Raskaaksi 2019

Tämän aamuinen testi negatiivinen, on siinä ehkä ihan hintsusti jotain, mutta heikompi kuin eilen, tod näk vaan viivanpaikka enää.. Eli menkkoja odottellessa :sorry:

Eipä täälläkään jännättävää :loudlycrying: Dpo12 ja jostain syystä menkat?! Eilen tein Clear bluen sen testin, johon "pitäisi" tulla plussamerkki positiivisesta. Siihen sain testiajan jälkeen jotain, jota oletin evap viivaksi. Menkkoja siis odotin saapuvaksi keskiviikkona. Eipä ole näin käynyt aiemmin, tiedä sitten mikä kutisti luteaalin tässä kierrossa olemattomiin :Grimacing Face:

Täälä ei hirveenä testit vahvistu.. Tossa kuivuneena kolmen aamun suora, alin tältä aamulta. Ajattelis et ois jo tummempaa kun ihan vähintään pitäs olla 4+5 mut uskoisin et jopa 5+0. Oon monta ketjua lukenu et testit pysyny haaleina ja silti kaikki ok mutta myös sitä toista tarinaa jonka vois kuvitella olevan yleisempi. Pyyhintävuotoa tulee myös edelleen muttei aina.

Liitteet

• IMG_20211205_093025.jpg
    IMG_20211205_093025.jpg
    3.9 MB · Katsottu: 130
Täälä ei hirveenä testit vahvistu.. Tossa kuivuneena kolmen aamun suora, alin tältä aamulta. Ajattelis et ois jo tummempaa kun ihan vähintään pitäs olla 4+5 mut uskoisin et jopa 5+0. Oon monta ketjua lukenu et testit pysyny haaleina ja silti kaikki ok mutta myös sitä toista tarinaa jonka vois kuvitella olevan yleisempi. Pyyhintävuotoa tulee myös edelleen muttei aina.

On se kyllä sentään vahvistunut! Mä päätin jo, että seuraavan plussan testaan RFSU:lla ihan siitä syystä, että se näytti koko kemiallisen ihan hailua, joka ei vahvistunut mihinkään. PC:n puikko puolestaan vahvistui tiettyyn pisteeseen ja sitten vasta lakkasi.

Eipä täälläkään jännättävää :loudlycrying: Dpo12 ja jostain syystä menkat?! Eilen tein Clear bluen sen testin, johon "pitäisi" tulla plussamerkki positiivisesta. Siihen sain testiajan jälkeen jotain, jota oletin evap viivaksi. Menkkoja siis odotin saapuvaksi keskiviikkona. Eipä ole näin käynyt aiemmin, tiedä sitten mikä kutisti luteaalin tässä kierrossa olemattomiin :Grimacing Face:

Voi Tonni, pahoittelut! <3

Onneksi luteaali on raskautumisen kannalta hyvinkin riittävän pitkä, jos menkat tulevat dpo12. Minulla kävi niin, että kun ensimmäisen kerran käytin ovistestejä, luteaalivaihe oli 9-10 päivää. Luulin sen olevan minulla yleistä. Mutta se jäi siihen yhteen kertaan, yleensä mulla alkaa menkat dpo13. Niin lyhyttä ei ole sen jälkeen ollut. Joskus voi olla poikkeava kierto ilman, että on pysyvää ongelmaa.

Vitsit, että kyllä suoraan sanoen kyrpii :Face Without Mouth: Jotenkin toivoin, että aukkarin jälkeinen kierto jnejne ja odotukset oli kovin korkealla. Ei kai ikinä sais olla. Tää iski nyt pahiten kyllä koko yritysaikana sitten sen kemiallisen jälkeen, varsinkin kun se toisesta PASsta raskautunut kaveri kyselee kuulumisia... Ei ole liikaa kavereita, kehen olisi "varaa" poikkaista välit siihen saakka, että itse on joskus raskaana :Person Bowing Deeply:

Voi Tonni ja Siska:red-heart::loudlycrying: Oon pahoillani.

Smoothielle toivotaan kaikkea parasta, ainakin viiva oli vähän vahvistunut. Aiotko ar-ultraan?

Vitsit, että kyllä suoraan sanoen kyrpii :Face Without Mouth: Jotenkin toivoin, että aukkarin jälkeinen kierto jnejne ja odotukset oli kovin korkealla. Ei kai ikinä sais olla. Tää iski nyt pahiten kyllä koko yritysaikana sitten sen kemiallisen jälkeen, varsinkin kun se toisesta PASsta raskautunut kaveri kyselee kuulumisia... Ei ole liikaa kavereita, kehen olisi "varaa" poikkaista välit siihen saakka, että itse on joskus raskaana :Person Bowing Deeply:

Voi että, myötätuntohalit. Olen sanaton, olisin toivonut todella sitä plussaa teille. :sorry: <3

Voi Tonni ja Siska:red-heart::loudlycrying: Oon pahoillani.

Smoothielle toivotaan kaikkea parasta, ainakin viiva oli vähän vahvistunut. Aiotko ar-ultraan?

Todellakin! Mähän varasin jo plussauspäivänä ar-ultran et pääsee varmasti silloin kun haluaa ja sen voi helposti netistä myös perua. Mutta koska mulla on kp64 tänään niin sain myös julkisen puolen ultran jossa tarkistetaan viikot. Se on jo ensi perjantaina :Weary Cat Face: ehkä viimeistään silloin oon vähän viisaampi. Tai sit jää epäselväksi ja stressi jatkuu..

Täällä alkoi tiputtelu, että eiköhän se vuoto tänään starttaa kunnolla. Viimeiseen asti kyllä vähän toivoin, että kyllä se tästä vielä. No, nyt meni näin sitten.. Vähän ristiriitaiset fiilikset päällä, kaipa edellisten menetysten tunteet enempi puskee päälle...

Pidän tässä nyt välikierron varmaan, kun inssiinkään ei nyt päästä tilkan henkilöstöpulan vuoksi. Itseasiassa voit tehdä hyvää heittää ovistestitkin kaapin pohjalle ja viettää joulun pyhät ihan yrittämättä. Liekö tosin siltikään osaa olla vaan :Smirking Face:

Meilläkään ei raskaus jatku. Tänään oli jo vaaleampi viiva :Crying Cat Face: olishan se ollutkin liian hyvää ollakseen totta.

Takaisin