Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm, no mun työterveys ei ainakaan ottanut kantaa mihinkään raskauteen liittyvään. Jos se raskaudesta on pahentunut niin soittaisin neuvolaan? Varmaan sieltä sit sanovat ottaako lääkäri kantaa vai meetkö reumalääkärille.
Kotona ois kaks digiä, pc:n puikko ja liuska. Mut mua enempi ahdistaa ja pelottaa se testaaminen, kun viimeset kolme plussaa on haalistunu pois, niin eipä oikeastaan oo ongelma olla testaamatta.Mä en ainakaan osais olla testaamatta jos kotona on testejä Ja toivottavasti lääkäri pistäis sen hcg:n, ei luulis olevan ongelma.. kiva kun saadaan tähän ketjuun uusia plussia!
Vähän on huonot fiilikset, vaaleanpunaista vv tullu nyt jo useamman kerran. Paineentunne alamahalla muuttunu menkkajomotteluksi ja alaselkää alkoi särkemään niin että otin äsken panadolin. Iso huoh, mä en vaan jaksa jos viidennen kerran peräkkäin menee kesken..
Vähän on huonot fiilikset, vaaleanpunaista vv tullu nyt jo useamman kerran. Paineentunne alamahalla muuttunu menkkajomotteluksi ja alaselkää alkoi särkemään niin että otin äsken panadolin. Iso huoh, mä en vaan jaksa jos viidennen kerran peräkkäin menee kesken..
Onnenomenalle pahottelut uudesta kierrosta ❤
Nyytti toivottavssti olis jotain harmitonta ja loppuis ennenkun ees alkaa ❤
Mä joskus aikanaan sain yksityiseltä suosituksia muutamista verikokeista mitä vois testauttaa mutta mistä ihmeestä mä nyt keksin koska siellä kuuluis käydä?
Yks niista ä oli loppukierron prog. Ja siitä löysin että 3× 3päivän välien ennen kuukautisia?
Sit oli vielä Fsh, Lh, Prl osaisko joku teist sanoo, neuvalasta vois varmaan neuvoo kanssa.
Tämäkin plussa hiipui pois. Viiva oli aamun testissä lähes huomaamaton, joten vuotoa odotellessa.
Tämäkin plussa hiipui pois. Viiva oli aamun testissä lähes huomaamaton, joten vuotoa odotellessa.
Ei kun se laitto siihen vaan että jos julkisen puolen kautta ottais nää kokeet, niitähän sa jonkun verran puhdin ja synlabin kautta kun ite maksaaOnks sulla vielä noihin lähetteet?
Mä en tiedä muuta kuin progesta, että dpo6 (vai7) pitäis se ottaa. Yhden kerran pitäisi riittää..