Raskaaksi 2019

Voi ei onnenomena! :sorry:

Ja kiitos kysymästä, kyllä täällä arki pyörii. Oon nyt ollut kipeen lapsen kanssa kotosalla, niin ei oo onneksi tarvinnut mennä töihin esittämään reipasta. Saatiin miehenkin kanssa purettua tätä eilen illalla, ja yllätyksekseni sain huomata, että kun mä edelleen maalailen pilvilinnoja joissa meillä vois olla vielä mahis useampaankin lapseen jos vaan halutaan, niin mies ajattelee jo niin, että kunhan saatais edes se toinen, että jos se ihme tapahtuisi ja hoidot toisi lapsen syliin asti. Ja meistä siis mies on ollut se optimistisempi ja meiningissä mukana sillain "löysin rantein".. harmittaa että hänellä ei ole samalla tavalla paikkaa johon purkaa tunteitaan, vaikka onkin näistä keskenmenoista parille ystävälleen kertonutkin *tähän sopiva hymiö, kun on vain iloisia emoji vaihtohtoja (- miksiköhän?!)* :Face Without Mouth:

Heis, potkästä aikaa!! Oon pitänny taukoa jotta sais ajatukset vähän pois haaveesta. Mies jatkaa töitä vielä ens kevääseen muualla. Vieläkään ei pää oo ihan täysin päästä irti tai höllänny ehkä haluisin enemmän itteni siihen tjot moodiin.

Täällä oli hirveesti ensin JEE uutisii :Heavy Black Heart: mutta moni muuttu ei niin kivoihin juttuihin:loudlycrying: voimua kaikille

Nyt pääsis pitkästä aikaa vähän piinailee :smiling-eyes: mennään Dpo2 jotain ihme pistelyy/nippailuu kauheen ajoissa... jouluviikolla sit selvii :red-heart:

Testasin taas eilen illalla ja nyt aamulla mut ei se viiva vaan oikein tummu. Tuskin mitään elävää tästä siis syntyy. Toivon et jos tää on km/kohdunulkoinen et ennen joulua ehtis enin kipu ja vuoto sit tulla ettei joulu oo ihan pilalla. Tietenkin sitä silti toivoo että kuuluisi siihen johonkin 1/10000 joilla viivat ei vahvistu ja kaikki ok mutta nettikeskusteluissakaan harvoin ihmiset kertoo et miten pitkälle on testanneet etten tiedä onko tuollaista ilmiötä edes oikeasti olemassa.. Mutta uskoa ei silti oikein ole enää.

Nyt taas muistin mitä toi liian aikanen nippailu tarkotti, tänään aamulla puhkes ilmeisesti taas kysta ihan jäätävä kipu!! En tiiä voiko joku yliaikanen rakkula puhjeta ja toinen hedelmöittyä samalla kierrolla?

Miten TAAS julkaistiin äitiyspakkaus. Tai siltä se ainakin tuntuu... Kolmea tässä jo ehtinyt kuolata.

Yleensä vasta keväällä julkaistaan, mutta tänä vuonna syntynyt paljon vauvoja..että vuoden vaihteen jälkeen vissiin jo uusi jakoon. Sopii kyllä mulle :red-heart:
Mutta muistan myös tuon tunteen kun ei sitä saanutkaan :loudlycrying:

Oliko sulla smoothie huomenna se ultra? Pidän silti täällä kovasti peukkuja, että siellä joku olisi:red-heart:

Isot pahoittelut pettymyksiin ja toivottavasti teistä jokainen vielä saa oman äitiyspakkauksensa. Ihanan ja laadukkaan näköinen, kiva kun ovat vähentyneet tavaran määrää ja panostaneet laatuun. 2017 vuoden pakkaus oli niin luokattoman huonolaatuinen, että jäi traumat:loudlycrying:

Oliko sulla smoothie huomenna se ultra? Pidän silti täällä kovasti peukkuja, että siellä joku olisi:red-heart:

Isot pahoittelut pettymyksiin ja toivottavasti teistä jokainen vielä saa oman äitiyspakkauksensa. Ihanan ja laadukkaan näköinen, kiva kun ovat vähentyneet tavaran määrää ja panostaneet laatuun. 2017 vuoden pakkaus oli niin luokattoman huonolaatuinen, että jäi traumat:loudlycrying:

