Raskaaksi 2019

6.5., tänään on 30+1! Uskomatonta että luku alkaa jo kolmosella!

Onkohan ivf-lapsilla yleisempää, ettei mene pahemmin yliajalle :Eyes: kun kuulemma kasvatkin usein nopeampaa :Hugging Face: olis mielenkiintoista tietää/tutkia!

Meidän icsi-pojat syntyneet 41+2 (3455g) ja 41+5 (3515g). Tää toka käynnistettiin. Ultrassa olleet kumpikin siron puoleisia.

Hei onnea, sielläkin vihdoin vauva sylissä!! :smiling face with heart-eyes::folded::smiling-eyes:

Kiitos ❤️ Tää on ihana tyyppi ja niin kovasti seuraa isoveljensä puuhia. Meilläkin taitaa vaan olla allergisoivien ruokien metsästys edessä, kun on alkanut reagoida -.- Mutta onneksi ei ole refluksia! Suolioireita "vaan".

Alkaakos täällä jo lähes kaikilla muilla olla vauvat sylissä? Onko yrittäjiiä vielä matkassa muutamaa enempää?
Mä alotin terot nyt kuitenkin lääkärin ohjeen mukaan kp15 alkaen. Ovis+ tuli vasta kp18, tiedä sit liittyikö teroihin että viivästyi, vai oisko muutenkin heitelly. kp16-18 ollu ovis jo hyvän tovin, viime kierrossa kp17. Meidän perheeseen iski korona, et voin sanoa tallettelujen olleen oikeasti melko sairasta menoa :tears:
Pitää nyt toivoa että kun kroppa on ihan romuna, niin hedelmöittyminenkin tapahtuis iisimmin, kun ei oo mitään vastustuskykyä :Winking Face:

Onko teille tullu teroluteista jotain sivuoireita? Oon lukenu et voi tehdä monenmoista, mut en oo vielä ainakaan huomannu mitään. Nyt loppu jaksu, pakko lähteä pötkölleen. Samperin korona, kiva lomaviikko:Grinning Face With Smiling Eyes:

Muokattu viimeksi:
Alkaakos täällä jo lähes kaikilla muilla olla vauvat sylissä? Onko yrittäjiiä vielä matkassa muutamaa enempää?
Mä alotin terot nyt kuitenkin lääkärin ohjeen mukaan kp15 alkaen. Ovis+ tuli vasta kp18, tiedä sit liittyikö teroihin että viivästyi, vai oisko muutenkin heitelly. kp16-18 ollu jo hyvän tovin, viime kierrossa kp17. Meidän perheeseen iski korona, et voin sanoa tallettelujen olleen oikeasti melko sairasta menoa :tears:
Pitää nyt toivoa että kun kroppa on ihan romuna, niin hedelmöittyminenkin tapahtuis iisimmin, kun ei oo mitään vastustuskykyä :Winking Face:

Onko teille tullu teroluteista jotain sivuoireita? Oon lukenu et voi tehdä monenmoista, mut en oo vielä ainakaan huomannu mitään. Nyt loppu jaksu, pakko lähteä pötkölleen. Samperin korona, kiva lomaviikko:Grinning Face With Smiling Eyes:

Tsemppiä koronan kanssa. Meillä myös tällä hetkellä sama tauti päällä:Grimacing Face: en muista tuliko teroista mitään. Käytin niitä vain yhden kierron verran, eivät auttaneet mulla tiputteluvuotoihin:Thumbs Down Sign:

Mä kaaduin ja kävin naikkarilla käyrillä. Kaikki hyvin :)

Onneksi kaikki hyvin, ihan tappoliukkaat kelit:Weary Cat Face:

Mulla on niin hyvät nastakengät, mut töissä piti sit taiteilla mäessä ja jotenkin sit kaaduin :No Evil Monkey: mut taitaa myös toi sulalumi/loska olla liukasta eri tavalla..

Nyytti, täällä vielä tosiaan yritetään. Uutta toivoa on kyllä tullut sen hysteroskopian jälkeen. Tsemppiä sinne sairastuvalle!

jannn, huh, onneksi ei käynyt pahasti!

Niin, se patologin lausunto siitä hysteroskopiassa otetusta näytteestä oli, että se oli hyvänlaatuinen polyyppi. Parhaat mahdolliset uutiset, ilmeisesti. On voinut kasvaa pienestä istukan palasta, mutta nyt se on poistettu. On kyllä kiitollinen mieli. Tuntuu, että aloitan yrityskiertojen laskun alusta. Tässä kierrossa ei tosin ole suuria mahdollisuuksia vielä,limakalvo ei ole ehtinyt uusiutua operaation jälkeen.

Nyytti, täällä vielä tosiaan yritetään. Uutta toivoa on kyllä tullut sen hysteroskopian jälkeen. Tsemppiä sinne sairastuvalle!

jannn, huh, onneksi ei käynyt pahasti!
Oi, kiva että on uutta toivoa taas! Missäs vaiheessa kiertoa siellä mennään? :) Täällä dpo4.

Oi, kiva että on uutta toivoa taas! Missäs vaiheessa kiertoa siellä mennään? :) Täällä dpo4.

En tikuttanut ovista, koska nyt ei operaation takia ole kovin hyvät mahkut ennen kuin limakalvo uusiutuu, joten vähän välikierto. Epäilen kehon merkkien perusteella, että dpo2. Melkein samoissa siis! :) Tosin tältä kierrolta en siis vielä odota suuria.

