Raskaaksi 2019

Onnea :smiling face with heart-eyes::Two-hearts: hän tuli siis etuajassa? Mikä rv? Menikö synnytys hyvin :red-heart:

En itseasiassa oo varmaan selittänyt, mutta oli suunniteltu sektio 28.2 päivälle. Hän päätti tulla vähän etuajassa. Sektio tehtiin sitten päivystyksellisesti. Rv 38+6 syntyi :) mulla syynä synnytyspelko joka vaan paheni loppuraskaudessa ja sektioon siis siksi päädyttiin

En itseasiassa oo varmaan selittänyt, mutta oli suunniteltu sektio 28.2 päivälle. Hän päätti tulla vähän etuajassa. Sektio tehtiin sitten päivystyksellisesti. Rv 38+6 syntyi :) mulla syynä synnytyspelko joka vaan paheni loppuraskaudessa ja sektioon siis siksi päädyttiin

Okei :red-heart: tärkeintä että kaikki hyvin :thumbs-up::blowing: mä veikkaan että tää menee yli viikolla parilla :Smiling Face With Open Mouth

Hienoa, että sait sektion tuossa tilanteessa!

Okei :red-heart: tärkeintä että kaikki hyvin :thumbs-up::blowing: mä veikkaan että tää menee yli viikolla parilla :Smiling Face With Open Mouth

Hah mä olin koko ajan varma että syntyy ennen leikkauspäivää ja niinhän se oli. Mulla meni vedet kotona ja alkoi supistukset matkalla synnärille, niin sain kokea kuiteskin nämä herkut vaikka sektiolla tuli:tears::red-heart: Sullakaan ei enää kauaa! Oi kun tää aika menee nopeasti

6.5., tänään on 30+1! Uskomatonta että luku alkaa jo kolmosella!

Onkohan ivf-lapsilla yleisempää, ettei mene pahemmin yliajalle :Eyes: kun kuulemma kasvatkin usein nopeampaa :Hugging Face: olis mielenkiintoista tietää/tutkia!

En tiedä onko tuota tutkittu. Mun ivf-lapset on syntyneet 41+3 ja 40+1. Tuo jälkimmäinen käynnistettiin ja meni melkein kaksi vuorokautta että syntyi, ei ollut millään valmis tulemaan vielä :tears: jos olisi saanut tulla spontaanisti niin uskon että olisi mennyt aikalailla samoille viikoille kuin ensimmäinen, koska ei ollut vielä mitään merkkejä siitä että synnytys olisi lähellä.

Onnea Smoothie 1 veelle:smiling face with heart-eyes::red-heart:

Monet itkut on itketty kun pelkästään katsoo pientä miestä. Hän oli kaiken sen tuskan ja vaivan arvoinen, juuri hänen piti tulla tekemään meistä kokonaiset:red-heart:

Takaisin