Raskaaksi 2019

Joo, oon yrittänyt lopettaa yritysaikana mut aina sortunut. Nyt jokin ääni mun päässä huutaa et nyt loppu. Oli toi testi haamu eli jos muuttuu plussaksi tai saan ne verikokeet niin sit on jo ollut ilman tupakkaa ..

Nyt mulla toi tissien ulkonäkö on hyvin selkeä eli nännit on isot ja verisuonia tuntuu tulevan vain lisää koko ajan! Te jotka olette olleet raskaana ja saaneet lapsen : onko rinnat alussa jo muuttanut ulkonäköä noin selvästi? Kesällä ku km niin mun nännit vain laajeni, ei verisuonet tullu tollee pintaan.. Ja muuallakin kehossa on verisuonet ja reisissä mustelmat miehen lantiosta (nolo) .. Mut joo, oireita ei muita selkeitä ookaan. Toivon todella että toi nyt plussaksi muuttuu tuo haamulainen

Mulla ei oo yhdessäkään raskaudessa rinnat muuttunu mitenkään, ei oo ollu edes kipeet. Sitten vasta synnytyksen jälkeen, kun maito nousee, olo on ku Pamelalla. :grin

Ite oon yrittänyt ajatella niin et asia ku asia, ni mitä enemmän jonkun asian eteen joutuu tekee töitä ni se moninkertaistaa sen mielihyvän määrän, minkä onnistuminen tuottaa :) ja erilaiset vastoinkäymiset vahvistaa kun ne osaa oikein käsitellä. Elämään kuuluu myös ikäviä tunteita ja ne vain pitää hyväksyä - ei kieltää eikä torjua, ne kuuluvat elämään samanlailla kuin onnellisuuden, iloisuuden, vihan ja rakkaudenkin tunteet. Aurinkoa kaikkien viikkoon! :)

Mulla ei oo yhdessäkään raskaudessa rinnat muuttunu mitenkään, ei oo ollu edes kipeet. Sitten vasta synnytyksen jälkeen, kun maito nousee, olo on ku Pamelalla. :grin

Mulla keskenmenneessä nännit levesi ja rinnat turposi mutta ei tullu verisuonet pintaan.. Nyt on ja välillä vihloo nännei vuoron perään ja kainalot kipeet...

Mulla kyllä raskaus muutti rinnat kolme kertaa normaalia suuremmiks:) toisaalta näille rusinoille se teki vaan hyvää:))

Noni, kp19 dpo3, pari viimeistä vessareissua ollut sellaista teurastetta, verta vaan vuotaa valumalla ja pari isompaa hyytymääkin. On tää naisena oleminen niin siistii ja tää kierto menee vaan kuukausi kuukaudelta oudommaks, kohta varmaan vuodan vaan kuukaudet läpeensä. Siis ei siinä, esikoisestakin vuosin ihan hulluna ennen plussaa, mut sillon sentään kerkes olee raskaanaoleva fiilis. Perse! Tässä siis seuraillaan onko kp19->kp1 vai onks tää joku tällänen veriryöppy ja varsinainen kp1 sitten myöhemmin.

Mä en osallistu tupakointikeskusteluun, kun en ole koskaan polttanut :joyful:
Mut tsemppiä teille lopettaville kuitenkin :wink

Huoh, ku pitkä päivä. Selvisin hengissä kuitenkin.

Testasin ovista tänään sekä aamulla että illalla. Ei plussaa näkyvissä.
Ehkä se sit meni jossain välissä. Kp15 nytten. Vaikuttaa siltä, että olen
aika laiska tikuttelija. Tuskin jatkossakaan jaksa kahta kertaa päivässä,
kun nytkin meinasin unohtaa koko jutun. Voipi olla, että mennään sitten
tuurilla. Tulee, jos on tullakseen :confused:

