Mikäs muukaan tuli kuin nega.
Oon pahoillani
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mikäs muukaan tuli kuin nega.
Miten TAAS julkaistiin äitiyspakkaus. Tai siltä se ainakin tuntuu... Kolmea tässä jo ehtinyt kuolata.
Oliko sulla smoothie huomenna se ultra? Pidän silti täällä kovasti peukkuja, että siellä joku olisi
Isot pahoittelut pettymyksiin ja toivottavasti teistä jokainen vielä saa oman äitiyspakkauksensa. Ihanan ja laadukkaan näköinen, kiva kun ovat vähentyneet tavaran määrää ja panostaneet laatuun. 2017 vuoden pakkaus oli niin luokattoman huonolaatuinen, että jäi traumat
Nyt taas muistin mitä toi liian aikanen nippailu tarkotti, tänään aamulla puhkes ilmeisesti taas kysta ihan jäätävä kipu!! En tiiä voiko joku yliaikanen rakkula puhjeta ja toinen hedelmöittyä samalla kierrolla?
Tää on just se mikä mua ihan hirveesti kiinnostaa, onko mahollista että se joka puhkee olis joku vanha tai joku muu kun (korjatkaa jos oon väärässä) se johtofolli joka hedelmöittyy? Vai onko se aina niin että jos tulee näitä mitä lie nestekystiä niin siitä kierrosta ei voi hedelmöittyä?Apua, auts. Toivotaan et siel vaik oliskin ollut kaksi joista toinen puhjennut oviksen aikaan :)
Miten TAAS julkaistiin äitiyspakkaus. Tai siltä se ainakin tuntuu... Kolmea tässä jo ehtinyt kuolata.
Vedin myös teet väärään kurkkuun tosta raskaaksi 2022 ryhmästä - mihin tää aika juoksee?!