Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sormet ja varpaat ristissä smoothien, siskan ja Tonnin puolesta.
Tämän aamuinen testi negatiivinen, on siinä ehkä ihan hintsusti jotain, mutta heikompi kuin eilen, tod näk vaan viivanpaikka enää.. Eli menkkoja odottellessa
Tämän aamuinen testi negatiivinen, on siinä ehkä ihan hintsusti jotain, mutta heikompi kuin eilen, tod näk vaan viivanpaikka enää.. Eli menkkoja odottellessa
Täälä ei hirveenä testit vahvistu.. Tossa kuivuneena kolmen aamun suora, alin tältä aamulta. Ajattelis et ois jo tummempaa kun ihan vähintään pitäs olla 4+5 mut uskoisin et jopa 5+0. Oon monta ketjua lukenu et testit pysyny haaleina ja silti kaikki ok mutta myös sitä toista tarinaa jonka vois kuvitella olevan yleisempi. Pyyhintävuotoa tulee myös edelleen muttei aina.
Eipä täälläkään jännättävää Dpo12 ja jostain syystä menkat?! Eilen tein Clear bluen sen testin, johon "pitäisi" tulla plussamerkki positiivisesta. Siihen sain testiajan jälkeen jotain, jota oletin evap viivaksi. Menkkoja siis odotin saapuvaksi keskiviikkona. Eipä ole näin käynyt aiemmin, tiedä sitten mikä kutisti luteaalin tässä kierrossa olemattomiin
Vitsit, että kyllä suoraan sanoen kyrpii Jotenkin toivoin, että aukkarin jälkeinen kierto jnejne ja odotukset oli kovin korkealla. Ei kai ikinä sais olla. Tää iski nyt pahiten kyllä koko yritysaikana sitten sen kemiallisen jälkeen, varsinkin kun se toisesta PASsta raskautunut kaveri kyselee kuulumisia... Ei ole liikaa kavereita, kehen olisi "varaa" poikkaista välit siihen saakka, että itse on joskus raskaana
Voi Tonni ja Siska Oon pahoillani.
Smoothielle toivotaan kaikkea parasta, ainakin viiva oli vähän vahvistunut. Aiotko ar-ultraan?