Meniköhän mun kroppa jotenkin sekaisin noiden terolutien aloituksen takia. dpo7 alkaen tullut satunnaisesti vaaleanpunaista pyyhkiessä :sad001 Yhtään ei tunnu siltä et ois tärpänny, joten tuskin kiinnittymisvuotoakaan ja tokkopa se montaa päivää kestäisi. Nyt siis kp28/dpo9.
Ikinä ei oo minkäänlaista vuoto ongelmaa ollut, et alkais viikko oviksesta tällänen.. Ovis oli vasta kp19 joten kierto oletettavasti venyy vähän loppupäästäkin, ellei nää terot sit alota vuotoa omin päin ja luteaali jää onnettomaksi.
Iso huoh.

Muokattu viimeksi:
Meniköhän mun kroppa jotenkin sekaisin noiden terolutien aloituksen takia. dpo7 alkaen tullut satunnaisesti vaaleanpunaista pyhkiessä :sad001 Yhtään ei tunnu siltä et ois tärpänny, joten tuskin kiinnittymisvuotoakaan ja tokkopa se montaa päivää kestäisi. Nyt siis kp28/dpo9.
Ikinä ei oo minkäänlaista vuoto ongelmaa ollut, et alkais viikko oviksesta tällänen.. Ovis oli vasta kp19 joten kierto oletettavasti venyy vähän loppupäästäkin, ellei nää terot sit alota vuota omin päin ja luteaali jää onnettomaksi.
Iso huoh.

Muistaakseni yksi terolutin sivuoire on välivuodot. Voi tarkistaa selosteesta oliko näin. Ei toki kiva mutta luulen että harmitonta jos kuuluu sivuoireisiin. Toivottavasti terot kuitenkin nyt auttais :folded: :red-heart:

Muistaakseni yksi terolutin sivuoire on välivuodot. Voi tarkistaa selosteesta oliko näin. Ei toki kiva mutta luulen että harmitonta jos kuuluu sivuoireisiin. Toivottavasti terot kuitenkin nyt auttais :folded: :red-heart:
Ok, en oo viittiny edes lukea sivuoireista, ettei niitä ala kyttämään :rolling:
Ihan samanlaista kun ennen menkkojen alkua ja kipujakin on, et eiköhän vuoto ala kunnolla ihan lähipäivinä. Taidan ens kierrossa ottaa vasta oviksen jälkeen, niin ei luteaali lyhene.

Meniköhän mun kroppa jotenkin sekaisin noiden terolutien aloituksen takia. dpo7 alkaen tullut satunnaisesti vaaleanpunaista pyyhkiessä :sad001 Yhtään ei tunnu siltä et ois tärpänny, joten tuskin kiinnittymisvuotoakaan ja tokkopa se montaa päivää kestäisi. Nyt siis kp28/dpo9.
Ikinä ei oo minkäänlaista vuoto ongelmaa ollut, et alkais viikko oviksesta tällänen.. Ovis oli vasta kp19 joten kierto oletettavasti venyy vähän loppupäästäkin, ellei nää terot sit alota vuotoa omin päin ja luteaali jää onnettomaksi.
Iso huoh.

Miten menee? :Two-hearts:

Polyypin poiston jälkeen minulle ei ole tullut luteaalivaiheessa tuttua jomotusta kohdun seudulla. Mielenkiintoista nähdä, miten tulevissa kierroissa käy. Tämän kierron mahdollisuudet eivät ole suuret, joten yritän olla toivomatta. Mutta aina sitä pientä ihmettä toivoo. Nyt jotain dpo9.

Miten sä nyt söit niitä teroluteja?
Mulla primolut (lähes sama valmiste) ja jos oon ottanut niitä kp 15 - 24 niin yleensä menkat alkaa silleen, että kierto jää 26-28 päivää oviksesta riippumatta (Mulla siis lähempänä kp 20). Ja sitten jos syön dpo 3 niin siitä sitten se 10 vrk + muutama päivä että alkaa.
Ohjeen mukaan kp15-24. Luteaali jäi 11 päivään ja tiputtelua dpo7 alkaen. Kierto oli 30päivää et paljoa ei nyt sit terojen takia vevynytkään vaikka ovis oli vasta kp19.
Ens kierrossa alotan vasta oviksen jälkeen..

Muokattu viimeksi:
Miten menee? :Two-hearts:

Polyypin poiston jälkeen minulle ei ole tullut luteaalivaiheessa tuttua jomotusta kohdun seudulla. Mielenkiintoista nähdä, miten tulevissa kierroissa käy. Tämän kierron mahdollisuudet eivät ole suuret, joten yritän olla toivomatta. Mutta aina sitä pientä ihmettä toivoo. Nyt jotain dpo9.
Täällä kp3, ei siis auttanut aivan sairaat koronapaneskelut :tears:
Geleet muistin alottaa kp1 ja just tilasin lisää venhänalkioöljykapseleita, geleissä on mut ei pieni lisä sillon tällön pahaa tee. Jättihelokkiöljykapselit kans käytössä ovikseen asti.
Onneks valo lisääntyy ja kesä lähenee. Alkaa meinaan tää kohta 3v yritys ottamaan kupoliin ja syömään uskoa että enää pysyvää plussaa tulis.

Takaisin