Raskaaksi 2019

En tehny tänään :Flexed Biceps::Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
5v tuli taas mukaan kun kävin yöllä vessassa ja aamun nousuun oli enää 2-3h niin ihan turhaa ois ollu taas aamulla testata. Jospa huomenna pääsis yksin vessaan!
Tänään vasta 4+1 ja mulla on jo huonoa oloa.. Eilenkin oli ja alotin heti B6 vitskut aamuin illoin.
Lääkärin pitäis soittaa tänään niistä verikokeista ja ajattelin kysästä samalla, et laittaisko mulle lähetteen vielä et tsekkais hcg:n verestä.
Oishan se huikeeta jos yk30 vihdoin tuottais tulosta, mut kyllä mua vaan joka vessareissu jännittää..

Miten Jukkis ja Jannn on jo noin pitkällä! :smiling face with heart-eyes:
 
Hmm, no mun työterveys ei ainakaan ottanut kantaa mihinkään raskauteen liittyvään. Jos se raskaudesta on pahentunut niin soittaisin neuvolaan? Varmaan sieltä sit sanovat ottaako lääkäri kantaa vai meetkö reumalääkärille.

Joo, neuvolassa ei ollut lääkärille aikoja, pisti terveyskeskukseen. Meen kohta käymään. Nyt tietty ei enää niin kipeä jalka :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: oli ja varmaan on kyllä turvonnut vielä
 
Mä en ainakaan osais olla testaamatta jos kotona on testejä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Ja toivottavasti lääkäri pistäis sen hcg:n, ei luulis olevan ongelma.. kiva kun saadaan tähän ketjuun uusia plussia!
Kotona ois kaks digiä, pc:n puikko ja liuska. Mut mua enempi ahdistaa ja pelottaa se testaaminen, kun viimeset kolme plussaa on haalistunu pois, niin eipä oikeastaan oo ongelma olla testaamatta.
Tuntuu että toivoa on, kunnes sen näkee ettei vahvistu..
Tänään tuli vähän vaaleanpunaista pyyhkiessä ja mä heitin jo henkisesti hanskat tiskiin, et nonni. Tästä se taas alkaa.
Mut ei nyt sen jälkeen taas oo tullu ja alamahalla samaa paineentunnetta ja kevyttä särkyä, kun edelisinäkin päivinä. Et katotaan nyt. Huomenna testaan ja toivon niin kauheasti että viiva ois vahvistunu, en kestä jo ei ole :loudlycrying::folded:
 
Vähän on huonot fiilikset, vaaleanpunaista vv tullu nyt jo useamman kerran. Paineentunne alamahalla muuttunu menkkajomotteluksi ja alaselkää alkoi särkemään niin että otin äsken panadolin. Iso huoh, mä en vaan jaksa jos viidennen kerran peräkkäin menee kesken..
 
Vähän on huonot fiilikset, vaaleanpunaista vv tullu nyt jo useamman kerran. Paineentunne alamahalla muuttunu menkkajomotteluksi ja alaselkää alkoi särkemään niin että otin äsken panadolin. Iso huoh, mä en vaan jaksa jos viidennen kerran peräkkäin menee kesken..

Eikä, kumpa nyt vain olisi tällä kertaa alkuraskauteen kuuluvaa harmitonta kaikki!
 
Vähän on huonot fiilikset, vaaleanpunaista vv tullu nyt jo useamman kerran. Paineentunne alamahalla muuttunu menkkajomotteluksi ja alaselkää alkoi särkemään niin että otin äsken panadolin. Iso huoh, mä en vaan jaksa jos viidennen kerran peräkkäin menee kesken..

Voih, pysy nyt pieni siellä! :folded:
 
Voiskohan keltarauhastuki auttaa? Onko proget mitattu? Lähetän sulle mun terolutit (en tiedä onko voimassa :No Evil Monkey:) lugejakin vähän jäljellä..mutta pysyispä pikkunen nyt kiinni :Person With Folded Hands:
 
Onnenomenalle pahottelut uudesta kierrosta ❤

Nyytti toivottavssti olis jotain harmitonta ja loppuis ennenkun ees alkaa ❤

Mä joskus aikanaan sain yksityiseltä suosituksia muutamista verikokeista mitä vois testauttaa mutta mistä ihmeestä mä nyt keksin koska siellä kuuluis käydä?
Yks niista ä oli loppukierron prog. Ja siitä löysin että 3× 3päivän välien ennen kuukautisia?
Sit oli vielä Fsh, Lh, Prl osaisko joku teist sanoo, neuvalasta vois varmaan neuvoo kanssa.
 
Onnenomenalle pahottelut uudesta kierrosta ❤

Nyytti toivottavssti olis jotain harmitonta ja loppuis ennenkun ees alkaa ❤

Mä joskus aikanaan sain yksityiseltä suosituksia muutamista verikokeista mitä vois testauttaa mutta mistä ihmeestä mä nyt keksin koska siellä kuuluis käydä?
Yks niista ä oli loppukierron prog. Ja siitä löysin että 3× 3päivän välien ennen kuukautisia?
Sit oli vielä Fsh, Lh, Prl osaisko joku teist sanoo, neuvalasta vois varmaan neuvoo kanssa.

Onks sulla vielä noihin lähetteet?
Mä en tiedä muuta kuin progesta, että dpo6 (vai7) pitäis se ottaa. Yhden kerran pitäisi riittää..
 
Mitataanko joillain oikeasti muka kolme krt proge!? Never heard mut ehkä sitten(?). Mulla se otettiin kerran dpo7.
 
Tämäkin plussa hiipui pois. Viiva oli aamun testissä lähes huomaamaton, joten vuotoa odotellessa.

Eikä :loudlycrying: anteeksi jos kyselen jotain mistä olet jo puhunut, mutta mitä jos olisi keltarauhastuki tukemaan raskautta?
 
Onks sulla vielä noihin lähetteet?
Mä en tiedä muuta kuin progesta, että dpo6 (vai7) pitäis se ottaa. Yhden kerran pitäisi riittää..
Ei kun se laitto siihen vaan että jos julkisen puolen kautta ottais nää kokeet, niitähän sa jonkun verran puhdin ja synlabin kautta kun ite maksaa
Kiitti
 
Takaisin
Top