaan:)
Nii ja täällä Espanjassa ku kaikki tyyliin polttaa niin erityisen vaikeaa...

Sortuminen mun mielestä vähän kuuluu asiaan. Mua autto kyllä nikotiinipurkat ja sit aloin pikkuhiljaa vaihtaa nikotiinipurkkia tavallisiin ja hups huomasin etten röökiä enää kaivannutkaan. Mutta en ole koskaan kieltänyt itseltäni, ettenkö sillon tällöin voisi polttaa, mut kas kummaa, olen lopettanut tupakoinnin kaksi vuotta sitten ja kerran olen yhden tupakan polttanut. Tänäpäivänä en ymmärrä miten olen joskus voinut polttaa :D

En oo tällä puolella käyny kirjotteleen tai lukeen mitää piiiiiitkää aikaa. Oon pyöriny vaan tuolla keskenmenon kokeneiden salaisessa ryhmässä. Nyt lenkkeilyn jälkeen makoilen sohvalla ja aloin selata myös muita keskusteluja :) Luen vähän viimisimpiä sivuja kun kerkiän. Itsestäni vähän, että esikoista toivotaan. Minä olen 25v ja mies pari vuotta nuorempi. Yritys aloitettiin 1/18 ja 3/18 plussasin ja samassa kuussa todettin km, kaikki ei todellakaan mennyt kuten piti ja sain vähän paskaa palvelua jne neuvolasta ja kuukausi km diganoosista selvisit, että olikin kohdunulkouinen, solusalpaajaa ja ehkäisypakko. Ehkäisypakko loppu touko-kesäkuun vaihteessa, mutta jatkettiin keskeytettyä yhdyntää kesän yli, koska toi kmku juttu ja "hoito" omassa neuvolassa ja mun kokema vähättely jne vaikeutti entisestään tilanteesta yli pääsyä.

Syyskuussa alettiin yrittään uudestaan ja nyt menossa yk8 siitä, yhteensä yk10. Painoa olen pudottanut ja lisännyt liikuntaa, tupakoinnin lopetin uuteen vuoteen ja sen jälkeen paino on junnannut, koska en ole jaksanut ruokailu puoleen panostaa niin paljoa vaan rennommalla otteella mennyt tupakoinnin lopetuksen jälkeen. Yli 10 vuotta kerkisin tupakoida kuitenkin niin iso muutos tuo lopettaminen.
Eilen kävin muissa asioissa lääkärissä ja sain lähetteen verikokeisiin ja ajan gynelle ensi kuun puolen välin tienoille, kun puhuin, että uusi raskaus ei ole alkanut ja se huolettaa.

Lähipiirissä kenelläkään ei ole ollut vaikeuksia tulla raskaaksi tai keskenmenoja kenelläkään ei ole ollut, katkeruus nostaa rumaa päätään kun ihmiset raskautuu lähes katseesta ja heti plussan jälkeen luottavan, että kaikki menee hyvin ja meneekin.

Liirumlaarum, tervetuloa joukkoon:)

Pitänee vielä tässä sanoa, itse oon lähipiirissä puhunut(vollottanut) tosi avoimesti sillon kun mun eka raskaus todettiin tuulimunaksi. Sillon ei kyllä käynyt pienessä mielessäkään, että niin olis voinut käydä. Ja yllätykseksi sitten lähipiirissä olikin hirveästi keskenmenon tai saman kokeneita. Niistä ei vaan niin sillain kukaan oo puhunut aikaisemmin ääneen kun ovat ymmärrettävästi kipeitä juttuja.

En siis missään tapauksessa halua vähätellä kokemusta siitä, että kaikki raskautuu ja minä en, koska tiedän että se tuntuu juuri niin pahalta. Tsemppiä toipumiseen ja toivotaan että pian alkaisi tapahtumaan tällä raskausrintamalla<3 tsemppiä myös kaikille muille omiin tilanteisiin:)

Tervetuloa uusille! :welcome

Peukut jesbe tupakoinnin pois jättämisestä! :thumleftHyvä päätös! Itsekkin lopetin neljä vuotta sitten 14vuoden tupakoinnin jälkeen ja oli kyllä elämäni paras päätös, vaikka alkuun ihan hiton vaikeeta. Nykyään ei kyllä enää tulis edes mieleen pistää röökiksi, vaikka mies polttaakin.
Vaikuttaahan se tupakka negatiivisesti hedelmällisyyteenkin, niin hyvä jos sen pystyy jättään pois jo yritys vaiheesa.

Täällä kp2, mutta ei se mitään, uusi kierto on uusi mahdollisuus. Plussaa kaikille! :)

Mustakin tuntuu että nyt kun ollaan oikeesti yrittämällä yritetty niin kaikki puolitutut/tutut/ystävät tulee raskaaksi ekasta yrittämästä Se katkeruus on tosi turhauttavaa koska tottakai oon ilonen toisten puolesta enkä haluais tuntea mitään negatiivista.. Silti positiivisin mielin tässä enimmäkseen ollaan ja yritetään ❤️

Tsemppiä tupakoinnin lopettamiseen! Komppaan myös että paras päätös ikinä Viihteellä sillon tällön tulee poltettua mutta muuten ei tuu enää mieleenkään

Täällä kans tupakoinnin lopettanut :grin! Sauhuttelin melkein 15 vuotta välillä enemmän ja välillä vähemmän. Tammikuussa lopetettiin miehen kanssa molemmat kerrasta. Olihan se alku vaikeaa ja olen lihonut pari kiloa :shifty:, mutta en aio polttaa enää koskaan, kun se jää muuten päälle (kokemuksen ääni). Välillä tekee edelleenkin mieli.

Täällä kans tupakoinnin lopettanut :grin! Sauhuttelin melkein 15 vuotta välillä enemmän ja välillä vähemmän. Tammikuussa lopetettiin miehen kanssa molemmat kerrasta. Olihan se alku vaikeaa ja olen lihonut pari kiloa :shifty:, mutta en aio polttaa enää koskaan, kun se jää muuten päälle (kokemuksen ääni). Välillä tekee edelleenkin mieli.

Hienoa, että olette pystyneet molemmat lopettamaan! Munki kokemuksesta on parempi pitää pintansa, voi muuten jäädä niin helposti päälle.
Tsemppiä, kyllä se mielitekokin helpottaa ajan kanssa ja jokupäivä huomaat, että hitto kun ei oo tehny yhtään enää mieli pitkään aikaan ja sit tulee se voittaja fiilis, et nyt on vihdoin päässy irti siitä. :hello2

Takaisin