Mä en muista yhtään, miten mun rinnat on raskauksiin reagoineet. Mutta
on niistä pysyvästi isommat tulleet ja hyvä niin, kun olivat ihan rusinat alunperin.
Ihan kuin siitä eräästä nuorten romaanista "Ei laaksoa, ei kukkulaa, vain kaksi
pientä rusinaa" laughing7

Mulla oli aamulla kp123 ja ette usko! Niin se vaan kääntyi kp1! Mun menkat alkoivat ihan yllättäen! Ilman mitään varoitusta. N. kaksi viikkoa sitten aloitin royal geleet, en tiedä onko sillä vaikutusta :woot: vai satuinko ne juuri ovulaation aikoihin aloittamaan, vai jäikö kokonaan välistä. Ihan sama, tää kuuri jatkuu!

Kiitos kaikille tsempeistä! Ne merkkaa tosi paljon.

Tsemppiä teidän jokaisen tilanteeseen!

Aika omanapaista on nyt mun viestit.
Kunpa sais ens viikolla hyviä uutisia. Stressaan sitä nyt tosi paljon et tuntuu töissäkin ajatukset olevan vaan siinä.
Lupa omanapailla kyllä. Täällä sun puolesta oon rukoillut et kaikki menisi hyvin <3

Mä en osallistu tupakointikeskusteluun, kun en ole koskaan polttanut :joyful:
Mut tsemppiä teille lopettaville kuitenkin :wink

Huoh, ku pitkä päivä. Selvisin hengissä kuitenkin.

Testasin ovista tänään sekä aamulla että illalla. Ei plussaa näkyvissä.
Ehkä se sit meni jossain välissä. Kp15 nytten. Vaikuttaa siltä, että olen
aika laiska tikuttelija. Tuskin jatkossakaan jaksa kahta kertaa päivässä,
kun nytkin meinasin unohtaa koko jutun. Voipi olla, että mennään sitten
tuurilla. Tulee, jos on tullakseen :confused:

Mä en muista yhtään, miten mun rinnat on raskauksiin reagoineet. Mutta
on niistä pysyvästi isommat tulleet ja hyvä niin, kun olivat ihan rusinat alunperin.
Ihan kuin siitä eräästä nuorten romaanista "Ei laaksoa, ei kukkulaa, vain kaksi
pientä rusinaa" laughing7

Mulla loppukierron aikana turpoaa ja kipeytyy nyt vain nännit välillä jotenki tuikkii ja tosiaan ne verisuonet ihan ku mun kaverilla sillon ku se synnytti. Mut pehmeet on ku silkki.

Mun mielestä sulla oli se yks tikku plus eli oliko se sit toissapäivänä . Eli nyt tänään ovis.. Meneekö oikein.. Huoooh mä en tajua aina itsekään miten se homma toimii

Jesbe, miulla turpos rinnat keskenmennessä heti alkuun niin et jo ennen plussaa liivit alko ahistamaan.

Täällä tylsää vaihetta elellään. Rupesin kyllä jo eilen illansuussa ovista testaamaan kerran päivässä. Aikasta vielä, nyt kp11 ja kierrot yleensä pitkiä mut vaihteluakin on niin parempi olla ennemmin näin ajoissa.

Jos joku ois viime syksynä miulle sanonu et perustan pyykkikaapin oveen ovistikkujen viivanvahvistumisseurannan ni oisin naurahtanu ja muljauttanu silmiä. Ei siinä seuraamisessa tietyst mitään vikaa ole sinällään mut miulla ei normaalisti oo taipumusta tällaseen kytistelyyn, yleensä annan kaiken mennä omalla painollaan. :grin

Kiitos!

Tsemppiä sulle savuttomuuteen/vähentämiseen. Ootko tehnyt uutta testiä? Oli ainakin aiemmassa viiva!

