Meidän poika syntyi 25.2 klo 2:03 täällä sitä ihmetellään tätä pientä ihmettä
Ihanaa, onneksi olkoon ja paljon vauvan tuoksuisia hetkiä!
Ajatella, vihdoin hän on täällä pitkän matkan päätteeksi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea hän tuli siis etuajassa? Mikä rv? Menikö synnytys hyvin
En itseasiassa oo varmaan selittänyt, mutta oli suunniteltu sektio 28.2 päivälle. Hän päätti tulla vähän etuajassa. Sektio tehtiin sitten päivystyksellisesti. Rv 38+6 syntyi :) mulla syynä synnytyspelko joka vaan paheni loppuraskaudessa ja sektioon siis siksi päädyttiin
Hienoa, että sait sektion tuossa tilanteessa!En itseasiassa oo varmaan selittänyt, mutta oli suunniteltu sektio 28.2 päivälle. Hän päätti tulla vähän etuajassa. Sektio tehtiin sitten päivystyksellisesti. Rv 38+6 syntyi :) mulla syynä synnytyspelko joka vaan paheni loppuraskaudessa ja sektioon siis siksi päädyttiin
Okei tärkeintä että kaikki hyvin mä veikkaan että tää menee yli viikolla parilla
Jannn, milloin sun laskettu aika olikaan?
6.5., tänään on 30+1! Uskomatonta että luku alkaa jo kolmosella!
Onkohan ivf-lapsilla yleisempää, ettei mene pahemmin yliajalle kun kuulemma kasvatkin usein nopeampaa olis mielenkiintoista tietää/tutkia!
Kiitos kaikille
Zarar, uskomaton tunne. Ei voi sanoin kuvailla
Oi paljon onnea jukkapalmu pikku pojasta!!
Mä oon täällä myös miettinyt paljon vuodentakaisia hetkiä kun meillä täytettiin 1 vuotta tällä viikolla
Oi paljon onnea jukkapalmu pikku pojasta!!
Mä oon täällä myös miettinyt paljon vuodentakaisia hetkiä kun meillä täytettiin 1 vuotta tällä viikolla