On, ja kiitos ❤️

Mä en ennen ekaa raskautta käynyt ees kattoos pakkauksia kun siitä olis tullu niin paha mieli. Vielä on kuitenkin toivoa saada 2022 pakkaus teillä jotka yritätte ❤️

Mä ehdin tossa jo miettimään, että jaa saataiskohan me -22 paketti vai otetaanko edes.. et keväämmällähän ne sen kuitenkin julkaisee. Jep, oli jo ennestään vähän synkeä fiilis, ja sit silti piti käydä kattomassa mimmonen on.. kivahan se oli, tuskin saadaan sitäkään, kun ei saatu edellistäkään, tai sitä edellistä... Oon mennyt sekaisin jo näissä.

Ja kuten nipanderi sanoi, niin mekin saatiin vm 17 pakkaus, kun se vaihtui just siinä sillain, että saatiin se vanhempi. Kestovaippa oli kiva, mut mm. Bodeista bongahteli nepparit osasta ja vaikka lapsi oli pitkä ja laiha, oli osa housuista liian tiukkoja vyötäröstä. Mua ei vaivaa paketin sisällön vähentyminen, jos ovat laadukkaampia ja eettisempiä ja suomalaista työtä. Et jos jotain sieltä haluaisin, olis makuupussi, talvikamppeet ja villaiset, niistä maksaa helposti sen rahamäärän jonka saa jos pakkausta ei ota :Smirking Face:

Vedin myös teet väärään kurkkuun tosta raskaaksi 2022 ryhmästä - mihin tää aika juoksee?! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Nyt taas muistin mitä toi liian aikanen nippailu tarkotti, tänään aamulla puhkes ilmeisesti taas kysta ihan jäätävä kipu!! En tiiä voiko joku yliaikanen rakkula puhjeta ja toinen hedelmöittyä samalla kierrolla?

Apua, auts. Toivotaan et siel vaik oliskin ollut kaksi joista toinen puhjennut oviksen aikaan :)

Apua, auts. Toivotaan et siel vaik oliskin ollut kaksi joista toinen puhjennut oviksen aikaan :)
Tää on just se mikä mua ihan hirveesti kiinnostaa, onko mahollista että se joka puhkee olis joku vanha tai joku muu kun (korjatkaa jos oon väärässä) se johtofolli joka hedelmöittyy? Vai onko se aina niin että jos tulee näitä mitä lie nestekystiä niin siitä kierrosta ei voi hedelmöittyä?

Käsittääkseni on ns toiminnallisia kystia, jotka siis voi jäädä edellisistä kierroista sinne munasarjaan ns hengaileen, eikä surkastu pois niin kuin kuuluisi, kun ne ei valkoidukaan johtofolleiksi. Ne ei tuota mitään hormonia käsittääkseni, joten ei estä täten seuraavassa kierrossa mitään.. sitä en tiiä voiko tälläinen tosiaan puhjeta vai surkastuuko se lopulta uusien kiertojen myötä. Nämä kai pcos:ssä ainakin yleisiä.

No googlasin, jos tepsu taipuu englanti, mut mietin et jos tää kipu tuli nyt oviksen jälkeen, niin kyse voi myös olla keltarauhasesta, jotkuthan tuntee kai senkin jotenkin. Mutta näköjään keltarauhanenkin voi olla ns kysta:

Corpus luteum
Corpus luteum cysts are common ovarian cysts. After a follicle releases an egg, it transforms into a corpus luteum structure, which produces progesterone. These cysts are usually not painful, but can cause pressure. If release of the egg causes bleeding into the cyst, it can swell to a larger size and cause pain. In rare cases, these cysts can become very large and in sometimes rupture or twist the ovary, causing painful symptoms.

Vedin myös teet väärään kurkkuun tosta raskaaksi 2022 ryhmästä - mihin tää aika juoksee?! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Meinasin jo kirjoittaa sinne että edelleen haaveena. Jo vuodesta 19. Mutta en sitten kehdannut aloittaa sitä ketjua omalla surkeudellani. :Smirking Face:

Takaisin