Tänään poltin 2 tupakkaa . Nyt illasta jotenkin ahdistavaa olla tupakoimatta.. Ja juu se on viiva, yleensä ku ne kuivuu niin viivanpaikat tuppaa kulua pois ku se kontrolli viiva myös vaalenee mut tuossa se edelleen oli ja viskasin sen sitte pois..
Kunpa se nyt vahvistuisi ja olisi raskaus kyseessä, mun rinnat nimittäin on löytänyt jostakin ihan uusia suonia mitä ei ole aiemmin näkynyt Töissä peittelen dekoltee aluetta kun mun tissit näyttää siltä ku olis pidemmän aikaa ollut raskaana Nyt illasta iskee ihme pahoinvointi taas... Ja väsymys.

Jesbe, miulla turpos rinnat keskenmennessä heti alkuun niin et jo ennen plussaa liivit alko ahistamaan.

Täällä tylsää vaihetta elellään. Rupesin kyllä jo eilen illansuussa ovista testaamaan kerran päivässä. Aikasta vielä, nyt kp11 ja kierrot yleensä pitkiä mut vaihteluakin on niin parempi olla ennemmin näin ajoissa.

Jos joku ois viime syksynä miulle sanonu et perustan pyykkikaapin oveen ovistikkujen viivanvahvistumisseurannan ni oisin naurahtanu ja muljauttanu silmiä. Ei siinä seuraamisessa tietyst mitään vikaa ole sinällään mut miulla ei normaalisti oo taipumusta tällaseen kytistelyyn, yleensä annan kaiken mennä omalla painollaan. :grin

Mulla ahdistaa normiliivit nyt oon pitänyt niitä mitä pidin ennen kuin laihduin ja muutenkin pienistä rinnoista lähti kuppikoon verran pois..

Kyllä vauvakuumetta kun on niin sitä testaa.. Huoh jos mulle olisi sanottu et teen tähän malliin testejä niin olisin nauranut ja sitte sanonu että en ikinä.. Itse en pcon takia ovista tikuta ku se on aina toosi tumma niin en ota niistä selvää

Taitaa mun haaveet tästä yrityskierrosta olla mennyttä. Siippa kotiutui, muttei
kertakaikkiaan pystynyt tänään, kuten toiveissani oli. Hän on väsynyt eikä
kuulemma haluja ole yhtään. Minkä mahtaa :sad001 Yritän tässä kasata itseni
huomiseksi. Taas pitkä päivä luvassa.

Jesbe, mulla oli alkuun nännit tosi kipeet ja loppuvaiheessa kasvoi rinnat paljon mutta muuten en muista että olis muuttunut.

Päivän horoskooppi istuu hyvin:

HÄRKÄ 21.4.–20.5. Lähtemällä siitä, että kaikkeen todellakin menee aikaa, sinä olet jo tiellä hyväksymässä tosiasioita. Anna oma panoksesi maailman pimeyden poistamiseen.

Tulee mieleen työjutut ja vauvan yritys :rolleyes:

Mä kun aloin odottaa esikoista, oli rinnat niin jumalattoman kipeät. Että ei kyllä viittiny koskea. Rintaliivitkin tuntui tosi inhottavilta päällä. Toista odottaessa ei oo ollu mitään rintojen arkuutta, ei varmaan kun on imetyksen jälkeen muuttui tämmösiks löllöpusseiksi jotka pystyis melkein olan yli heittää.. :D :D

Hahaha.

ON: yöllä ja aamulla ei pisaraakaan verta. Menkkajomoa, siteet ja tamppoonit messissä, fiilis että hanat aukeaa hetkenä minä hyvänsä.

Pari kipeetä finniä ilmestynyt. Esikoisesta tuli sikana kaulalle ja leukaan ja niskaan hormoninäppyjä, jotka sit lähti onneks puolessa välissä raskautta.

En oo vielä muodostanut mielipidettä tuosta eilisestä verilöylystä, mut on kyllä just sellainen fiilis että ei todellakaan ole tärpännyt ja useita yk:ta edessä... Tänään kp20 dpo4, uutta kiertoa, uutta yritystä odotellen:(

Haha, helena, toi horoskooppijuttu:))

Muokattu viimeksi:
Takaisin