Raskaaksi 2019

Hyvä että sait lääkkeet! Itsekin olen ihmetellyt mikset saa.:red-heart:
Kannattaa aloittaa terot oviksen jälkeen, dpo2 aikaisintaan..

Mitä muille kuuluu? Täällä korona lähes ohi, onneksi oli lievä. Mutta pitihän se sairastaa.. jospa nyt ei tarvitsisi pelätä enää töissä niin paljoa. Vielä kuutisen viikkoa töitä!

Paranemisia ja ompa enää lyhyt työrupeama? :smiling face with heart-eyes: mikä vointi ja fiilis muuten?

Täällä täytetään jo ihan pian 1 vuotta! :Two-hearts: mihin se aika tosiaan meni.. Tiistaina ois 1v kuvauksetkin. Meillä myös mies jäänyt kotiin nyt joksiki aikaa ja mä oon jatkanu opintoja. Vauvakuume myös on mutta en tiedä milloin sitä asiaa hoidoin viedään eteenpäin.

Heippa kaikille pitkästä aikaa. Olen ollut aika hiljaa, vaikka koko ajan keskustelua seuraankin.

Meillä kävi jouluna ihan käsittämätön ihme. Ei otettu koskaan ehkäisyä käyttöön kakkosen syntymän jälkeen, ja niin siinä sitten kävi että luomuplus napsahti. Ensimmäinen sellainen koskaan. Ja mikä kaikkein uskomattominta, sellaisesta kierrosta jossa seksiä harrastettiin vain kahdesti, melkein VIIKKO ennen ovista. Tällä viikolla nähtiin syke, laskettu aika on syyskuussa.

Tunteet asian suhteen on heitelleet ihan laidasta laitaan. Ensinnäkin valtava epäusko, voiko tosiaan tällaisilla lähtökohdilla onnistua. Toisekseen pelko, kun ikäero kakkoseen jää nyt niin pieneksi. Välillä on ihan suoraan sanottuna vituttanut, miten nyt onnistui niin helposti, kun ollaan kumminkin yrittämällä yritetty vuosia ilman yhtään luomutärppiä. Mutta onhan tää sitten loppuviimein myös valtavan onnellinen asia.

Mitä muille kuuluu? Täällä korona lähes ohi, onneksi oli lievä. Mutta pitihän se sairastaa.. jospa nyt ei tarvitsisi pelätä enää töissä niin paljoa. Vielä kuutisen viikkoa töitä!

Oliko sulla joku lääkitys tai jotain ylimääräistä seurantaa koronan takia? Mullakin oli tammikuussa, oireet kesti pari viikkoa, mutta ei onneksi näyttänyt vaikuttavan raskauteen mitenkään.

Hyvä että sait lääkkeet! Itsekin olen ihmetellyt mikset saa.:red-heart:
Kannattaa aloittaa terot oviksen jälkeen, dpo2 aikaisintaan..

Onneksi sulla ollut lievänä se korona! Mua pelottanut koko tän loppuajan että löytääkö se tiensä meille, tai joku muu tauti.. Ahdistaa ajatuskin jos mies sairastuu niin joutuis yksin synnyttää. Mutta ei auta kun toivoa että pysytään terveinä. Nyt olis tasan 3 vkoa laskettuun aikaan:Smiling Face With Halo: Sullakin äitiysloma häämöttää jo:Two-hearts:

Voi että dimou! Ihan kylmät väreet kun luin. On tää elämä vaan niin ihmeellistä, koskaan ei tiedä mitä tapahtuu. Paljon onnea:smiling face with heart-eyes: varmasti ollut sulattelemista asian suhteen!

Paranemisia ja ompa enää lyhyt työrupeama? :smiling face with heart-eyes: mikä vointi ja fiilis muuten?

Täällä täytetään jo ihan pian 1 vuotta! :Two-hearts: mihin se aika tosiaan meni.. Tiistaina ois 1v kuvauksetkin. Meillä myös mies jäänyt kotiin nyt joksiki aikaa ja mä oon jatkanu opintoja. Vauvakuume myös on mutta en tiedä milloin sitä asiaa hoidoin viedään eteenpäin.

Oi, onnea 1-vuotiaalle :Two-hearts:
Vointi ok ja fiilis ok, jännittää toki vauva-arki ja synnytys.. mutta ennen äippälomaa ei pysty keskittymään pelkästään vauvajuttuihin..
Tärppionnea :red-heart:

dimou, ihana ihme :folded: mutta ymmärrän että tunteet heittelee!
Ei ollut lääkitystä koronaan, lievillä oireilla selvitty :) pikkuflunssa! Jännää ettei mitään erikoista. Hyvä niin!

Onneksi sulla ollut lievänä se korona! Mua pelottanut koko tän loppuajan että löytääkö se tiensä meille, tai joku muu tauti.. Ahdistaa ajatuskin jos mies sairastuu niin joutuis yksin synnyttää. Mutta ei auta kun toivoa että pysytään terveinä. Nyt olis tasan 3 vkoa laskettuun aikaan:Smiling Face With Halo: Sullakin äitiysloma häämöttää jo:Two-hearts:

Oi vitsi, kohta vauva sylissä!! :red-heart::smiling face with heart-eyes: jännittääkö?

Voi onnea yksi vuotiaalle smoothie:Two-hearts:

Ja dimou, vau!!! Mieletöntä:Two-hearts: Onneksi olkoon.

Me otettiin varmuuden vuoksi kierukka käyttöön. Ihan että jos säästyisi tällä kertaa kaikilta vuotohäiriösysteemeiltä ja koska kunta tarjosi ilmaisen ehkäisyn:tears: ja siis meidän lapsiluku on täynnä, vaikka nämä niin ihania onkin:Two-hearts: Meilläkin kohta jo puoli vuotias, niisk:loudlycrying::loudlycrying: joka päivä kiellän sitä kasvamasta, turhaan.

Jukkikselle isot tsempit tulevaan loppukoitokseen:red-heart:

Ja jannnille paranemista, vikat loppurutistukset töissä enää. Uskomattoman äkkiä on aika mennyt! Onneksi korona tuli teille lievänä! Nyt on niin paljon kaikilla sitä. Omaa vuoroa vielä odotellaan:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Ihme ettei meillä ole sitä ollut, kun ei ihan hirveesti erityisesti olla välteltykään.

Ihan miljoonasti puhaltelen plussatuulia vielä tähän ryhmään. Ihanaa että Nyytti sait nyt ne, jospa se auttaisi:red-heart: itsekin ihmettelen eikö oviksen jälkeen olisi parempi, mutta en ole mikään lapsettomuuslääkäri. Itsellä aloitus oli aina oviksen jälkeen vasta:smiling-eyes:

Ja terkkuja pohjoisesta. Ollaan vietetty ihana hiihtoloma. Kohta taas paluu arkeen. Siis miehellä:rolling: itse olen vielä ens helmikuuhun saakka kotona. Tai siis varmaan jotain keikkaa tulee tehtyä, mutta pääasiassa kotona:smiling-eyes:

Liitteet

• 20220212_211805.jpg
    20220212_211805.jpg
    799.6 KB · Katsottu: 89
Ja terkkuja pohjoisesta. Ollaan vietetty ihana hiihtoloma. Kohta taas paluu arkeen. Siis miehellä:rolling: itse olen vielä ens helmikuuhun saakka kotona. Tai siis varmaan jotain keikkaa tulee tehtyä, mutta pääasiassa kotona:smiling-eyes:

Ihana kuva! Ja ihanan pitkään olet kotona. Itse yritän myös olla. Pitkään. Revontulia pitäisi näkyä etelässäkin mut en ole vielä bongannut :sad-face:

Onnea Dimou!

Mä ihan erikseen kysyin, että alotetaanko kp15 vaikka ovis ei ois vielä ollut, niin vastas et kyllä, kp15-25 riippumatta oviksen ajankohdasta. Tiedä sitten.

Oi mitä uutisia täällä!

Onnenenkeleitä matkaan Dimou! :smiling face with heart-eyes::Two-hearts:

Jukkikselle paljon tsemppiä tulevaan synnytykseen, hyvin se menee :folded::smiling-eyes::Two-hearts:
Jann:ille kanssa auvoista loppuraskautta toivottelen, ei mene sullakaan enää kauaa, että pienoinen on jo sylissä :blowing::red-heart:

Nyytti, toivottavasti nyt saisit pysyvän plussan. Pidän händyt ristissä sun puolesta. :folded::Blue Heart:

Muut myös, ootte mun ajatuksissa :Sparkling Heart:

Täällä oottelen lähinnä huomisia kokeita, lääkäri katsoo ne huomenna ja mulle ilmoitellaan sit tuloksista. Kyse oli siis siitä syöttösolusairauden seulomisesta.. Jännittää ja ahdistaa. :Grimacing Face:
Pojalla pylly taas ihan ruvella ja itkenyt aika paljon. Ihottumaa kans pitkin poikin kehoa, eikä nyt oikein tajuta, mikä allergisoi... Sit on muutamia nopeempiakin allergiareaktioita alkanut puskemaan.. Huomenna neuvolasta terkka soittelee jatkoista, meinasin ainakin jonkun perusruokapaketin labrat pyytää, vaikkei nää suolioireiset siellä näykään. Mut meil taitaa olla molempia. :Grinning Face With Smiling Eyes:
Muuten ei kummempia tänne. Oon kotona varmaan ens syksyyn.

Tulin tänne lueskelemaan kuulumisia ja ihanaa huomata että niin moni on tullut viimein raskaaksi ja odottelee jo synnytystä. Tässä ryhmässä itse aikoinaan aloin kuumeilemaan. Vaikka en niin aktiivisesti kirjoitellut tuli kuitenkin luettua muiden juttuja ja muistan monet teistä.
Mulla nyt puoli vuotias pallero ja uutta raskautta toivotaan tähän perään.
Tsemppiä kaikille!

Mukavaa kuulla teidän kaikkien kuulumisia! :red-heart:

Meillä uutta toivoa, kun kävin hysteroskopiassa tällä viikolla. Siellä löytyi ja poistettiin hiukan arpikudosta kohdusta samalla. Ensi kierrosta lähtien on paremmat mahdollisuudet tulla raskaaksi, toivon... :smiley-angelic001

Mukavaa kuulla teidän kaikkien kuulumisia! :red-heart:

Meillä uutta toivoa, kun kävin hysteroskopiassa tällä viikolla. Siellä löytyi ja poistettiin hiukan arpikudosta kohdusta samalla. Ensi kierrosta lähtien on paremmat mahdollisuudet tulla raskaaksi, toivon... :smiley-angelic001

Voi vitsit, toivottavasti homma on ollut siitä kiinni ja nyt tulisi toivottua tulosta:red-heart: pidän niin kovaa peukkuja pystyssä:red-heart:

Takaisin